Markus 5 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 12 mann på dagens trening. så da har vi vel omtrent stallen til konerud kampen i kveld. på treningen: Jon Alex Morten Bjørnar IA Mike (tøyer bare) Henning Jesper Jokke Branimir Daniel Veigar og Henriksen. Litt slapp oppvarming, blir vel litt spill snart. Maestro skiva er konge. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 blå: jk dn jp bp ia bh gul: as jj pb ms hh vp 0-1 vp 1-1 bp 2-1 ia 2-2 hh 2-3 vp 2-4 pb 2-5 ms 2-6 hh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. August 2005 (endret) Del Skrevet 29. August 2005 (endret) --- Endret 29. August 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 øø... disse kan jo ikke spille mot konnerud, det må bli de som ikke var på denne treningen som spiller sammen med 2.laget i kveld Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 øø... disse kan jo ikke spille mot konnerud, det må bli de som ikke var på denne treningen som spiller sammen med 2.laget i kveld 45535[/snapback] jeg skrev vel aldri at de nevnte var kveldens lag, jeg skrev at da vet vi omtrent hva stallen er. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. August 2005 Del Skrevet 29. August 2005 Ja jeg så det, men så skjønte jeg ikke hvor scoringene kom fra, men nå skjønner jeg dem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Markus, Du vet når treningen starter i dag og hvor?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Regner med at det er på Bekkestubanen kl 1030. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Det ser ikke ut som det er trening http://stabak.no/index.php Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Er det på grunn av trenings kampen i morgen det da, jeg trodde det var bare treningsfri tirsdager?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Det skal være trening idag. Ser ut som om treningstidene ikke er oppdatert og du fortsetter og klikke deg framover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Var inne på stabak.no nå der står det ingen trening Onsdag 31. aug. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Var inne på stabak.no nå der står det ingen trening Onsdag 31. aug. 45842[/snapback] Den er ikke oppdatert... Markus? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 helt korrekt... men jeg vet jo ikke 100% sikkert om det blir. jeg har dessverre ikke treningstidene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Elja 0 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 helt korrekt... men jeg vet jo ikke 100% sikkert om det blir. jeg har dessverre ikke treningstidene... 45845[/snapback] Ok da får jeg dra bort å se! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 helt korrekt... men jeg vet jo ikke 100% sikkert om det blir. jeg har dessverre ikke treningstidene... 45845[/snapback] Ok da får jeg dra bort å se! 45846[/snapback] Skriv gjerne et referat da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 31. August 2005 Del Skrevet 31. August 2005 Egentlig ikke veldig mye å melde fra dagens trening, men dog noe. Troppen fulltallig med fravær av fire på landslagssamling. Høy intensitet på spilldelen når jeg kom. (Fikk bare med fem siste minutter her) Etter dette 16 drag mellom 16-meterne i 90-95 prosents innsats. Dette var ihvertfall beskjeden fra Østhagen. Ikke alle viste like stor iver i forhold til dette. Holdningsspørsmål? Annenhver kamp i startoppstillingen og på siden bør kunne tilsi maks innsats i alle treningens faser mener nå jeg. Treningen avsluttet etter 55 minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Bare så dere vet det så har gutta fri over helgen og det blir nok en gigiantisk nedtur å stille på morgendagens ikke eksisterende trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 2. September 2005 Del Skrevet 2. September 2005 Bare så dere vet det så har gutta fri over helgen og det blir nok en gigiantisk nedtur å stille på morgendagens ikke eksisterende trening. 46399[/snapback] Morgendagens fotballbegivenhet er vel i Horten? Blir det live oppdatering for oss som ikke er tatt ut på laget? Og ikke har meldt oss på bussen for supporternes supportere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. September 2005 Del Skrevet 8. September 2005 Referat fra gårsdagens trening! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Del Skrevet 23. September 2005 (endret) Det går rykter om at både Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen og André Muri var på Stabæktreningen idag. Er det noen som kan bekrefte? Endret 23. September 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 begynner muri og savne de blaa??? trodde han hadde sviktet oss for alltid... Varer vel ikke lenge før ohr og martin kommer også snikende for og være med på oppryksfesten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det går rykter om at både Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen og André Muri var på Stabæktreningen idag. Er det noen som bekrefte? De hadde nå ihvertfall fri fra Vålerenga i dag. Man blir jo så utrolig sliten av all denne fotballen, så Rekdal ga de en ekstra fridag. Men da vet man jo ihvertfall hva gutta helst vil drive med på fritiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det går rykter om at både Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen og André Muri var på Stabæktreningen idag. Er det noen som bekrefte? Kanskje prøver å verve medlemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 23. September 2005 Del Skrevet 23. September 2005 Det går rykter om at både Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen og André Muri var på Stabæktreningen idag. Er det noen som bekrefte? Kanskje prøver å verve medlemmer? De ha'kke andre venner! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Jepp, surt, sønnavind fra alle kanter, horisontalt regnvær, stillongs, en varm kopp kaffe og plutselig var lørdagsformiddag brukt opp. Som alle sikkert skjønner trosset jeg været og stilte opp på første trening i oktober – (ja vi har faktisk kommet ditt) måneden da alt skal avgjøres, måneden vi skal rykke opp til TL. Alle mann alle, minus Morten som var hjemme å spilte X-box, stilte opp for å forberede seg til sesongens 3de siste hjemmekamp som spilles i morgen mot Kongsvinger. Mye spill på få touch var dagens tema. Hurtige ball overføringer og spillere som er villig til å gå på løp er resepten for å vinne kamper i Maestro regi. En våt gressmatte vil gjøre at ballen går fortere i alle ledd og dette er et pluss for et lag som tross alt har såpass mange pasningsdyktige spillere som oss. Vel, vi trente på det i dag, 1 maks 2 touch gjennom hele treningen skaper en hurtig treningsøkt som gjør oss godt forberedt på morgendagens kamp på en sleip, men vatret Nadderud Stadion. Nøyaktig hvilke formasjoner som ble drillet når JJ dyttet alle inn på en halv halvdel, 19 mann, 1 touch 4 mål (en på hver side) og Tom i gult var på lag med de som hadde ballen, er jeg usikker på, men det var mye avslutninger, overganger, morsomme og merkelige situasjoner. Hva stillingen ble – aner ikke, men det var mange mål og ingen selvmål. Etter hvert delte man seg inn i 3 lag på 6, 2 keepere som stod hele tiden og Alan i blaatt som spilte hele tiden for det laget som hadde ballen. Nå er vi over på 1 hel halv bane og det blir mer plass og mer formasjon. Fri touch. Tatt i betraktning av at gutta allerede hadde spilt masse på 1 touch gikk ballen fort når gutta hadde mer plass å gå på. Oppvarmingen var som alltid firkant, men 2 løpende i midten. Kjører vi da en oppsummering av dagens trening ser vi at Janne starter trangt med få touch, øker plassen litt, men fortsetter med få touch før han tilslutt avslutter med god plass og fri touch. Ballen skal altså gå fort. Når vi i tillegg koser oss med at gutta behersker det våte gresset er det intet annet å gjøre en håpe på massivt regnvær frem til i morgen kl 1530. Ellers går det rykter om en treningskamp mot LSK på onsdag og at Petar (brunskjorten fra MIF, med 50 mål) skal prøvespille i den kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Del Skrevet 1. Oktober 2005 Jepp, surt, sønnavind fra alle kanter, horisontalt regnvær, stillongs, en varm kopp kaffe og plutselig var lørdagsformiddag brukt opp. Som alle sikkert skjønner trosset jeg været og stilte opp på første trening i oktober – (ja vi har faktisk kommet ditt) måneden da alt skal avgjøres, måneden vi skal rykke opp til TL. Alle mann alle, minus Morten som var hjemme å spilte X-box, stilte opp for å forberede seg til sesongens 3de siste hjemmekamp som spilles i morgen mot Kongsvinger. Mye spill på få touch var dagens tema. Hurtige ball overføringer og spillere som er villig til å gå på løp er resepten for å vinne kamper i Maestro regi. En våt gressmatte vil gjøre at ballen går fortere i alle ledd og dette er et pluss for et lag som tross alt har såpass mange pasningsdyktige spillere som oss. Vel, vi trente på det i dag, 1 maks 2 touch gjennom hele treningen skaper en hurtig treningsøkt som gjør oss godt forberedt på morgendagens kamp på en sleip, men vatret Nadderud Stadion. Nøyaktig hvilke formasjoner som ble drillet når JJ dyttet alle inn på en halv halvdel, 19 mann, 1 touch 4 mål (en på hver side) og Tom i gult var på lag med de som hadde ballen, er jeg usikker på, men det var mye avslutninger, overganger, morsomme og merkelige situasjoner. Hva stillingen ble – aner ikke, men det var mange mål og ingen selvmål. Etter hvert delte man seg inn i 3 lag på 6, 2 keepere som stod hele tiden og Alan i blaatt som spilte hele tiden for det laget som hadde ballen. Nå er vi over på 1 hel halv bane og det blir mer plass og mer formasjon. Fri touch. Tatt i betraktning av at gutta allerede hadde spilt masse på 1 touch gikk ballen fort når gutta hadde mer plass å gå på. Oppvarmingen var som alltid firkant, men 2 løpende i midten. Kjører vi da en oppsummering av dagens trening ser vi at Janne starter trangt med få touch, øker plassen litt, men fortsetter med få touch før han tilslutt avslutter med god plass og fri touch. Ballen skal altså gå fort. Når vi i tillegg koser oss med at gutta behersker det våte gresset er det intet annet å gjøre en håpe på massivt regnvær frem til i morgen kl 1530. Ellers går det rykter om en treningskamp mot LSK på onsdag og at Petar (brunskjorten fra MIF, med 50 mål) skal prøvespille i den kampen. Tar det for gitt at du egentlig mener "bruntrøyen" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2005 (endret) Tar det for gitt at du egentlig mener "bruntrøyen" ja - ja - samma det Tok meg en tur i dag også jeg da… Relativt slapp trening med fokus på spillets gang, vårt spill og hvordan det skal gjøres. Gikk relativt tregt og det virket mer som en danseskole enn en fotballtrening. Nesten banalt, litt sånn – ”og neste gang skal vi trene på overstegsfinta” jeg skvatt vel litt. Målet og meningen er jo for så vidt klar og det er å oppnå en kjemi og en know-where faktor som skal gi oss overtaket i kampene. Tom og Jeppe jogget, svette, med alltid like løpende, pratende og trivlige Tor. Mike trente alternativt, Alan var hos tannlegen – for første gang (?) Henning var innom å tittet på Petar, stod på Bekkestua 15 minutter før laget skulle møte på Gardermoen (respect) Morten satt vel, pliktoppfyllende, på 4 timen på Gardermoen og ventet på Hallvar. Veigar kom innom. Teller vel nå alle mann alle. Petar Rnkovic var på plass og satte et par goaler. Virker som en angrepsvillig kar, vinner en del hodedueller og setter vel omtrent de sjansene som dukker opp. På den andre siden sier det vel muligens ikke så mye når man ser nivået på treningen. Hadde en laang prat med Mike om årets sesong, neste sesong, hva som var galt, hva som var riktig og hva som måtte gjøres. Han ser gjerne flere folk på treningen, de begynner vel å bli lei av meg, og oppfordrer alle til å komme på kamp, samt gjerne ta med naboen. Det påvirker faktisk gutta – ikke naboen altså – men liv. Dagens høydepunkt var vel Jokkes chip over en stående Isak fra 5 meter… Porr Takk til André for disse bildene - selv korpsfolk liker gode redninger alle bildene Endret 4. Oktober 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. Oktober 2005 (endret) Del Skrevet 4. Oktober 2005 (endret) Meget bra Markus! Tror du Petar er noe å satse på? Og stakkars Alan, hehe. Endret 4. Oktober 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 1 992 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Del Skrevet 4. Oktober 2005 Hadde en laang prat med Mike om årets sesong, neste sesong, hva som var galt, hva som var riktig og hva som måtte gjøres. Han ser gjerne flere folk på treningen, de begynner vel å bli lei av meg, og oppfordrer alle til å komme på kamp, samt gjerne ta med naboen. Det påvirker faktisk gutta – ikke naboen altså – men liv. For som de sa på Alle Gutta siden: "Starten på kampen var temmelig dau, noe tilskuerne på Nicotinelle-tribunen også fikk med seg. Vi lot oss ikke affisere av negative tilrop og jobbet fokusert mot et svært defensivt Kongsvinger" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå