Chr. 9 333 Del Skrevet 21. April 2019 Del Skrevet 21. April 2019 Samme som sist med Askild inn for Kassi, vil jeg tro...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 21. April 2019 Del Skrevet 21. April 2019 Jostein G er så dyktig at denne gang kan han gruble ørlite ekstra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 21. April 2019 (endret) Del Skrevet 21. April 2019 (endret) 26 minutter siden skrev Chr.: Samme som sist med Askild inn for Kassi, vil jeg tro...? Stemmer. Og Boli trente igjen, etter to dager med fravær. Endret 21. April 2019 av Slum 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 22. April 2019 (endret) Del Skrevet 22. April 2019 (endret) Synes Store Kineser virket veldig sterk på treninga i går. Later til å ha god rekkevidde og slo bra pasninger. Kan ikke huske sist vi hadde en så bra forsvarsspiller på benken. Endret 22. April 2019 av Bolivar presisering 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 27 minutter siden skrev Bolivar: Synes Store Kineser virket veldig sterk på treninga i går. Later til å ha god rekkevidde og slo bra pasninger. Kan ikke huske sist vi hadde en så bra forsvarsspiller på benken. Pontus Segerstrøm i tre kamper etter debuten mot Brann i 2007. Uten sammenligning 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Demidov mot LSK og Molde? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaamann 1 356 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Kanskje flisespikking, men er det hensiktsmessig å publisere antatt startoppstilling et par dager før kampen basert på hva forumets utskremte har observert? Antar at de færreste motstanderlag har kapasitet/vilje til å sende egne "spioner" på motstanderlags treninger, men det må jo være bedre å "keep'em guessing" enn å gi dem gratis info på verdensveven... 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Jeg vet ikke om du sikter til Chr. og Slums eller mitt innlegg. Hadde vel egentlig selv mest Rosenborg-kampen i tankene da jeg skrev om Store kineser. Vet ikke sikkert om han skal spille i dag. Ut fra at vi kommer fra en sterk seier over Rosenborg, ville jeg bli ganske overrasket om vi endret mannskapet mer enn nødvendig og slik tenker vel Haugesund også. For min del kan vi gjerne dele mindre info her inne - hvis man mener det har noen betydning. Det vil sikkert være tilfeller hvor spesielt formasjoner og innøvde trekk ikke må røpes på forhånd, men antatte lagoppstillinger virker ikke farlig på meg - men må selvsagt ikke dele hvem som er bra på trening med noen. Det er uansett hyggelig å være i en situasjon hvor vi har flere spillere å bruke - altfor ofte har vi helt manglet spillere av ES-kvalitet på benken - og det er en mye større utfordring enn spekulasjoner om hvem som er i startelveren.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 26 minutter siden skrev Bolivar: Jeg vet ikke om du sikter til Chr. og Slums eller mitt innlegg. Hadde vel egentlig selv mest Rosenborg-kampen i tankene da jeg skrev om Store kineser. Vet ikke sikkert om han skal spille i dag. Ut fra at vi kommer fra en sterk seier over Rosenborg, ville jeg bli ganske overrasket om vi endret mannskapet mer enn nødvendig og slik tenker vel Haugesund også. For min del kan vi gjerne dele mindre info her inne - hvis man mener det har noen betydning. Det vil sikkert være tilfeller hvor spesielt formasjoner og innøvde trekk ikke må røpes på forhånd, men antatte lagoppstillinger virker ikke farlig på meg - men må selvsagt ikke dele hvem som er bra på trening med noen. Det er uansett hyggelig å være i en situasjon hvor vi har flere spillere å bruke - altfor ofte har vi helt manglet spillere av ES-kvalitet på benken - og det er en mye større utfordring enn spekulasjoner om hvem som er i startelveren.... Har hørt noe rykter om at Abu har vært god på trening den siste uka! (Forøvrig også forrige uka og stort sett alle andre uker du spør Deila om) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 Ull/Kisa går alltid ut med start 11`ern en dag før kampdag på Twitter...så det går nok ann å "avsløre" i det minste troppen før enn en time før kampstart.... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 3 timer siden skrev blaamann: Kanskje flisespikking, men er det hensiktsmessig å publisere antatt startoppstilling et par dager før kampen basert på hva forumets utskremte har observert? Antar at de færreste motstanderlag har kapasitet/vilje til å sende egne "spioner" på motstanderlags treninger, men det må jo være bedre å "keep'em guessing" enn å gi dem gratis info på verdensveven... Jeg vil ikke tro siste trening før kamp er så mye viktigere enn alle andre, og at Henning derfor kan kjøre med noe annet enn startoppstillingen dersom det skulle være viktig at motstander ikke vet om det. For klubber som omsetter for 30-100 mill i året vil kostnaden med å ha en mann til å følge mostanders siste trening være overkommelig om verdien er vesentlig. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 22. April 2019 Del Skrevet 22. April 2019 På 20.4.2019 den 12.21 skrev @ringo: Det blir evt. en spennende duell i matchen - ungt pågangsmot i Askildsen og Børkeeiet mot en av de kanskje mest undervurderte sentrale midtbanene i ligaen i Våge Nilsen og Tronstad. Du var inne på noe her, rått parti! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 25. April 2019 Del Skrevet 25. April 2019 Hvor ligger treningstidene egentlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 25. April 2019 Del Skrevet 25. April 2019 Klubbens hjemmeside! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
El Stabæk 738 Del Skrevet 25. April 2019 Del Skrevet 25. April 2019 8 minutter siden skrev arni: Klubbens hjemmeside! Noen ganger er jeg ganske dum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 25. April 2019 Del Skrevet 25. April 2019 4 minutter siden skrev El Stabæk: Noen ganger er jeg ganske dum Neida! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stabæk141210 30 Del Skrevet 25. April 2019 Del Skrevet 25. April 2019 Noen som var på dagens trening og har noe å rapportere om? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. April 2019 Del Skrevet 26. April 2019 Var ganske glissent med spillere på trening ihvertfall siste halvdel. HB fikk prøvd pasningsfoten sin og den virket fortsatt bra. DB var på hugget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 26. April 2019 Del Skrevet 26. April 2019 Ingen tegn til en drillet 11er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 26. April 2019 Del Skrevet 26. April 2019 1 minutt siden skrev kristh0707: Ingen tegn til en drillet 11er? Det var faktisk litt vanskelig å se grunnet at det var såpass få på trening, noen av de andre som var der har kanskje noe syn på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristh0707 1 383 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Idag da? Noen tegn til drillet 11er? Mokhtar å se i 11eren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 1 time siden skrev kristh0707: Idag da? Noen tegn til drillet 11er? Mokhtar å se i 11eren? Slappeste treningen jeg har sett på mange år Ingen overraskelser i startelleveren. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 36 minutter siden skrev Slum: Slappeste treningen jeg har sett på mange år Ingen overraskelser i startelleveren. Eneste endring at Strømnes kommer inn for Demi altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 1 time siden skrev Slum: Slappeste treningen jeg har sett på mange år Ingen overraskelser i startelleveren. Noen erfaringer på det fra tidligere opp mot kamp? Typ dårlig generalprøve = god premiere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Har sett mange sløve generalprøvetreninger opp gjennom, med høyst varierende resultater. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Det var en stund man kunne se på oppvarminga til match og stort sett fastslå utfallet av matchen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 Husker de lekte seg med håndball(brukte fotballen)på kunstgresset før Ranheim borte ifjor, det gikk ikke bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 2 timer siden skrev Slum: Slappeste treningen jeg har sett på mange år Ingen overraskelser i startelleveren. Hva har skjedd med disiplinen til Berg? Eller er gutta utslitt alt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 35 minutter siden skrev arni: Hva har skjedd med disiplinen til Berg? Eller er gutta utslitt alt Kanskje ikke alle tåler å pushes for hardt på disiplin delen,ung tropp vøtt... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 27. April 2019 Del Skrevet 27. April 2019 He, he. Litt rart at Berg tillater slappe treninger.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå