Hushovd 1 590 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2021 Moussa er med enda (klubbens bilder på Instagram) 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 14. April 2021 Magnus Lundal tilbake på trening idag! 39 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 465 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 God PR for Stabæk om vi hadde bygget han opp? https://www.tv2.no/sport/13943512/ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 Utover at han selv hevder han var bedre (?) enn Salvesen, er det noe som tilsier at han er en OK fotballspiller? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 006 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 Statsene tyder i grunn ikke på det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 29 minutter siden skrev asmats: God PR for Stabæk om vi hadde bygget han opp? https://www.tv2.no/sport/13943512/ Flott å se at vår tidligere spiller Keita hjalp han i en vanskelig situasjon. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 3 timer siden skrev asmats: God PR for Stabæk om vi hadde bygget han opp? https://www.tv2.no/sport/13943512/ Uff. Ikke en spiller jeg kunne ønske å ha i klubben. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 15. April 2021 Del Skrevet 15. April 2021 4 timer siden skrev sexxes: Uff. Ikke en spiller jeg kunne ønske å ha i klubben. Henrik Pedersen er det deg? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 16. April 2021 Del Skrevet 16. April 2021 3 timer siden skrev Øistein: Henrik Pedersen er det deg? Nei, men fra først å komme med noe greie poeng virket han etterhvert mer sutrete. Sånn sett tror jeg ikke det bare var Henrik Pedersen som var problemet her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Del Skrevet 16. April 2021 Del Skrevet 16. April 2021 Håper Antonio Nusa får litt spilletid allerede i år. Har for få kreative spillere. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. April 2021 Jeg telte 27 på dagens trening. Jeppe var ikke der, men Moussa var fortsatt med. Han, Norman Hansen, Isaksen og Lindal trente for seg/med fysio. Ellers ser alle friske og raske ut. 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 20. Mai 2021 Del Skrevet 20. Mai 2021 Sabastine ute av karantene og trent med laget, noen som har sett Khoblenko rundt på Nadderud? 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Mai 2021 1 time siden skrev nichb: Sabastine ute av karantene og trent med laget, noen som har sett Khoblenko rundt på Nadderud? https://www.stabak.no/nyheter/oleksiy-khoblenko-har-meldt-sin-ankomst 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 Når er det trening i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 2 minutter siden skrev joffen: Når er det trening i dag? Trener stort sett fra 10:15 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 Takk! Spent på nyervervelsene. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 1 time siden skrev joffen: Takk! Spent på nyervervelsene. Er det lov å håpe på en rapport om er par timer? 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2021 Ikke så mye å melde. Virket som en ekstratrening med to NTG-keepere og en forsvarer de kalte Lassen. Fra A-laget var det Lumanza, Khoblenko og Sabastine. Mens jeg var der gikk det i en mot en uten at jeg ble imponert av andre enn Lassen som gjorde en god jobb som forsvarer. De to nye har bra fysikk og tilsynelatende brukbar teknikk. Khoblenko best avslutninger, men det rant ikke akkurat inn med mål for noen av dem. Overhørte Schelvan som var fornøyd med Khoblenko. Bjarmann omtaler han som ferdigprodukt, så antar han blir å se i kamp om ikke lenge. NB! Jeg ville sende hjem Alan etter å ha sett han på trening, så jeg har åpenbart ikke peiling, evt. skal det mye til å imponere meg. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 883 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Mai 2021 35 minutter siden skrev joffen: Ikke så mye å melde. Virket som en ekstratrening med to NTG-keepere og en forsvarer de kalte Lassen. Fra A-laget var det Lumanza, Khoblenko og Sabastine. Mens jeg var der gikk det i en mot en uten at jeg ble imponert av andre enn Lassen som gjorde en god jobb som forsvarer. De to nye har bra fysikk og tilsynelatende brukbar teknikk. Khoblenko best avslutninger, men det rant ikke akkurat inn med mål for noen av dem. Overhørte Schelvan som var fornøyd med Khoblenko. Bjarmann omtaler han som ferdigprodukt, så antar han blir å se i kamp om ikke lenge. NB! Jeg ville sende hjem Alan etter å ha sett han på trening, så jeg har åpenbart ikke peiling, evt. skal det mye til å imponere meg. Lassen er vel Kristoffer Lassen Harrison, fra akademiet: 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 1 time siden skrev joffen: Ikke så mye å melde. Virket som en ekstratrening med to NTG-keepere og en forsvarer de kalte Lassen. Fra A-laget var det Lumanza, Khoblenko og Sabastine. Mens jeg var der gikk det i en mot en uten at jeg ble imponert av andre enn Lassen som gjorde en god jobb som forsvarer. De to nye har bra fysikk og tilsynelatende brukbar teknikk. Khoblenko best avslutninger, men det rant ikke akkurat inn med mål for noen av dem. Overhørte Schelvan som var fornøyd med Khoblenko. Bjarmann omtaler han som ferdigprodukt, så antar han blir å se i kamp om ikke lenge. NB! Jeg ville sende hjem Alan etter å ha sett han på trening, så jeg har åpenbart ikke peiling, evt. skal det mye til å imponere meg. Supert! Takk for oppdateringen. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 465 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 2 timer siden skrev joffen: Ikke så mye å melde. Virket som en ekstratrening med to NTG-keepere og en forsvarer de kalte Lassen. Fra A-laget var det Lumanza, Khoblenko og Sabastine. Mens jeg var der gikk det i en mot en uten at jeg ble imponert av andre enn Lassen som gjorde en god jobb som forsvarer. De to nye har bra fysikk og tilsynelatende brukbar teknikk. Khoblenko best avslutninger, men det rant ikke akkurat inn med mål for noen av dem. Overhørte Schelvan som var fornøyd med Khoblenko. Bjarmann omtaler han som ferdigprodukt, så antar han blir å se i kamp om ikke lenge. NB! Jeg ville sende hjem Alan etter å ha sett han på trening, så jeg har åpenbart ikke peiling, evt. skal det mye til å imponere meg. Alan?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 2 timer siden skrev joffen: NB! Jeg ville sende hjem Alan etter å ha sett han på trening, så jeg har åpenbart ikke peiling, Det vil jeg heller si er et tegn på at du har peiling. Han så helt krise ut den første tiden hos oss (så ble det jo ikke så verst etterhvert da). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 939 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 19 minutter siden skrev asmats: Alan?? Alanzinho Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asmats 465 Del Skrevet 21. Mai 2021 Del Skrevet 21. Mai 2021 12 minutter siden skrev joffen: Alanzinho Jeg som ikke klarer å lese........ 😉 Takk 🙂 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen23 943 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2021 Overvar siste halvdel av treningen i dag, der de som spilte treningskamp i går naturligvis trente alternativt. Det var uansett mange nok som kunne trene for fullt, og med Kjønø i spissen var det fokus på samspill, bevegelse og avslutninger! Masse avslutninger. I spill 5mot5 herjet laget i hvitt med Lum, Kornelius, Piggy, Solheim og Sandberg. 6 kamper a 90 sekunder, intensivt og mange avslutninger. 7-2 i resultat. Jonas, Sammy, Wangberg, Markus og Kino på det tapende laget riktignok en langt bedre målvakt som motstander. Jeg hadde en kort prat med Schelvan etter at han hadde snakket med Janne. Han fortalte at Janne ikke ble helt klok av treningskampen grunnet hardt underlag og vanskelig bane (...?) Tydeligvis ikke optimale baneforhold. Superhappy med Kay som så veldig skarp ut, men trakk litt på skuldrene av Kohblenko sine tre scoringer/prestasjon. Schelvan var pro Kohblenko og prøvde å overbevise "Jannes varme hånd over japaneseren" som han sa. Yaw var med frem til 5mot5. Observasjon: Sammy er glad i å prøve skudd, men drar ned tempo noe kraftig i sitt lag og det blir sjeldent finspill, noe det deriomt ble med Lum-Markus-Kornelius linken. Ser forøvrig ut til at Kjønø har kommet godt i gang, og det var til stadighet diskusjon mellom han og Janne mellom øktene. 34 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Luringen 3 291 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni 2021 57 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Juni 2021 Så deler av treningen i dag. Veldig bra intensitet og tempo. Hadde glemt at gutta kunne flytte seg raskt etter å ha sett de siste kampene... 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr. Diamond 1 560 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juni 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Juni 2021 På 7.6.2021 den 19.48 skrev Bolivar: Så deler av treningen i dag. Veldig bra intensitet og tempo. Hadde glemt at gutta kunne flytte seg raskt etter å ha sett de siste kampene.. Da var det gutta jeg hørte. Bor ikke langt fra Nadderud, og satt på hjemmekontor og hørte tydelig lydene fra treningsfeltet. Mulig det blåste rett vei, men jeg tok meg selv i å tenke at NÅ er det ekstra bra tenning på treningen til A-laget. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Maggs 316 Del Skrevet 6. Juli 2021 Del Skrevet 6. Juli 2021 Noen som har sett treningene i det siste og kan si litt om hva det jobbes med, hvem som ser bra ut, hvilke relasjoner som funker, hvem som tar ansvar, hvem som legger inn ekstraøkter etc? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 6. Juli 2021 Del Skrevet 6. Juli 2021 Nå er det vel ferie. Noe som er helt tragisk når man ligger nest sist i eliteserien. Spesielt når andre klubber som ligger lengre opp går ut og sier de gleder seg til en fri uke med mange gode treninger! TRAGISK 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå