nichb 6 152 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 3 minutter siden skrev blaasoldat: hvorfor manglet Skytte IDag? Kanskje han har lest forumet i ferien? 😛 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Syk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Vondt i arbeidslysten? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 12. Juli 2021 Kan vi ikke la Skytte være, i stedet for å komme med sånn ubegrunnet skit? 44 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Jeg håper Kjønø klarer å vekke noe i Skytte. Man skal være blind for å ikke se potensialet der. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 1 time siden skrev zooted: Jeg håper Kjønø klarer å vekke noe i Skytte. Man skal være blind for å ikke se potensialet der. Enig. La alle starte med blanke ark. Men fortsetter han slik ryktene tilsier han har gjort må det gjøres ett eksempel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 11 minutter siden skrev Andreas: Enig. La alle starte med blanke ark. Men fortsetter han slik ryktene tilsier han har gjort må det gjøres ett eksempel. Tydelig at noe må forandres hvertfall. Synes han var bedre første gang han var her. Men han har vel aldri vært noen ryddegutt på midtbanen heller. Greit at han skulle være der bak å strø pasninger.... Det funka ikke hvertfall. Han må være i offensive situasjoner så ofte så mulig og da er det mulig det kommer noe mål fra han. Så må han vel bare lære seg å legge litt mer i det rett og slett. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 6 timer siden skrev arni: Treningsleir i Fredrikstad fra tirsdag til torsdag gitt! Gutta slipper å bli brakkesyke da i hvert fall! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 1 time siden skrev Andreas: Enig. La alle starte med blanke ark. Men fortsetter han slik ryktene tilsier han har gjort må det gjøres ett eksempel. "gjøres ett eksempel" - det høres ut som noe fra en mafiafilm 😉 Med det enorme potensialt Skytte åpenbart besitter, så er det bortkasta for begge parter (både klubben OG han), om man ikke får fram mer av det potensialet. Da vil et nok være ti det beste for begge parter om han finner en ny oppdragsgiver. Siden han er under kontrakt med oss (ut 2023?), så er det åpenbart til vår fordel om han "finner ut av det" her i klubben. Men han bør selvfølgelig ikke få særbehandling. Samme krav til han som alle andre. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Enormt potensial faktisk - noe potensial kanskje - men han mangler i grunn det meste. Regner med at han er ferdig hos oss. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Jeg kjenner ikke toppfarten hans (det sier jo litt), men uansett er den kombinasjonen av teknikk og fysikk - spesielt i veldig trange situasjoner - er utrolig viktig for en sentral midtbanespiller. Jeg mener (og her kjører vi på med et lastebillass med salt på grunn av mine manglende fotballkunnskaper) at han har potensiale til å ta den rollen som Lumanza hadde for noen sesonger siden, når han var på topp. Men det vil uansett ikke være den første fotballspilleren hvor det ender opp med å være milevis mellom potensiale og produkt. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 Jeg er helt uenig (selvsagt) - Ja han har noen finter, kan dribble litt og har en stor kropp - men mangler igrunn resten. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 12. Juli 2021 Del Skrevet 12. Juli 2021 14 minutter siden skrev @ringo: Jeg er helt uenig (selvsagt) - Ja han har noen finter, kan dribble litt og har en stor kropp - men mangler igrunn resten. Utdyp gjerne - tror vi er flere som gjerne lærer litt om fotball her på forumet også 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Mhm - right… I den manglende arbeidsinnsatsen ligger det en grunnleggende mangel på forståelse for hva som kreves for å lykkes. Han er notorisk til å stå 3-5 meter bortenfor der ballen er. Det handler ikke bare om manglende vilje til å forflytte seg, men også om evne til å lese og forstå spillet. Samme offensivt - manglende evne til å lese og forstå spillet, i tillegg til en svak pasningsfot og et manglende skuddbein. så for lite spilleforståelse, tempo, posisjoneringsevne, lite oversikt, inget kombinasjonspill eller gode skudd/avslutninger. Jeg tror kanskje tempoet er for høyt for ham i tippeligaen. Kunne vært interessant og sett ham på et lavere nivå for å se om det er noe å utviklingspotensial der i det hele tatt. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Håper Sammy blir frisk raskt slik at han kan bidra i Fredrikstad! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 5 timer siden skrev @ringo: Mhm - right… I den manglende arbeidsinnsatsen ligger det en grunnleggende mangel på forståelse for hva som kreves for å lykkes. Han er notorisk til å stå 3-5 meter bortenfor der ballen er. Det handler ikke bare om manglende vilje til å forflytte seg, men også om evne til å lese og forstå spillet. Samme offensivt - manglende evne til å lese og forstå spillet, i tillegg til en svak pasningsfot og et manglende skuddbein. så for lite spilleforståelse, tempo, posisjoneringsevne, lite oversikt, inget kombinasjonspill eller gode skudd/avslutninger. Jeg tror kanskje tempoet er for høyt for ham i tippeligaen. Kunne vært interessant og sett ham på et lavere nivå for å se om det er noe å utviklingspotensial der i det hele tatt. Greit nok å hevde at han ikke forstår at uten rett innstilling og innsats, så lykkes man ikke. Mange spillere har kastet bort talent i årevis før de skjønte det (Daniel er vel et eksempel på det). Men dersom lyset hadde gått opp for Skytte, så har han likevel null sjans? De (uthevet) handler alle i større eller mindre grad om det å flytte på kroppen, noe han har fått kritikk for at han ikke gidder (altså at han ikke har riktig innstilling innstilling/innsats), men du hevder altså at han ikke forstår at han skal flytte seg? Du tror ikke at med riktig innstilling/innsats, så kommer flere av disse tingene mer på plass? Så ubrukelig kan han da ikke være? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Er det noen her som kan su noe om treningene Janne kontra Kjønø? Noen som ser noen forandringer? Jeg bor dessverre for langt unna til å se selv👍 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 2 minutter siden skrev bluemaster: Er det noen her som kan su noe om treningene Janne kontra Kjønø? Noen som ser noen forandringer? Jeg bor dessverre for langt unna til å se selv👍 Ser at denne blir merket med "Video", men finner den ikke:https://www.stabak.no/nyheter/kjonos-forste-okt-som-hovedtrener-kommer-til-a-stille-toffe-krav 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 18 minutter siden skrev boie: Ser at denne blir merket med "Video", men finner den ikke:https://www.stabak.no/nyheter/kjonos-forste-okt-som-hovedtrener-kommer-til-a-stille-toffe-krav 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Skytte er med i Fredrikstad! Kan bekrefte fra stadion her nå 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 22 minutter siden skrev boie: Ser at denne blir merket med "Video", men finner den ikke:https://www.stabak.no/nyheter/kjonos-forste-okt-som-hovedtrener-kommer-til-a-stille-toffe-krav Opplever at noen nettlesere ikke klarer å få opp video på nettsiden på både iphone og pc. Chrome funker best for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Akkurat nå skrev Morriz: Opplever at noen nettlesere ikke klarer å få opp video på nettsiden på både iphone og pc. Chrome funker best for meg. PC med Chome og iPhone her. Video syns ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 27 minutter siden skrev duckster: Skytte er med i Fredrikstad! Kan bekrefte fra stadion her nå Takk for godt nytt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 42 minutter siden skrev boie: PC med Chome og iPhone her. Video syns ikke... Merkelig 🤔 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 1 time siden skrev boie: Ser at denne blir merket med "Video", men finner den ikke:https://www.stabak.no/nyheter/kjonos-forste-okt-som-hovedtrener-kommer-til-a-stille-toffe-krav Jeg har slitt med nettsiden! Men når jeg aksepterte alle cookies, da kommer videoene opp! Beskjed gitt til medie avd som er på saken. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 7 timer siden skrev @ringo: Mhm - right… I den manglende arbeidsinnsatsen ligger det en grunnleggende mangel på forståelse for hva som kreves for å lykkes. Han er notorisk til å stå 3-5 meter bortenfor der ballen er. Det handler ikke bare om manglende vilje til å forflytte seg, men også om evne til å lese og forstå spillet. Samme offensivt - manglende evne til å lese og forstå spillet, i tillegg til en svak pasningsfot og et manglende skuddbein. så for lite spilleforståelse, tempo, posisjoneringsevne, lite oversikt, inget kombinasjonspill eller gode skudd/avslutninger. Jeg tror kanskje tempoet er for høyt for ham i tippeligaen. Kunne vært interessant og sett ham på et lavere nivå for å se om det er noe å utviklingspotensial der i det hele tatt. Og hva synes du om de andre spillerne på midtbanen? Vet at du også var veldig negativ til Bohinen. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 363 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2021 Ønsker å sette sitt preg på Stabæk: – Skal være tydelig og tøff på feltet - Fotball video - Eurosport På treningsleir i «Norges Marbella»: – Helt strøkne forhold - Fotball video - Eurosport 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
boie 2 369 Del Skrevet 14. Juli 2021 Del Skrevet 14. Juli 2021 11 timer siden skrev blaasoldat: Ønsker å sette sitt preg på Stabæk: – Skal være tydelig og tøff på feltet - Fotball video - Eurosport På treningsleir i «Norges Marbella»: – Helt strøkne forhold - Fotball video - Eurosport Liker det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 14. Juli 2021 Del Skrevet 14. Juli 2021 Det skal bli spennende å se hvordan spilkerne responderer ute på banen. Ikke nødvendigvis første kamp for den er alltid litt spesiell. Før sa man at man ved trenerbytte vant første kamp - men tapte de neste fem. Så de påfølgende matchene blir minst like interessante. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 14. Juli 2021 Del Skrevet 14. Juli 2021 22 timer siden skrev smart: Og hva synes du om de andre spillerne på midtbanen? Vet at du også var veldig negativ til Bohinen. De er langt mer uferdige - så forventningene er lavere og jeg er mer avventende. Men de har også mye å jobbe med og jeg stusser litt på at vi hentet Solbakken når vi alt hadde Kostadinov - de blir litt for like synes jeg. Både i ferdigheter og kvalitet. Men jeg ser mer potensial i begge de enn jeg gjør i Skytte. Skytte har ganske velutvikket fysikk og mulig han hadde det tidlig. Disse spillerne har ofte et fortrinn jfr jevnaldrende på aldersbestemt nivå - men det fortrinnet blir ofte spist opp om spilleren selv ikke er var på det og legger ned nok innsats for å utvikle seg videre. Kanskje Kostadinov hadde hatt godt av en halv sesong i Grorud? Som en del av en deal on vi ønsker å hente Høyland? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå