Gå til innhold

Anbefalte innlegg

-Rumpetaskemannen hadde droppet tasken i dag og stilte i rosa skjorte. Garantert for å gjøre narr av den klovnen som pusher narkobaroner i Trondheim.

41313[/snapback]

I LIKE IT!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm hun dama til Sund er det flere som har kommentert, men min kjære samboer var mer opptatt av å se på hunden hun gikk tur med.

41320[/snapback]

Ja det må jeg si...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm hun dama til Sund er det flere som har kommentert, men min kjære samboer var mer opptatt av å se på hunden hun gikk tur med.

41320[/snapback]

Var hunden også digg?

41321[/snapback]

Hihi,....!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41320[/snapback]

Var hunden også digg?

41321[/snapback]

Nope, lite macho og machet derfor Sund. Det var da Kenneth kommenterte dama og jeg poengerte at hun hadde nesten like klær som meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Punkter:

-Veigar var litt småskadet og tok det rolig siste halvdelen av treninga.

-Mads glimret med sitt fravær.

-Rumpetaskemannen hadde droppet tasken i dag og stilte i rosa skjorte. Garantert for å gjøre narr av den klovnen som pusher narkobaroner i Trondheim.

-Finsk er kav umulig å forstå, og dama til Sund er fin.

41313[/snapback]

Jeg nekter å tro at Alan headet inn et mål, men han slo Jesper i en hodeduell og Jesper sleit i 3 sekunder med å komme opp.

Det siste målet, det sinsvake skuddet i krysset, var det - ja nettopp - Petter Beslvik som hadde. Han rula i gult angrep i dag.

Dama til Sund så jeg ikke i dag, men har tidligere fått nakkesleng, sikker på at det ikke var Tom S med bikja du så?

Inge sliter med ryggen, avbrøt treningen ganske tidlig.

Markus deltok ikke i spilltreningen

Veigar hoppet også ut etterhvert

Mads var ikke tilstedet

Tom S om Alan: "Jeg jobber med det" (sett alle mann på det)

Tommy S scora fra hjørnet av 16, en bendit like a, med - HØYRE benet.

Alan trenger ikke lenger tolk for å skjønne Maestros tanker.

Alex Cooper har vistnok skjønt data og ryktene sier han registrerte seg på forumet i går. - Ryktene kommer fra Alex

Kanskje kommer jeg på noe mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dama til Sund så jeg ikke i dag, men har tidligere fått nakkesleng, sikker på at det ikke var Tom S med bikja du så?

41329[/snapback]

Før dere skryter suomi-prinsessa opp i skyene -må noen nesten få lagt ut et bilde av henne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

Før dere skryter suomi-prinsessa opp i skyene -må noen nesten få lagt ut et bilde av henne

41331[/snapback]

Vi kan da ikke det... Vi kan kødde med spillerne, men vi kan da ikke kødde med familiene...

41320[/snapback]

Yeah Right...

41333[/snapback]

HOMO!!!

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

41331[/snapback]

Vi kan da ikke det... Vi kan kødde med spillerne, men vi kan da ikke kødde med familiene...

41334[/snapback]

Joda, ta et bilde av henne og sund og bikkja... hehe!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

Nå blir det litt mye snakk om bikkjer her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

41331[/snapback]

41320[/snapback]

Yeah Right...

41333[/snapback]

HOMO!!!

41334[/snapback]

Hvordan?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

41331[/snapback]

41320[/snapback]

Yeah Right...

41333[/snapback]

HOMO!!!

41334[/snapback]

Hvordan?

41348[/snapback]

Det var ment som en spøk, men det var kanskje ikke morsomt...

Kjæresten til Tonje som ikke titter på kjæresten til Sund må da være homo... Døhhh - sorry - trekker den tilbake

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for den gutter......

Jeg er vel den eneste som faktisk tror det er fordi han har meg at hen ikke så på henne.

41353[/snapback]

Her kunne jeg ha liret (?) av meg en masse ufestlige kommentarer, men avstår av hensyn til anstendigheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

41329[/snapback]

41331[/snapback]

Det må jo i anstedigheten være mulig å få henne med i bakgrunnen på ett bilde av en fotballspiller eller noe...(Gjør ikke noe om fokuset på spillern i forgrunnen blir litt tåkete...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide å få denne tråden tilbake på spor. Dagens trening hadde hovefokus på pasningsspill og trange flater. Kjapt spill, mye 2 touch. Alan var helt med og ler og kødder med gutta. Mike var usedvanlig sjef i dag, og styrte spillet så godt som hele tiden. Brani måtte gi seg etter hvert og hinket bort til Tor's varme favn. Jeppe og Jørgen var heller ikke med på treninga. Tommy, Eirik og et par til ble igjen og trente frispark, hvor Tommy er helt suveren. Setter en blank gullpenge på at Tommy setter et frispark i kassa mot Bryne.

Regn suger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for observasjonene! Godt å høre om Mike, mot Bryne må sentrallinja vår fungere 100%. Håper Jeppe trår til på treninga imorgen og at Daniel finner formen igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...