rykkinn 7 637 Del Skrevet 4. Januar 2017 Del Skrevet 4. Januar 2017 https://www.facebook.com/stabakfotball/posts/10154032747691035Bilder fra dagens trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 4. Januar 2017 Del Skrevet 4. Januar 2017 https://www.facebook.com/stabakfotball/posts/10154032747691035 Bilder fra dagens trening. Meling er stadig i blaa drakt <3 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 5. Januar 2017 Ola Kamara er med på dagens økt. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 5. Januar 2017 Del Skrevet 5. Januar 2017 Ola Kamara er med på dagens økt. Det hadde vært noe. Ingen Nicolai Næss? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 9. Januar 2017 (endret) Del Skrevet 9. Januar 2017 (endret) Noen som har vært på treningene i det siste å har noe nytt å komme med ? Hvem utmerker seg, hvem er på prøvespill? Endret 9. Januar 2017 av ÅsmundJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 9. Januar 2017 Del Skrevet 9. Januar 2017 Leser på Silly Season nor at tidligere Stabæk-spiller Tobias G. Ødegaard trener med Stabæk om dagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 11. Januar 2017 (endret) Morten tilbake på trening, det kan vel bare bety en ting ? Endret 11. Januar 2017 av ETN 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Januar 2017 Keita med på dagens trening. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 12. Januar 2017 (endret) Del Skrevet 12. Januar 2017 (endret) Keita med på dagens trening. Han fikk 48 timer fra Lech Poznan på å finne en ny klubb ellers måtte han møte opp til sesongoppkjøringen på mandag 9.1.17. http://www.vg.no/sport/fotball/eliteserien/skjebnedager-for-keita-har-faatt-ultimatum-av-lech-poznan/a/23891797/ Han sier også her at Eliteserien ikke er aktuelt per nå... Håper pipen har fått en annen lyd. vil dette Med andre ord si at han er fristilt fra kontrakten? Endret 12. Januar 2017 av blaasoldat Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Noen som vet om vår signerte Lumanza er med på treningene ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 12. Januar 2017 Del Skrevet 12. Januar 2017 Noen som vet om vår signerte Lumanza er med på treningene ? Det er bare å følge han på Instagram, så får du svaret. Han er ihvertfall på styrkerommet på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar 2017 (endret) I dag er det Mix sin tur til å trene med de Blaa. Endret 13. Januar 2017 av ETN 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 Noen som vet om vår signerte Lumanza er med på treningene ? Det er bare å følge han på Instagram, så får du svaret. Han er ihvertfall på styrkerommet på Nadderud. Siste bilde fra noe med stabæk å gjøre er fra November... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 Noen som vet om vår signerte Lumanza er med på treningene ? Det er bare å følge han på Instagram, så får du svaret. Han er ihvertfall på styrkerommet på Nadderud. Siste bilde fra noe med stabæk å gjøre er fra November... Bilde ja, men han legger ofte ut en såkalt "story" denne forsvinner etter 24 timer! Men inneholder ofte og spesielt i de siste dager Stabæk bilder Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 Noen som vet om vår signerte Lumanza er med på treningene ? Det er bare å følge han på Instagram, så får du svaret. Han er ihvertfall på styrkerommet på Nadderud. Siste bilde fra noe med stabæk å gjøre er fra November...Bilde ja, men han legger ofte ut en såkalt "story" denne forsvinner etter 24 timer! Men inneholder ofte og spesielt i de siste dager Stabæk bilderAll tvil fjernet.http://www.stabak.no/nyheter/lumanza-klar-for-stabaek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 Har vi signert Lumanza? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 13. Januar 2017 Del Skrevet 13. Januar 2017 deilig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 Noen som vet treningstidene denne uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 Jeg vet ikke, men vil gjette på at det lønner seg å dukke opp halv 11-ish. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 10:15 er de vanligste treningstidene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas-21 1 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 Leser på Silly Season nor at tidligere Stabæk-spiller Tobias G. Ødegaard trener med Stabæk om dagen... Har han signert? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas-21 1 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 Noen som har vært\er på prøvespill i i forrige uke\til uken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Sebastian Hassfjell 693 Del Skrevet 16. Januar 2017 Del Skrevet 16. Januar 2017 Spotter stadig Meling i blaa drakt på treningsbilder fra senest idag <3. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 17. Januar 2017 (endret) Del Skrevet 17. Januar 2017 (endret) Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?Mye spill på dagens trening!Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten! Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort! Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var). Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt! Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi Endret 17. Januar 2017 av blaasoldat 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Leser på Silly Season nor at tidligere Stabæk-spiller Tobias G. Ødegaard trener med Stabæk om dagen... Lurer på om han holder Eliteserienivå, spilte med han i 7.divisjon for vell 2 år siden (også gikk han til hønefoss hvis jeg husker riktig), men han herjet i 7 divisjon såå 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Bra at Lumanza er i slag, var god på treningene sist høst også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?Mye spill på dagens trening!Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten! Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort! Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var). Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt! Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi Nydelig, så da regner jeg med at Nilsson er med og..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?Mye spill på dagens trening!Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten! Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort! Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var). Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt! Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi Nydelig, så da regner jeg med at Nilsson er med og..? Nope, han har vel ikke vært med i hele år. Så ikke etter spillere med utgått kontrakt! Noen prøvespillere! Ødegaard trente ja, gjorde seg ikke bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?Mye spill på dagens trening!Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten! Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort! Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var). Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt! Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi Nydelig, så da regner jeg med at Nilsson er med og..? Nope, han har vel ikke vært med i hele år. Så ikke etter spillere med utgått kontrakt! Noen prøvespillere! Ødegaard trente ja, gjorde seg ikke bort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå