Gå til innhold

Anbefalte innlegg

2 timer siden skrev Torres:

Her har dere hele oktober😍 Bare å si fra om noen faktisk har tenkt til å dukke opp, så skal jeg stille med kaffe og giflar

Trodde det sto kaffe og gitar. Det hadde vært bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Marandinho:

Så ikke Vetti på treningen i går. Så ut som Haugen ble drillet inn. 

Kjipt, ble jo tatt av tidlig sist, som var litt unaturlig. Får håpe han ikke er ordentlig skadet - viktig spiller! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev M-A-N:

Kjipt, ble jo tatt av tidlig sist, som var litt unaturlig. Får håpe han ikke er ordentlig skadet - viktig spiller! 

Skal jeg tippe (dette er fra hofta), så tror jeg det er kampbelastningen. Han fikk jo sine første 90 min på halvannet år mot Brann. 
Tror ikke det er noe langvarig. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Sett både igår og idag. Synes Bakenga oppsummerer det bra i podkasten «Fotballrådet» og Lubeck i innslaget fra treningen på TV2 i går. En helt annen energi på treningene. Spiller mye 11 mot 11. Hører Bob kommandere over Nadderud. Ikke som forgjengerne, enten med hendene i lommene eller «mumler» i skjegget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Sett både igår og idag. Synes Bakenga oppsummerer det bra i podkasten «Fotballrådet» og Lubeck i innslaget fra treningen på TV2 i går. En helt annen energi på treningene. Spiller mye 11 mot 11. Hører Bob kommandere over Nadderud. Ikke som forgjengerne, enten med hendene i lommene eller «mumler» i skjegget.

Fint om du har link til TV2 innslaget, takker

Lenke til innlegg
Del på andre sider

11 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Var dette tv2 innslaget på nyhetene? Eller hvor så du det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

13 minutter siden skrev Tom Bruaset:

Fotballfeber på TV2 Sport1.

Takk for tips! Trodde Stabæk var utelatt nok en gang når jeg så den i går, men de starter altså sendingen med Nadderud. Mye som har endret seg med Bobs inntreden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev Leskur:

Takk for tips! Trodde Stabæk var utelatt nok en gang når jeg så den i går, men de starter altså sendingen med Nadderud. Mye som har endret seg med Bobs inntreden.

Reporter (og kommentator i morgen) er  Endre Lübeck fra poden Bærumsball. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...