@ringo 22 160 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Takk! Kaldt??? Noen som burde vært der som var fraværene??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 4 minutter siden skrev Tom Bruaset: 20 stk. Mye ungt. En amerikansk prøvespiller. Noen nye utmerket seg på årets første trening? Noe overraskelser? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Pedersen trente alternativt. Operert. En J Nysveen imponerte mest. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Spennende. Skulle ønske de kunne tatt noen sene ettermiddagsøkter for oss som jobber dagtid slik at vi kunne få dekket abstinensene våre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 7 minutter siden skrev Tom Bruaset: Pedersen trente alternativt. Operert. En J Nysveen imponerte mest. 06 modell - 12 kamper 3 mål for 2. laget i fjor (NIFS) 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 956 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Får ikke akkurat vann i munnen av dette. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 21 minutter siden skrev Tom Bruaset: Pedersen trente alternativt. Operert. En J Nysveen imponerte mest. Samt Abu på def midtbane. Solid. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 10 minutter siden skrev joffen: Får ikke akkurat vann i munnen av dette. Helt ok trening. Ville ikke ha lue eller vanter. Abu mye bedre. Spiller på samme plass Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blåtann 52 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 25 minutter siden skrev Tom Bruaset: Pedersen trente alternativt. Operert. En J Nysveen imponerte mest. Han er vel sideback? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 2 minutter siden skrev Blåtann: Han er vel sideback? Kant/Angrep i lagoppstillingene på NIFS iaf. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar 3 minutter siden skrev Blåtann: Han er vel sideback? Off kant på dagens trening Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 394 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar Nysveen var fast inventar på banen jeg vokste opp på. Lekte ball mot mye eldre spillere 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Neppe noen overraskelse i dag 😉 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Alle økter, på alle lag, i hele klubben er avlyst idag. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 607 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Skulle hatt en innendørshall å spille i, si...🤔 Bare i dag, da. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Akkurat nå skrev Mr. Diamond: Skulle hatt en innendørshall å spille i, si...🤔 Bare i dag, da. Heldigvis er det kanskje muligheter i Bærums Idrettspark eller Gjønneshallen😅 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 9 minutter siden skrev rykkinn: Heldigvis er det kanskje muligheter i Bærums Idrettspark eller Gjønneshallen😅 Syntes neste etter stadion bør være at gjønneshallen utvides til standard internasjonal størrelse på 105x68 meter. Gjerne i sammenheng med at gjønnestunnelen blir bygget. I dag er gjønnesbanen ca halvparten av dette. Hadde gitt et enda større tilbud til bredden på vinteren og samtidig hadde Stabæk kunne spille treningskampene sine her. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 6 minutter siden skrev tobb: Syntes neste etter stadion bør være at gjønneshallen utvides til standard internasjonal størrelse på 105x68 meter. Gjerne i sammenheng med at gjønnestunnelen blir bygget. I dag er gjønnesbanen ca halvparten av dette. Hadde gitt et enda større tilbud til bredden på vinteren og samtidig hadde Stabæk kunne spille treningskampene sine her. Merkelig at ikke disse to hallene er bygd til 11’er baner da de ble bygd.. garantert var det en mye større kostnad, men uansett.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 23 minutter siden skrev rykkinn: Merkelig at ikke disse to hallene er bygd til 11’er baner da de ble bygd.. garantert var det en mye større kostnad, men uansett.. den ene er en håndballhall men ja enig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Wilmar 1 845 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 3 minutter siden skrev tobb: den ene er en håndballhall men ja enig Ehh nei - har du vært der? Det er to fotballhaller med en hhv en håndballhall (Gjønnes) og friidrettshall (Rud) ved siden av. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 3 timer siden skrev tobb: Syntes neste etter stadion bør være at gjønneshallen utvides til standard internasjonal størrelse på 105x68 meter. Gjerne i sammenheng med at gjønnestunnelen blir bygget. I dag er gjønnesbanen ca halvparten av dette. Hadde gitt et enda større tilbud til bredden på vinteren og samtidig hadde Stabæk kunne spille treningskampene sine her. Er vel en hall på Fornebu som skal ha kunstgress, dog litt høye leiekostnader 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 3 timer siden skrev tobb: den ene er en håndballhall men ja enig 😅😅 hvilken da tenker du?😅 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 10 minutter siden skrev rykkinn: 😅😅 hvilken da tenker du?😅 Gjønneshallen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 780 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 3 minutter siden skrev tobb: Gjønneshallen 👍 finnes fotballhall (med kunstgress) og håndballhall i det idrettsanlegget 😎. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tobb 1 690 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar 39 minutter siden skrev rykkinn: 👍 finnes fotballhall (med kunstgress) og håndballhall i det idrettsanlegget 😎. Yess du skrev det var rart at ikke de to hallene som jeg skrev om ble bygd i 11er. Så skrev jeg at den ene er håndballhall. haha dette er spennende forumlesning kan jeg tenke meg. Stopper for min del her 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Februar Veldig gøy å følge laget her nede i Oliva Nova. Høyt tempo på trening igår og idag. Bob er veldig tydelig på feltet og pirker i hver minste detalj. Alt fra førstetouch, utsidepasninger og posisjonering. Det er høy intensitet og man glemmer at det er mange unge spillere med på tur. Det er et kvalitetstegn og et bevis på at vi har mange spennende spillere på vei opp. Michael Bradley var også mye involvert på trening idag. God til å gi skryt når ulike situasjoner blir løst på en bra måte. Obasi: Må signeres. Skyhøyt potensiale og mye spennende kvaliteter. Det er flere interesserte klubber som ønsker å hente han. Kan bli enormt god. En leken spillertype og kan fort bli en publikumsfavoritt. Diabaté: Må jobbe med formen, men vi er i februar og han har god tid til å bygge seg opp. Kan fort være en spiss som scorer 15+ i OBOS. Mye handler om selvtillit og form. Tror trenerteamet jobber grundig med å finne ut av hvordan vi kan få ut makspotensialet. Thomas: Håper han blir Blaa. Jeg synes han viser veldig mye spennende. Venstrefot er også pluss i boka. Lekker scoring fra 25m på spilløkten idag. Jeg synes Joachim Nysveen har vært imponerende på trening. Liker spillertypen. Olderheim og Spiten også veldig gode. Brage Tobiassen (prøvespill fra Ullern, 17 år) har heller ikke gjort seg bort. Han henger med på trening og presterer på et stabilt bra nivå. Vi jobber med å hente en ny spiss, men som vi vet så er det en vanskelig oppgave. Jeg er ganske sikker på at det kommer en spiss før seriestart. Det er viktig for å pushe Diabaté og vil bidra til at han selv blir enda bedre. Generelt er det veldig god stemning i troppen. En sammensveiset gjeng som ønsker å bli bedre hver dag. Det er tydelig å se at gutta er påskrudd og ønsker å lære på treningsfeltet. 72 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 004 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Februar Juicy rapport! Mer av dette👏👏👏 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 498 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar Tok noen notater underveis under dagens internkamper: 3x20 min kamper. Kamp 1: Lag uten vest: Rossbach, Andresen, Nico, Pedersen, Riise, Olderheim, Kay, Christensen, Spiten, Diabate, Vinge Rosa vester: Gunnerød, Nysveen, Piggy, Veum, Walstad, Hergart, Bawa, Hammy, Thomas, Ferrington, Obasi Obasi i stanga etter 5 min. Bawa nede med en liten kjenning etter 7 min. (Spilte ikke mer i løpet av kampene, men tror neppe det er noe alvorlig. Trener kanskje alternativt i morgen, men sikkert tilbake i løpet av neste uke) Riise med bra initativ etter 11 min, svakt skudd men bra forarbeid. Hammy i stanga etter 13 min. 1-2 cornere. (2 til vest rosa) Ender 0-0. Sjansefattig. Kamp 2: Rosa vester: Gunnerød, Nysveen, Piggy, Næss, Walstad, Hergart, Olderheim, Christensen, Tobiassen, Diabate, Obasi Lag uten vest: Rossbach, Riise, Pedersen, Veum, Andresen, Kay, Thomas, Buki, Hammy, Spiten, Vinge Spiten stor sjanse helt i starten. Rett på keeper. Hammy stor sjanse. Rett på keeper. Bob inne og avbryter. Ber spillerne fokusere på egne arbeidsoppgaver for å sørge for at laget blir bedre. Ikke klage så mye på feil fra andre, men heller fokusere på eget arbeid. Veldig kloke ord fra sjefen. Scoring rosa vester. Brage Tobiassen med nydelig assist og Diabate med scoring på hodet. Klasse scoring. Rasmus med fin mulighet. Langt over fra 16 meter. Rosa lag klart best. Veldig mye bra spill. Straffe til lag uten vester. Spiten finter bra og Piggy feller han. Hammy misser, Leander med god strafferedning. Siste som skjer. Ender 1-0 til rosa. Kamp 3: Rosa vester: Gunnerød, Aleks, Piggy, Veum, Nysveen, Buki, Thomas, Olderheim, Spiten, Diabate, Hammy Lag uten vester: Rossbach, Walstad, Næss, Christensen, Riise, Kay, Tobiassen, Hergart, Ferrington, Obasi, Vinge Spiten med et sykt dribleshow(!). Dribler vel 5-6 mann og leker seg. Skudd utenfor. Frispark 17 meter. Diabate rett utenfor mål. Buki med scoring på hodet. Spiten assist. 1-1 Obasi med scoring, via Veum fra 18 meter. Vinge nære scoring. Skudd fra 17 meter, men høyt utenfor. Ender 1-1. Generell oppsummering: Intensiteten på kampene er veldig bra. Det er tydelig å se at det vi øver på trening er noe vi prøver å få ut i kamp. Det er mye spennende med troppen. Vi trenger likevel forsterkninger. Det er mye bra og spennende med de unge talentene våre, men det må fortsatt inn rutine. Spiss MÅ inn. Diabaté er som sagt en spennende spillertype og har kvaliteter som kan gi 15+. Må likevel finne formen og få selvtillit. Det går litt tregt med han og han ligger tydelig lenger bak tempomessig. Jeg er sikker på at en ny spiss inn vil legge til rette for at han vil bli enda bedre. Det sier seg jo selv at konkurranse om plassene vil gi mye mer for laget. Jeg synes Spiten er megaspennende. Det han leverer i siste internkampen er på et sykt høyt nivå. Han er uredd og prøver alltid å utfordre. Vi må huske på at han er ung, men hvis han får tillit og målpoeng tidlig i år så blir han solgt ganske fort og vi kan cashe inn mye penger. Litt unorsk i spillestilen. Håper han får ut potensialet sitt i 2024 sesongen. Thomas Roberts viser igjen at han har noe ekstraordinært. Han må signeres. Veldig kul spillertype og trygg. Jeg er sikker på at Michael Bradley og co kan utvikle han til å bli en hit på midtbanen vår. Det er en grunn til at han er på prøvespill hos oss. De har selv sett at det er noe spennende og for meg så er det en nobrainer å signere. Obasi er også en spiller som har mange spennende ferdigheter. Veldig kvikk, liker å drible og som sagt vil være en publikumsfavoritt om han slår til. Håper han blir signert. Han kan bli veldig god under trenerteamet. Fra det jeg har sett så er Spiten hakket foran han på prestasjoner, men tror også det er bra for Spiten sin utvikling med Obasi inn. 62 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 607 Del Skrevet 18. Februar Del Skrevet 18. Februar Takk for super oppdatering, @Peter! Helt nydelig! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 1 004 Del Skrevet 18. Februar Del Skrevet 18. Februar Rapporten sin det!👏👏👏 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå