Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Løsningen er å lære Alan norsk. Med referanse til en link superterje la ut om Crespo så er ikke problemet til Alan på banen, men utenfor. Han skal skjønne hva kassedama på kiwi, netcoms telefonsvarer og hva supportere sier.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det meldes at Morten Henriksen idag er tilbake på Stabæktreningen. Han ble dog sliten under løpetreningen og måtte legge seg ned på gresset ved siden av Jørgen Pettersen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med 500 skrikende barn, tv2 på plass oppdaget jeg som eneste mann noe...

44295[/snapback]

44297[/snapback]

At 500 barn samlet kan være utrolig irriterende?

Jeg fant ihvertfall ut det da jeg satt i VG-svingen på Ullevål på onsdag....

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som alltid, først og vanligvis kjedeligst – Skaderapporten:

Ferdig med den, da går vi videre til spillet.

Oppvarming, litt løp, mye firkantspill med høyt balltempo, straffepoeng og bøter gjør at gutta er topp motivert og yter masse. Mye følelser og litt småkrangling som i barnehagen, men alle er venner.

Lill spill 6 mot 6, 3 lag rullering. Mye bra legg fra kanten som gutta scorer overraskende mye på. Ingen mistillit til keeperne, som har noen fantomredninger, men det virker som om de på topp er i form.

Gutta avslutter spilletreningen med 11 mot 11 (Lasse og Petter spilte) det blaa mot de graa, ingen overraskelser der heller, helt standard lagoppstillinger. IA på graa, noe som kan tyde på at laget i morgen blir:

Jon

Morten – Mike – Markus – Bjørnar

Alan – Jokke – Jeppe – Henning

Daniel – Veigar

Dette blir bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er selvfølgelig laget (slik jeg ser det):

Jon

Morten-Mike-Markus-Bjørnar

Henning-Jocke-Jesper-Alan

Daniel-Eirik

Gubbedre, dette er bra!!

Endret av joffen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaderapporten: Like fornøyelig som sist – nada!

Cooper kunne fortelle at de hadde en nigeriansk keeper på trening. Han stod dog godt plassert på sidelinjen under hele treningen og skulle trenes av Berg i etterkant. Denne nigerianeren (sjekk bildet - nr. 4 fra høyre) spilte etter sigende allerede i en norsk klubb. Han var ikke scoutet til Stabæk, men hadde blitt observert av en eller annen og skulle sjekkes ut.

2005_0823.jpg

Mye rykter på sånne treninger og her kommer en annen. Den lille karen du ser til venstre i bildet er visstnok en brasilianer med erfaring fra toppserien i Brasil. Han skal hvis ryktene stemmer trene med klubben en måned, med mulig retur til våren. Dette er dog ubekreftede rykter, men jeg tror det er viktig for Alan sin del å få inn en til. Cooper sier dog at Alan har sklidd bra inn i gruppen.

Dagen før kamp er det som regel formasjonstreningen og denne dagen intet unntak. Spennende sjongleringer i forsvar og på midtbanen.

De spiller to omganger under formasjonstreningen.

Omgang 1 er med dette forsvaret

Mike – IA – Markus – Bjørnar

Omgang 2 er med dette forsvaret

IA – Mike – Markus – Bjørnar

Morten er antagelig ute av laget til morgendagens kamp. Personlig ser jeg helst Mike på kanten og IA sentralt, selv om Mike sin taklingstyrke som bakerste mann er veldig god å ha.

Midtbanen er som mange har ønsket seg

Alan – Jokke – Jesper – Henning

Mens angrepet består av

Veigar og Daniel

Sånn var nå den saken, - vi får se hva morgendagen bringer, men morsomt – det blir det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker Markus!

Faens studier, har jo ikke tid til å dra på treningene lenger.

44708[/snapback]

Skolen har vel såvidt begynt...? Skjer vel ikke noe viktig enda???? Hvertfall ikke rent akademisk.. Innrykksukene er forsåvidt ganske viktig når jeg tenker meg om... hmmm...

*Savne* :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke det tar av når det viser seg at det har vært en brasse på treningen, men OK!

44711[/snapback]

Eh, den tok jeg ikke.

Og Erik, det har vært en "hard" start ;)

44713[/snapback]

ok - 2 brasser da - Alan og en til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes ikke det tar av når det viser seg at det har vært en brasse på treningen, men OK!

44711[/snapback]

Eh, den tok jeg ikke.

44713[/snapback]

ok - 2 brasser da - Alan og en til!

44714[/snapback]

Da får du gjøre litt mer research da.. Hva med ett navn... En brasilianer med sæggebukse får ikke meg til å miste hemningene med mindre han er like god som alan.

Egentlig en spennende dag med tanke på nye spillere... Men nigeriansk keeper? Agenten heter garantert john shittu...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

44711[/snapback]

44713[/snapback]

Digg da.. :D

Blitt no på deg da ;) ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel, jeg forbeholder meg retten til å ikke syntes dette var spennende. Sist gang det kom 2 brasser på trening, og jeg syntes det var spennende, så fikk halvkrasse svar.

Neida, dette var veldig spennende Markus. Hvordan virket han på banen? Spilte han noe? Gammel? Rask? Høy? Sterk?

C'mon

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...