stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er IA i trening igjen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er IA i trening igjen? Nei, idag var IA på en dagstur i Bergen for å oppleve Bryggen, Mariakirken, Fløyen, Akvariet og Fisketorget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. August 2006 Del Skrevet 11. August 2006 Er IA i trening igjen? Nei, idag var IA på en dagstur i Bergen for å oppleve Bryggen, Mariakirken, Fløyen, Akvariet og Fisketorget. Skjønner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Color Blue 369 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 IA og Pall med for fullt i dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 IA og Pall med for fullt i dag YEAH! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pingo 0 Del Skrevet 12. August 2006 Del Skrevet 12. August 2006 IA og Pall med for fullt i dag Det var godt å høre. Da kan vi bare ønske Liin velkommen til dyst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Jeg fikk med meg de siste minuttene av dagens trening, nok til å se Eirik nikke inn et pent mål. IA var ikke der, såvidt jeg kunne se. Men det var et par andre spillere jeg heller ikke så der. La ikke merke til om det var noen nye fjes (jamfør spørsmål om svenske i tråden om nye spillere). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ØyvindW 402 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Trener de fortsatt ved siden av Bekkestua skole? Til hvilke tider pleier treningene å være? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Trener de fortsatt ved siden av Bekkestua skole? Til hvilke tider pleier treningene å være? det står på stabak.no at treningen i morron er kl.10 men ikke hvor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 20. November 2006 Del Skrevet 20. November 2006 Trener de fortsatt ved siden av Bekkestua skole? Til hvilke tider pleier treningene å være? Treningen i dag var på kunstgresset fra kl. 14 til 15.30 (samme tid neste mandag). Tror ikke de trener mer på gress denne høsten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Men det var et par andre spillere jeg heller ikke så der. det kan skyldes mange ting... men ble litt nervøs nå.... kan du nevne hvem?:-| Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Langemann 7 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Men det var et par andre spillere jeg heller ikke så der. det kan skyldes mange ting... men ble litt nervøs nå.... kan du nevne hvem?:-| Sorry, det var ikke meningen å gjøre folk nærvøse med å si at det også var andre enn IA jeg ikke så. Tvert om prøvde jeg å ufarliggjøre det at IA ikke var der. En del av gutta (inkl keeperne) hadde på hodeklær, så det var ikke så lett å se hvem det var. Dessuten gikk de av banen akkurat da jeg så dem på nært hold. Følgende var helt sikkert der: Alle 5 spissene (inkl Eirik), Morten, Karim, Keller, Espen, Brani og Somen. Men det var flere andre spillere der også. Jeg tror at Alan og Tommy ikke var der (med mindre Tommy hadde på lue da). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 ok ok alan er sikkert på ferie hjemme i brasil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 ok ok alan er sikkert på ferie hjemme i brasil ... eller på SATS... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Robinho 1 150 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Nope, snakket med Alan på sandvika storsenter i går.. han kjøpte nye sko:P alan har forøvrig blitt veldig flink i engelsk.. jeg siterer han: "very gut, very gut, very gut" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 516 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 Nope, snakket med Alan på sandvika storsenter i går.. han kjøpte nye sko:P alan har forøvrig blitt veldig flink i engelsk.. jeg siterer han: "very gut, very gut, very gut" er han veldig inn på sko eller noe? har også sett han på sandvika storsenter hvor han traska ut av "nye sko" med dama si. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 21. November 2006 Del Skrevet 21. November 2006 har stabæk noen treninger i gjønneshallen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 23. November 2006 Del Skrevet 23. November 2006 Noen som har vært på trening i dag? @ringo nevnte at det skulle dukke opp et ukjent fjes der i dag, og jeg er litt spent på hvem det kan ha vært. Noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Ung, svensk midtbanespiller. Du finner navnet et eller annet sted under "Nye spillere", vil jeg tro. Har ikke hørt snakk om noen flere, så tipper det er han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Hepp, Mulig det er en ung norsk midtstopper der også... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Ja, for Ulrik og Håkon skulker vel ikke treningene? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mihawk 1 744 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 noen som er på plass og titter? for oss som kjeder oss i bergen feks Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tasse 0 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 noen som er på plass og titter? for oss som kjeder oss i bergen feks Eller for oss som sitter og trykker F5 hele dagen på jobb. Vil gjerne ha et navn på denne unge norske midtstopperen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 noen som er på plass og titter? for oss som kjeder oss i bergen feks Eller for oss som sitter og trykker F5 hele dagen på jobb. Vil gjerne ha et navn på denne unge norske midtstopperen. Prøv Opera som nettleser. Den har en funskjon for automatisk oppdatering. Opptil hvert 5. sekund. Sparer såvel F5-tasten som fingeren din. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Ringo: Hvem er denne unge midtstopperen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Hørt snakk om en Olavsen eller noe.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Hørt snakk om en Olavsen eller noe.... noen som vet hvilket lag han kommer fra?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 24. November 2006 Del Skrevet 24. November 2006 Hørt snakk om en Olavsen eller noe.... Det er vel svensken det? Olaussen, midtbanespiller fra Brage. Midtstopperen er nok en annen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk alltid uansett 0 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 hvor er det stabæk trener for tiden? kunstgresset eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 4. Desember 2006 Del Skrevet 4. Desember 2006 De trente på nadderud i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå