kristh0707 1 383 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 Noen på treningen idag? Status Valencic, Yah og Vogt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 879 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2020 2 minutter siden skrev kristh0707: Noen på treningen idag? Status Valencic, Yah og Vogt? Sett det skrevet feil så mange ganger nå; Yaw, ikke Yah. 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 10 minutter siden skrev Celebi2: Sett det skrevet feil så mange ganger nå; Yaw, ikke Yah. ? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juli 2020 1 time siden skrev kristh0707: Noen på treningen idag? Status Valencic, Yah og Vogt? Vogt og Valencic deltok for fullt, men Yaw manglet. For øvrig herjet Kino som bøttet inn mål. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 Bohinen manglet også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 Hva ser ut til å bli laget? Bo skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 1 time siden skrev Ace: Hva ser ut til å bli laget? Bo skadet? Jeg håper bare at han fikk en ekstra hviledag. Spilt alt sammen og kriget mye i duellene. Tar en tur innom treningen imorgen for å se. Øverås ble drillet som høyreback og Solheim som stopper, mens Jonassen og Vogt delte økta som venstreback Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luguber 1 529 Del Skrevet 3. Juli 2020 Del Skrevet 3. Juli 2020 3 timer siden skrev Celebi2: Sett det skrevet feil så mange ganger nå; Yaw, ikke Yah. Kanskje det er tenkt som Yahweh? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ingo 8 395 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Juli 2020 Var på treninga i dag og igjen må jeg altså melde om mye godt humør, intensitet og vinnervilje. Emil Bo er verken skadet eller utslitt, han herjet på treninga også. Lumanza er blitt utadvendt og smilende, hvem skulle trodd at det var mulig? Hancke på plass, Solheim på plass, Vogt på plass (og Emil Johanssen også) - og vepsene surret rundt utpå der og plagde livet av sine motspillere; både Hugo, Cornelius og Oliver. Ellers gledet det meg å se at Valencic var god, han deltok med intensitet og smilte masse. Jönsson og Belsvik på sidelinja er veldig flinke til å pushe på tempo og intensitet. Og vår mann Darren Maarten er uberegnelig, rask og teknisk, og fikk lov til å slå cornerne fra venstre. Han er en TYPE; og typer får man aldri nok av. Forøvrig har jeg aldri noensinne på mine 50 år i Stabæk sett Nadderudmatta så fantastisk som den er nå! En fest å trene på, en fest å spille på. Åtte poeng på fem matcher gir 48 poeng til slutt hvis vi opprettholde poengfangsten. Det er vel fort medalje? 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hushovd 1 590 Del Skrevet 4. Juli 2020 Del Skrevet 4. Juli 2020 38 minutter siden skrev ingo: Emil Bo er verken skadet eller utslitt, han herjet på treninga også. Jeg så kun de siste 30-40 minuttene og kunne ikke se noe til Emil. Hadde han gått av før jeg kom? Hva så du @Slum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 4. Juli 2020 Del Skrevet 4. Juli 2020 1 time siden skrev Hushovd: Jeg så kun de siste 30-40 minuttene og kunne ikke se noe til Emil. Hadde han gått av før jeg kom? Hva så du @Slum? Så ut som om Emil starter. Sammen med Hugo, Luma, Lundal og Korni. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. Juli 2020 Del Skrevet 4. Juli 2020 Uten sammenligning forøvrig men er det meningsfullt å dra sammenligninger fra 2008 midtbanen? Lundal gir seg selv (Andersson), Korni (Alan), Lumanza (Farnerud), Bohinen (Keller/Somen), Vetlesen (Keller/Hauger) ... kjenner sammenligningene halter veldig for det er forskjellige typer med forskjellige kvaliteter ... men kom gjerne med innsigelser 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. Juli 2020 Del Skrevet 6. Juli 2020 Laget skal hvile seg iform fram til torsdag kl.17? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 6. Juli 2020 15 minutter siden skrev arni: Laget skal hvile seg iform fram til torsdag kl.17? Laget skal nok trene, bare ikke sammen☺️ Det kan utløse energi å få noen dager borte fra hverandre. Vil tro at de har gått oppå hverandre daglig i ganske mange uker nå. Men det er klart, nå fikk du jo mulighet til å komme med "hva var det jeg sa" dersom vi taper på søndag? 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 6. Juli 2020 Del Skrevet 6. Juli 2020 Vår gamle helt Michelsens lag tror jeg blir i overkant sterke uansett. De best trente lagene vil ha en stor fordel nå, får se hvordan de andre disponerer denne uka! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 6. Juli 2020 Del Skrevet 6. Juli 2020 33 minutter siden skrev arni: Vår gamle helt Michelsens lag tror jeg blir i overkant sterke uansett. Enig der! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 6. Juli 2020 Del Skrevet 6. Juli 2020 Det er imponerende hva de har fått til oppe på nordvestlandet egentlig. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Henning Hauger av alle mennesker deltar på dagens trening. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækMykle 1 438 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 1 minutt siden skrev Slum: Henning Hauger av alle mennesker deltar på dagens trening. Nei takk. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Kan ikke se for meg at han ikke er god nok til å være med som "markør" på treningene. Men derfra til å være en spiller vi bør gi kontrakt er det et stykke.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Yaw og Bo i full trening? Ser Maatsen gira ut? @Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 32 minutter siden skrev Slum: Henning Hauger av alle mennesker deltar på dagens trening. Artig med også en spiller fra gullaget på feltet! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vestallstar 1 102 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Han der har ingenting på en Stabæk-trening å gjøre. Få han bort! 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Kan vel få trene på Åråsen? Hos oss har han ingenting å gjøre hvertfall. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mikkel 1 800 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 1 time siden skrev Slum: Henning Hauger av alle mennesker deltar på dagens trening. Greit å fylle på i bredden på midten. Kan ikke regne med at bo og lu kan spelle hver kamp. Så skader det ikke å få inn en senior til som kan skru litt på småkara Forresten flaut å lese alt hat man melder om en mann med 226 kamper og ligagull for oss. 44 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 1 time siden skrev nichb: Yaw og Bo i full trening? Ser Maatsen gira ut? @Slum Yaw deltok ikke. Bohinen gikk av halvveis og fikk behandling. Det var planlagt på forhånd så vidt jeg forstår. Hancke var også helt fraværende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
yiddo 2 397 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli 2020 Henning er Stabæk-gutt fra en Stabæk-familie. Suveren også på bandybanen (for Stabæk). No hate please! 22 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Kan bare holde seg borte, han har ikke noe her å hente lenger, er ikke verdig drakta. Skuffende at vi lar han trene med oss. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Emilie23 914 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 25 minutter siden skrev Slum: Yaw deltok ikke. Bohinen gikk av halvveis og fikk behandling. Det var planlagt på forhånd så vidt jeg forstår. Hancke var også helt fraværende. Hanche skadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 9. Juli 2020 Del Skrevet 9. Juli 2020 Akkurat nå skrev Emilie23: Hanche skadet? Han har bare litt magetrøbbel ble det sagt, så ikke noe å bekymre seg over 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå