Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kort info fra dagens trening på Bekkestuabanen. Jeppe og Ola Kamara var på plass og Henning jogget rundt og rundt og rundt...

Trente Jeppe??

Så ut som han tok det litt rolig men var med på store deler av oppvarmingen for så gå over til å slå pasninger til Jokke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

men det er da faen meg oppdatert!

For all del. Det var vel egentlig det som var poenget mitt, men jeg kan godt skrive det med teskje..

Istedenfor å spørre om treningstider på forumet, kan man selv gå inn her og sjekke selv.

(Det var faen ikke lett å skrive med teskje, men jeg håper det ble forståelig.....)

og, hvis du fortsatt er i tvil, Markus. Jeg synes du (og flere med deg) har gjort en veldig god jobb med websidene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Det forsvaret der lukter det svidd av. Ikke mange som tør å kødde med det.

Er Alan helt ute og kjøre for tiden?

Det lurer jeg på også. Han lager jo underholdning, og det er jo ikke akkurat mest av det i Norsk topp-(gampe) fotball. Om matta på ullevaal er god nok, så MÅ han spille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med Jokke og Jeppe ute er det ganske ufattelig at Alan ikke får spille. Når den kreative hjernen på midten består av Nystuen og Stenersen er det ikke så rart at vi sliter med angrepsspillet. Vi får håpe Henning er tilbake i storslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper på at Alan kommer inn utover i annen omgang.

Gressmatta på Ullevaal er dårlig, tror det ligner mer på et sandtak med noe ugress i. Hovr jevn den er aner jeg ikke, og hvordan Alan vil fungere på den er jeg usikker på.

Uansett tror jeg JJ gjør et fornuftig valg med denne første-11. Den er solid, og vi må vel innrømme at vi ikke er storfavoritter i denne kampen, så det er et poeng å ha trygghet bakover. Med Daniel og Veigar på topp kan det jo bli noen sjanser også... (F.eks a la 2-1 målet mot Sandefjord i seriefinalen i fjor).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener dette er det beste laget vi kan stille (pr dags dato) mot et hjemmsterkt Lyn-lag som er store favoritter i denne kampen. Laget vi stiller er meget solide defensivt.

Støttes, kanskje med et lite forbehold for Espen, blir spennende å se hvordan han oppfører seg innenfor en 16meter heretter. Klarer han å fortsatt kjempe hardt, men uten å pådra seg flere "dumme" straffespark?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener dette er det beste laget vi kan stille (pr dags dato) mot et hjemmsterkt Lyn-lag som er store favoritter i denne kampen. Laget vi stiller er meget solide defensivt.

Jeg er litt skeptisk til Nystuen på kant... Ville heller sett Alan der, men det er min personlige mening, og det er kanskje en grunn til at det ikke er jeg som er trener for laget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til Nystuen på kant... Ville heller sett Alan der, men det er min personlige mening, og det er kanskje en grunn til at det ikke er jeg som er trener for laget

Vil heller se Henning på kant, og Espen sentralt.. Alan i 2. omgang kanskje?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes den formasjonen så grei ut. Synes det er positivt at Tom får seg en liten pust i bakken nå. Helt uenig i at Henning burde bytte plass med Espen. Tommy og Espen fungerte ikk veldig bra sammen mot Odd, trenger en sentralmidtbanespiller som er litt mer driv og kreativitet over.

Tror også det er fornuftig å starte med Alan på benken og heller prioritere litt det defensive nå når Jokke og Jeppe er ute.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Dagens formasjon:

Jon

Morten IA Mike Markus

Tom Henning Tommy Bjørnar

Daniel Veigar

Dette så kjent ut, ligner en vinnerresept jeg har sett noen ganger tidligere i år. Henning begynner å komme i brukbar kampform igjen og Tommy blir bare bedre for hver kamp han spiller nå. Jeg har troa på dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig nyhet fra dagens trening på selve storstadion (man kan kanskje ikke kalle Nadderud det...):

Uavgjort igjen. Kampen mellom grønntrøyene og blåtrøyene endte uten skoring - iallefall så jeg ingen. Ikke før Stenersen og Gunnarsson begynte med frisparkstrening. Da så jeg mange - en perle fra Stenersen gikk stang inn nesten helt oppe i krysset. Den skulle jeg likt å se i kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

En liten status fra dagens trening. Full tropp minus IA og Jønsson pluss Ola. Jesper og Branimir var med på en touch spillet men ga seg før spill på stor bane. Markus jogget noen runder før han satt seg på sykkelen mens Jokke kun satt på sykkelen. Mye tydet på at Ulrik hadde spilt midtstopper hvis det hadde vært kamp i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...