Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...

Jeg fikk med meg de siste minuttene av dagens trening, nok til å se Eirik nikke inn et pent mål.

IA var ikke der, såvidt jeg kunne se. Men det var et par andre spillere jeg heller ikke så der.

La ikke merke til om det var noen nye fjes (jamfør spørsmål om svenske i tråden om nye spillere).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var et par andre spillere jeg heller ikke så der.

det kan skyldes mange ting... men ble litt nervøs nå.... kan du nevne hvem?:-|

Sorry, det var ikke meningen å gjøre folk nærvøse med å si at det også var andre enn IA jeg ikke så. Tvert om prøvde jeg å ufarliggjøre det at IA ikke var der.

En del av gutta (inkl keeperne) hadde på hodeklær, så det var ikke så lett å se hvem det var. Dessuten gikk de av banen akkurat da jeg så dem på nært hold.

Følgende var helt sikkert der: Alle 5 spissene (inkl Eirik), Morten, Karim, Keller, Espen, Brani og Somen.

Men det var flere andre spillere der også.

Jeg tror at Alan og Tommy ikke var der (med mindre Tommy hadde på lue da).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, snakket med Alan på sandvika storsenter i går.. han kjøpte nye sko:P alan har forøvrig blitt veldig flink i engelsk.. jeg siterer han: "very gut, very gut, very gut"

er han veldig inn på sko eller noe? har også sett han på sandvika storsenter hvor han traska ut av "nye sko" med dama si. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er på plass og titter? for oss som kjeder oss i bergen feks :(

Eller for oss som sitter og trykker F5 hele dagen på jobb. Vil gjerne ha et navn på denne unge norske midtstopperen.

Prøv Opera som nettleser. Den har en funskjon for automatisk oppdatering. Opptil hvert 5. sekund. Sparer såvel F5-tasten som fingeren din.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Dagens Trening
  • Opprett ny...