Gå til innhold

Dagens Trening

Markus
 Del

Anbefalte innlegg

Uten at jeg kan reglene på noen av fingrene har det helt riktig med frekvensen og hvor permanent installasjonen er. Men at de er strenge på det er helt sikkert. Og det lønner seg garantert å innhente de filmede personers samtykke dersom det er av gjentakende og semipermanent karakter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det lønner seg garantert å innhente de filmede personers samtykke dersom det er av gjentakende og semipermanent karakter.

Det hadde tatt seg ut om fotballspillere ikke ga samtykke til å bli filmet, og krevde å få sladdet ansikt og forvrengt stemme når det var fjernsynskamp!

Nå er det jo mange spillere som har forvrengt stemme allerede, i hvertfall i kampsituasjon, så problemet er kanskje ikke så stort?

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om konsesjon fra Datatilsynet til å sette opp videokamera.

Man må ikke søke om konsesjon for å ha overvåkningskamera, men alle foretak er derimot pliktig til å melde fra til Datatilsynet om at man har overvåkningskameraer og hvilke områder det filmer. Så kommer det inn regler på hvor lenge du er pliktig til å ta vare på bilder/film osv.

http://www.datatilsynet.no/templates/article____154.aspx

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

hehe, skal Creedence drive egentrening?

Tipper Tom Schelvan står å ser på at han trener på Sats

Det store spørsmålet er jo om han får ordnet plass i kennel til hunden eller om hunden skal være med?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trening i morgen fra kl 14:00, beklager at jeg ikke har rukket å oppdatere hjemmesiden, men på den andre siden har jeg kjørt en veldig trivlig brasse fra Gardermoen til Sandvika!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trening i morgen fra kl 14:00, beklager at jeg ikke har rukket å oppdatere hjemmesiden, men på den andre siden har jeg kjørt en veldig trivlig brasse fra Gardermoen til Sandvika!

SÅ du bekrefter at pariene var gode nok til å slippe inn i Norge... Fortell ham at supporterne sitrer av forventning neste gang du treffer ham!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt meg en tur og se på treninga i morgen, men i følge Stabak.no er det fri i morgen? Stemmer det?

Håper vi får en fyldig rapport fra vår mann i felten i dag...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt meg en tur og se på treninga i morgen, men i følge Stabak.no er det fri i morgen? Stemmer det?

Håper vi får en fyldig rapport fra vår mann i felten i dag...

Nja, spørs om det blir tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det at gutta har fri idag? Hørte rykter om kick-off for spillerne.

Du får kikke 3-4 innlegg lenger opp på siden, Markus sier det blir trening 14:00 i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får kikke 3-4 innlegg lenger opp på siden, Markus sier det blir trening 14:00 i dag.

Men Børre Hauger sa til dama at de har fri idag pga noe kick-off...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på oversikten over treningstider står det oppført trening kl 14. Jeg er på kurs og har ikke mulighet til å sjekke om det stemmer, men som Slum sier er det kick-off for noen sponsorer i dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer derfra nå. Sitter ikke igjen med en løpogkjøp-følelse, akkurat.

Mannen er høy, ikke veldig kjapp, ikke veldig god en mot en, ikke veldig teknisk - jeg så ingenting som vil bety en forsterkning av laget.

Men der har du meg - etter 1 1/2 times intens gloing på mannen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mannen er høy, ikke veldig kjapp, ikke veldig god en mot en, ikke veldig teknisk - jeg så ingenting som vil bety en forsterkning av laget.

<_< Takk. Blir han hele uka uansett?`??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

<_< Takk. Blir han hele uka uansett?`??

Han blir nok ikke sendt hjem før det planlagte oppholdet er over...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter det jeg så idag så er jeg helt enig med PerS! Jeg ble faktisk litt skuffet.. Når det eneste minne jeg sitter igjen av ham etter treningen var da han og Alan sto ved siden av hverandre (en høyde forskjell på nesten 50cm.. i hvertfall 40 ;)) så tror ikke jeg at han er noe å satse på. Føler at det blir litt feil å kjøpe inn en brasilianer bare for å gjøre livet lettere med Alan fordi han her kan engelsk.. Når han bare blir stallfyll..

Personlig synes jeg at han virket litt klønete. Men men.. kanskje han blir bedre utover uken.. men heller en annen brasse, det fins jo tross alt flere titalls milioner av dem så en må vel være bedre en Creedence..

Ellers må jeg nevne at Jeppe viste eminente drible ferdigheter i en mot en øvelsen i dag! Dette kan være lovende. Den ene overstegsfinta etter den andre for så å dra med seg ballen med såla, og skyte ballen i krysset! Selv Danne ble imponert! *Oj shit* (han følte seg sikkert litt truet...)

Alanziñho sto for dagens mål, synes nå jeg.. Volley fra 10-12m rett i krysset. Han scoret forøvrig 3mål i en kamp. Miniturnering med tre lag og kamper på ca 5-10min.

Ellers virket det som om det var en fin stemning, med mye trøkk. Dette lover godt mot MFF!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man skal kjøpe inn en spiller som stallfyll synes jeg det ikke hadde vært så dumt å kjøpe inn CC, med tanke på det positive når vi tenker på Alan og hans trivsel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
  • Opprett ny...