Thomas-21 1 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Noen som er på treningene denne uka som kan komme med et referat eller en liten oversikt om hvem som er der?Mye spill på dagens trening!Høyre back på prøvespill viser god fart! Morten leder og er roen selv selv om han er noe rusten! Nije viser kvaliteter og har utviklet seg mye i å lese spillet! Jonathan sin pasninger og blikk viser prov på noe stort! Meling trente 1-1 med fysio(tror jeg han var). Ellers er mix fortsatt med og Ola+Keita har dratt! Borchmann så jeg ikke, ei heller Kassi Nydelig, så da regner jeg med at Nilsson er med og..? Nope, han har vel ikke vært med i hele år. Så ikke etter spillere med utgått kontrakt! Noen prøvespillere! Ødegaard trente ja, gjorde seg ikke bort Hvem var på prøvespill? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 17. Januar 2017 Del Skrevet 17. Januar 2017 Nilsson tror jeg ikke er med videre etter det jeg har hørt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 19. Januar 2017 Del Skrevet 19. Januar 2017 Noen som vet om det er kjørt inn noen lag for kampen i morgen mot Follo? Regner med vi bytter inn ut nesten hele lager i andre omgang eller ?!, 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2017 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 19. Januar 2017 (endret) Hyggelig å se Marius Østvold tilbake på treningsfeltet. Endret 19. Januar 2017 av ETN 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 323 Del Skrevet 19. Januar 2017 Del Skrevet 19. Januar 2017 Noen som kan si noe om treningene i år sammenlignet med treningene i fjor mtp mengde, intensitet etc.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Vi har mye å hente på trening jmf de beste...https://www.nrk.no/trondelag/xl/rbks-blodslit-skal-sikre-spill-i-europa-1.13329608 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Vi har mye å hente på trening jmf de beste... https://www.nrk.no/trondelag/xl/rbks-blodslit-skal-sikre-spill-i-europa-1.13329608 Ja her er vel vi rimelig langt unna hvis det ikke er skjedd en revolusjon i 2017 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 865 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Jeppjepp. Men det holder å gjøre det halvveis så sklir man på et bananskall til ny kontrakt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Vi får håpe det legges et godt grunnlag på Malta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Mye høyere intensitet i år sammenlignet med fjoråret, har jeg fått høre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 359 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Det kan bekreftes. Håper vi ser mange av de på Malta! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Hadde vi to økter om dagen i fjor? Sånn sett er det jo det samme som RBK. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 Hadde vi to økter om dagen i fjor? Sånn sett er det jo det samme som RBK. Har ingen ting å si med antallet økter, er kvaliteten det står på! Der har vi MYE å lære... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 21. Januar 2017 Del Skrevet 21. Januar 2017 To kvalitetsøkter er vel bedre enn én, er det så dårlig kvalitet hos oss? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 23. Februar 2017 Del Skrevet 23. Februar 2017 Fin scoring av Ohi på dagens trening. Brochmann sliter med småskade så sto over. Vetlesen gjorde jobb for begge 11'erne siden de er for få. Ingen nye ansikter 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 23. Februar 2017 Del Skrevet 23. Februar 2017 Jeg er meget spent på hvor store steg unge herr Vetlesen tar i år. Første mann som ble byttet inn når vi stilte med antatt sterkeste lag mot Enga viser tillit hos Ordinas. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 23. Februar 2017 Del Skrevet 23. Februar 2017 Hadde fine dribleraid Vetlesen idag, flere ganger alene med keeper, har litt å utvikle på avslutningene. Gaute Larsen fulgte godt med idag og unge Vetlesen er årets interne komet uten tvil 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
havardw 693 Del Skrevet 23. Februar 2017 Del Skrevet 23. Februar 2017 Merker jeg er skikkelig spent på Vetlesen sjæl. Hører vel snart noe ang. A-lagskontrakt? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chr. 9 333 Del Skrevet 23. Februar 2017 Del Skrevet 23. Februar 2017 Merker jeg er skikkelig spent på Vetlesen sjæl. Hører vel snart noe ang. A-lagskontrakt?Noe annet vil være SVÆRT overraskende - for å si det mildt. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag. Hvem styrte defensiv dødball terping? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 437 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag. Status på skader? Var Ba og El-Amrani med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.Status på skader? Var Ba og El-Amrani med? Ba var med og virket klar. El-Amrani var ikke med. Var noen brasilianere på prøvespill, men var ikke aktuelle å signere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Ba var godt med så det ut til 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag. Hvem styrte defensiv dødball terping? Mest Jalland, hadde med hele familien 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.Hvem styrte defensiv dødball terping? Mest Jalland, hadde med hele familien Det hørtes betryggende ut. Herlig med folk som kjenner sin begrensning og som vet når de må hente inn kompetanse de ikke selv besitter. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.Hvem styrte defensiv dødball terping? Mest Jalland, hadde med hele familien Det hørtes betryggende ut. Herlig med folk som kjenner sin begrensning og som vet når de må hente inn kompetanse de ikke selv besitter.Ja da har vi ingenting å frykte imorgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2017 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. April 2017 Voldsomt engasjement rundt det taktiske fra Ordinas idag.Hvem styrte defensiv dødball terping? Mest Jalland, hadde med hele familienDet hørtes betryggende ut. Herlig med folk som kjenner sin begrensning og som vet når de må hente inn kompetanse de ikke selv besitter. Jeg synes dette er litt vel mye brønnpissing mot eget lag, spesielt på åpent forum, men det er kanskje bare jeg som ikke vet hva det er å være ekte supporter? 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 8. April 2017 Del Skrevet 8. April 2017 Det er dårlig hersketeknikk å forsøke å knytte dette spørsmålet opp mot det å være en ekte supporter. Hva er forskjellen på å diskutere dette og formasjon? Nå har organiseringen på dødball vært et tema over noen sesonger, uten at det har skjedd noen stor bedring. Det er jo ikke spesielt ufint å mene at dødball mot STB er oppskriften på å lage trøbbel for oss. Vi vet jo at mange i ledelsen leser forumet. Hvorfor kan de ikke heller forklare hvorfor vi nedprioriterer dette sesong etter sesong? Eventuelt hvorfor akkurat dette er så vanskelig for oss. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 8. April 2017 (endret) Del Skrevet 8. April 2017 (endret) Det ble skrevet med et glimt i øyet, og var et forsøk på å være morsom. Riktignok på Jallands bekostning, men med tanke på Stabæks opptreden på defensive dødballer er et gjengangertema her gjennom flere år nå, så tenkte jeg at det var rom for en skjev, særs lite edel, kritisk sleivspark på forumet her. Godt mulig jeg tok feil. Men hvis vi ikke kan ha takhøyde her så lurer jeg på hvor i ellers i samfunnet vi kan ha det? Og det er vel det jeg liker så godt med dette forumet at her er det egentlig plass til alle, ekte som uekte Stabæksupportere, brønnpissere som dørvoktere, denne dynamikken er med på å skape dynamikk og engasjement som gjør det spennende å følge, lese og delta på forumet. Endret 8. April 2017 av Offside 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå