Gå til innhold

Dagens Trening

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Det virker som det er enighet om at vi er for dårlig trent. Jeg er veldig nysgjerrig på om dette er noe IAO er uenig i,eventuelt hvorfor det ikke er blitt gjort noe med det. Det blir vanskelig å skylde på Billy denne gangen, så dette må IAO og Jalland ta.

Det er vel strengt tatt en enighet i at fotballnorge som helhet trenger feil og for lite.

Og?

Personlig er jeg ikke så interessert i "fotballnorge". De andre lagene kan trene så lite de vil, så lenge vi trener nok til å slippe å pese rundt i bånn av tabellen.

Hva du er interessert i er selvfølgelig opp til deg, min kommentar var bare utfyllende informasjon til din kommentar om trening. Alle lag trener like lite bortsett fra RBK som er mange timer over i følge de som er tett på "fotballnorge".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort oppmøte på dagens trening, talte totalt 22 spillere. Meling tilbake etter sykdom men ga seg ca halveis ut i økta. Kassi med for fullt.

Første del av økta ble det trent mye 2-3 pasninger før skudd på mål. En del bom men også noen flotte mål. Cole sto for det beste/fineste målet av de jeg så.

I siste del som jeg fikk med meg ble det delt inn i 2 lag. Kan se ut som det blir flere endringer i start 11eren. Sebastian spilte på topp Georgi inn, Alan ut. Meling startet med Kassi overtok hans plass når Meling måtte gi seg. Bakre 4er som sist. Hanche-Olsen - Morten - Nilsson - Moe

Grei trening med god intensitet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stort oppmøte på dagens trening, talte totalt 22 spillere. Meling tilbake etter sykdom men ga seg ca halveis ut i økta. Kassi med for fullt.

Første del av økta ble det trent mye 2-3 pasninger før skudd på mål. En del bom men også noen flotte mål. Cole sto for det beste/fineste målet av de jeg så.

I siste del som jeg fikk med meg ble det delt inn i 2 lag. Kan se ut som det blir flere endringer i start 11eren. Sebastian spilte på topp Georgi inn, Alan ut. Meling startet med Kassi overtok hans plass når Meling måtte gi seg. Bakre 4er som sist. Hanche-Olsen - Morten - Nilsson - Moe

Grei trening med god intensitet

Takk for bra rapport, spennende dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjølig trening idag, Alan en av de få med shorts! Moussa med nydelig straffe, stormet mot Hovis og kastet seg på gresset :) Litt sped applaus kanskje fra de få hutrende

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette?

Mulig det bare er jeg som ikke følger med på sosiale medier, men hva/hvem er Lumanza? Link, eventuelt utdyp det du vet?
En spiller som har trent med klubben i en stund og kommer fra Belgia tror jeg
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter hva Lumanza har postet på Instagram, ser det ut til at han reiser fra oss nå. Noen som kan bekrefte dette?

Mulig det bare er jeg som ikke følger med på sosiale medier, men hva/hvem er Lumanza? Link, eventuelt utdyp det du vet?
En spiller som har trent med klubben i en stund og kommer fra Belgia tror jeg

Sorry, jeg som leste helt feil. Trodde dette ble postet i en annen tråd, men takk for oppklaring uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så ut som denne start 11.

Hanche Messi Marcus Moe

Grossman Meling

Ohi Luc Moussa

Keita

Veldig kort trening som vanlig dagen før kamp. Ble øvd litt på cornere og frispark (Meling og Keita) Ellers ikke så mye å rapportere om.

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å være uenig i den elleveren, selv om jeg savner Meling på back.

Veldig skeptisk til falsk nier (Keita), samtidig har jo ingen av de på topp vist noe som forsvarer å starte. La oss håpe det gir suksess :)

Også godt å vite at vi har en del gode trekk å benytte oss av utover. Alan og Pedersen inn fra benken i andre, samt rotere med Meling ned på back. Det vil gi S08 en del hodebry sett at vi ikke har dem i kne allerede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener Keita var ganske svak som spiss de få gangene han gjorde det ifjor, men for all del, var antagelig et høyere nivå enn det spissene våre har levert i år uansett.

Liker at Ohi og Kassi har fått tillit fra start! For en gang skyld har vi mange offensive spillere som kan komme inn fra benk og påvirke kampen hvis vi trenger fler mål.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meldes om amper stemning på Åråsen, det meldes om tilløp til Slossing på Valle!

Hos oss er det leking, tulling og useriøsitet!

Spørsmålet er hvorfor er det ikke mer trøkk hos oss? Har ikke gutta skjønt alvoret?

Hva med markering på trening ila uken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke helt ut som gutta har skjønt alvoret før nå. Gi Jalland tidlig juleferie, og få en gammel rev av en trener inn i teamet de siste ukene

Har funket bra for Aafk for å si det forsiktig. Når det er sagt så er jeg overbevist om at Ordinas er langt mer fotballkunnig enn Fredriksen. Men å hente inn en vinnerskalle som Nannskog hadde sikkert ikke gjort noe. Om ikke annet så for å vekke motivasjonen og justere spenningsnivået. Kanskje han til og med kunne hvisket noen tips i øret til noen av de utmerkede spissalternativene vi har/har brukt som spiss iår (Agon, Seb, Ohi, Luc, Escoe, Keita, Giorgi) .... Mot MFK så trenger noen som vet å vippe kampen i vår favør. Endret av Offside
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
  • Opprett ny...