SAU 3 469 Del Skrevet 17. August 2018 (endret) Del Skrevet 17. August 2018 (endret) Er det mulig ut fra dagens trening å kunne antyde en sannsynlig startellver på søndag? Ja helt klart Keita inn for Sæter ser det ut som. Filip tror jeg ikke starter For de som har tenk seg på treningen i morgen så står det på Stabak.no at den starter kl 11:00. Chixa har kamp kl 15:00 så da regner jeg det som mest sannsynlig at de starter de kl 10:00 (av erfaring) Endret 17. August 2018 av SAU 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Er det mulig ut fra dagens trening å kunne antyde en sannsynlig startellver på søndag? Ja helt klart Keita inn for Sæter ser det ut som. Filip tror jeg ikke starter For de som har tenk seg på treningen i morgen så står det på Stabak.no at den starter kl 11:00. Chixa har kamp kl 15:00 så da regner jeg det som mest sannsynlig at de starter de kl 10:00 (av erfaring) Keita inn sentralt og Hugo ut på kanten(trekke innover)? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Høres spennende ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Er det mulig ut fra dagens trening å kunne antyde en sannsynlig startellver på søndag? Ja helt klart Keita inn for Sæter ser det ut som. Filip tror jeg ikke starter For de som har tenk seg på treningen i morgen så står det på Stabak.no at den starter kl 11:00. Chixa har kamp kl 15:00 så da regner jeg det som mest sannsynlig at de starter de kl 10:00 (av erfaring) Keita inn sentralt og Hugo ut på kanten(trekke innover)? Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Høres fornuftig ut. Med Hernandez som back beholder vi bredde selv om Hugo sikkert kommer til å vandre mye innover. Keita og Børkeeiet sentralt forhåpentligvis sterkere defensivt. Ingen grunn til å gjøre større endringer. Mye funket i Tr.heim. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaablaa 158 Del Skrevet 17. August 2018 Del Skrevet 17. August 2018 Har Keita fått arbeidstillatelse? Hvis ikke så er det snodig å trene med han i førsteelvern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. August 2018 Keita er lagt til troppen på FIKS idag, så da skal han være klar. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 6. Oktober 2018 Del Skrevet 6. Oktober 2018 Har Vadim vært aktiv på treninga denne uka ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anette 238 Del Skrevet 6. Oktober 2018 Del Skrevet 6. Oktober 2018 Har Vadim vært aktiv på treninga denne uka ? Ja, var med i går. Men var ikke i laget med vester. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Oktober 2018 Del Skrevet 13. Oktober 2018 Noen som har sett arbeidet på trening denne uka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Er der nå, men få spillere på treningen. Mange restituere vel i dag. Ola var tilbake, ellers ikke så mye å rapportere om. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Veldig bra at Ola er tilbake. Vi trenger å få fiksa den høyrevingen snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Dessverre for Ola vil jo Berg spille uten høyre ving... Mest aktuell som erstatter for njie, og med en ekstra sentral på venstresiden i stedet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Del Skrevet 15. Oktober 2018 Ola er vel ikke helt 100% enda, men håper det ikke er lenge igjen! Godt å ha han tilbake! Kjipt å få han skadet på ett landslagsoppdrag, men sånn er fotballen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. November 2018 Del Skrevet 2. November 2018 Ingo holdt parole for spillerne før dagens trening 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 2. November 2018 Del Skrevet 2. November 2018 Hva sto det på den? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. November 2018 Del Skrevet 2. November 2018 Mye om å holde motet, ingo kommer nok på VG TV også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 2. November 2018 Del Skrevet 2. November 2018 Hva ser ut til å bli de elleve? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 2. November 2018 Del Skrevet 2. November 2018 Samme som sist virker det som Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Ga meg etter nesten halvannen time uten et eneste skudd på mål. Ellers kom jeg i prat med en fra FCK som var der for å følge Keita. Ordinas ruslet forbi og kommenterte litt. Torgeir Bjarmann var også på plass og hadde en lang prat med vår venn fra FCK borte i et annet hjørne av banen?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 1 time siden, arni skrev: Ga meg etter nesten halvannen time uten et eneste skudd på mål. Ellers kom jeg i prat med en fra FCK som var der for å følge Keita. Ordinas ruslet forbi og kommenterte litt. Torgeir Bjarmann var også på plass og hadde en lang prat med vår venn fra FCK borte i et annet hjørne av banen?! IAO eller ingen andre gikk ned fra brakka for å spørre hvorfor de var der? isåfall har vel da IAO godkjent at de kunne komme og prate....anyway waht the fuck? Håper vi beholder Keita ut vårsesongen.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 IA var der i motsatt ende av banen. Vi trenger vel kanskje en ny sportssjef snart! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 8 minutter siden, arni skrev: IA var der i motsatt ende av banen. Vi trenger vel kanskje en ny sportssjef snart! Trudde Ohi sugde på å sende ut dårlig signaler med dårlig timing, men detta er jo..ja...har ikke ord.... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Hva er det Bjarmann driver med for tiden da? Er vel fortsatt arbeidsledig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2018 Hva var problemet? At FCK er og ser på spilleren sin? At Toni er på trening i klubben der han så vidt jeg har forstått fortsatt er ansatt? Eller at en arbeidsledig tidl. trener/sportssjef er innom for å se hvordan vi trener? 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Bjarmann kunne vært OK som ny sportssjef? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 6 minutter siden, odd skrev: Hva var problemet? At FCK er og ser på spilleren sin? At Toni er på trening i klubben der han så vidt jeg har forstått fortsatt er ansatt? Eller at en arbeidsledig tidl. trener/sportssjef er innom for å se hvordan vi trener? Toni skrev under for et par uker siden som utviklingsleder for LSK..Tror ikke han er ansatt i begge klubber altså.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Berg og Bjarmann. Mangler vi bare Sundgot som assistent og Kippe som ny stopper. Fyfaen nei takk 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 LSK kan være interessert i Keita, FCK ønsker vel at han skal spille på øverste nivå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 8 minutter siden, arni skrev: LSK kan være interessert i Keita, FCK ønsker vel at han skal spille på øverste nivå Da er LSK det siste stedet de burde sende han. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå