AndersBD 999 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Nå er det ikke noen hemmelighet at jeg er 100% fokusert på kampen når den foregår, men jeg hørte ikke negative tilrop. Ikke at gutta er hårsåre, men det er jo ikke krise hvis 2-3 idioter sitter og gauler. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg kauka til Frode om at han skulle roe seg ned og han hørte det veldig godt. Såklart hører de hva folk sier! Hvis 1 eller 2 sitter og roper stygge ord og alle andre holder kjeft så hører de vel bare disse to da. Vet om et par jeg skal bruke spaden på før jeg bruker den opp på fornebu! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Hehe, var det det du ropte på. Jævlig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Jeg kauka til Frode om at han skulle roe seg ned og han hørte det veldig godt. Såklart hører de hva folk sier! Hvis 1 eller 2 sitter og roper stygge ord og alle andre holder kjeft så hører de vel bare disse to da. Vet om et par jeg skal bruke spaden på før jeg bruker den opp på fornebu! Gi dem et "kakk" fra meg også. Er det noe jeg ikke liker på kamp, så er det folk som ikke kan annet enn å slenge dritt og negativitet. Greit å være engasjert, men når den eneste gangen man åpner kjeften er når en pasning går feil, kan man like gjerne holde seg borte for min del. Laget skal støttes på kamp, så får man ta diskusjonen om spillernes kvaliteter etc andre steder. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 LØSNING Stabæk - Sandefjord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 LØSNING Stabæk - Sandefjord Å sette Håkon Sørensen på tribunen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 he he Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 noen som vet om/når det er trening på mandag, 10.10.? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Normalt er det trening på mandager fra kl 10:30. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Forøvrig har gutta fri i helgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Del Skrevet 5. Oktober 2005 Normalt er det trening på mandager fra kl 10:30. :angry: for tidlig! jeg er på ferie og vil sove leeeeeenge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Kort melding fra dagens trening. Alle på plass minus landslagsgutta. Alan trente alternativt. Bra intensitet i spill på liten bane, Jokke var sjef på midten og Bjørnar putta flest mens jeg var der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Mange som skal dit på lørdag? Hadde vært fett med et skikkelig oppmøte. (jeg skal) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Mange som skal dit på lørdag? Hadde vært fett med et skikkelig oppmøte. (jeg skal) Indeed! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg og Guinness stiller som vanlig opp på lørdagstreningene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Når kommer 400m løpet ditt - perfekt anledning dette da! Jeg tar med stoppeklokke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Og så kommer vel Roggern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Når kommer 400m løpet ditt - perfekt anledning dette da! Jeg tar med stoppeklokke! Huff, jeg trenger vel noe tid på forberedelsene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg var også en tur på trening i dag. Har kun en kommentar til den; Små gutter i alt for store kropper. Når det gjelder lørdagstreningen er denne utsatt en time i forhold til vanlig. Starter dermed 11.30. Dette grunnet stand på Bekkestua etterpå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Del Skrevet 13. Oktober 2005 Jeg var også en tur på trening i dag. Har kun en kommentar til den; Små gutter i alt for store kropper. Når det gjelder lørdagstreningen er denne utsatt en time i forhold til vanlig. Starter dermed 11.30. Dette grunnet stand på Bekkestua etterpå. Det passa rett og slett jævlig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Litt utsatt i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Ingen rapport fra dagens trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 slapt! men glade! selv alan kom bort og leste i min budstikka! snakker dårlig, leser bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 17. Oktober 2005 Del Skrevet 17. Oktober 2005 slapt! men glade! selv alan kom bort og leste i min budstikka! snakker dårlig, leser bra! Takk for oppdateringa. Skeid beseires i rein gledesrus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 4. Januar 2006 Del Skrevet 4. Januar 2006 Jeg har bladd meg fremover i "Treningstider" på stabak.no, men finner ingenting. Noen som vet noe? Markus? Oppdateringer om når og hvor? Spent på å se Karim og Jens blant andre, i påvente av nye fjes. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Joda - de begynte i går. Trener fotball på kunstgresset kl. 10.30. Takk, Per. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 Noen som var på treningen? Noe spennende å melde? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 http://stabak.no/content/view/1549/2/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Del Skrevet 5. Januar 2006 (endret) Årets første trening er bivånet. Kaldt som f... 14 mann i ordinær trening. Karim løp og pushet med fysioTor. (som forøvrig var telefonvakt for en blivende pappa Tom) Trond haltet. Tommy spillte ikke. Blenda var med fra sidelinjen. Internkampen endte 0-0 med en glimrende dommer i Cooper. Treningen utvidet til to timer mot tidligere en og en halv. Det var vel det meste. Godt å se at gutta er i gang igjen. Forresten. Tanum var innom. Men bare for å se. Endret 5. Januar 2006 av Pedagogen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 5. Januar 2006 Del Skrevet 5. Januar 2006 er det noen her som skal på treningen de neste dagene? hvis ja, ta med kamera, hadde blitt gøy med noen bilder av våre nye spillere karim og jens! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå