M-A-N 4 580 Del Skrevet 18. September 2021 Del Skrevet 18. September 2021 Det Askildsen snakker om har vel mer med landenes kulturforskjeller å gjøre enn treningskulturen i Stabæk. Når det er sagt tror jeg du kan ha rett i aspektet med Bob. Klubben skulle ta med seg all den lærdommen de fikk av Bob videre sa de, men det er nok noe som har forvitret🤷♂️ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. September 2021 Del Skrevet 18. September 2021 Det er en av de mange ulempene med å bytte trener hver fredag - vanskeligere å holde på f.eks. en god treningskultur. På sett og vis kan faktisk sparkingen av Janne gjøre det samme for oss som nedrykket i 2004 - alt kommer fram, og klubben får en mulighet til å våkne og røske opp i alt det dårlige som har fått lov til å sette seg. Men det krever at det kommer en del dype erkjennelser fra klubben og personer med ansvar. Det har jeg vel egentlig sett null av så langt, men det er på ingen måte for seint. Lagets spill de kommende 12 serierundene kommer neppe til å påvirkes nevneverdig av slike erkjennelser, dette går som det går, og tilfeldigheter vil dessverre ha en avgjørende rolle i om vi berger plassen eller ikke. MEN, klubbens muligheter til å prestere de kommende årene vil være avhengig av slike erkjennelser og vilje til å røske opp. Så jeg venter fortsatt spent. Stikkord: - Manglende kontinuitet på spillersiden. - Manglende kontinuitet på trenersiden. - Manglende uttelling ved økt ressursbruk. - Manglende støtte i lokalbefolkningen (og da tenker jeg ikke bare på Bekkestua og Omegn, men Asker, Bærum og Oslo vest). 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 28. Oktober 2021 Del Skrevet 28. Oktober 2021 Om ikke en kvalifisert trener kommer inn og leder treningene før FKH, er dette iallefall kjørt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Vil nødig bli oppfattet som negativ😊 Unnlater derfor å kommentere det jeg så av treninga idag 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
aksel 152 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Godt å se du ikke har noe problem med å bli oppfattet som snurt da 😜 Jeg vil gjerne høre noe fra treninga, godt eller vondt. Var Wangberg der? Så du noe om startoppstillinga til helga? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VicViper 189 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Del Skrevet 29. Oktober 2021 3 timer siden skrev arni: Vil nødig bli oppfattet som negativ😊 Unnlater derfor å kommentere det jeg så av treninga idag Men de "trente" i alle fall? Tar det som positivt! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Oktober 2021 5 timer siden skrev arni: Vil nødig bli oppfattet som negativ😊 Unnlater derfor å kommentere det jeg så av treninga idag Nei for du er alltid så positiv ellers. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 29. Oktober 2021 Del Skrevet 29. Oktober 2021 4 timer siden skrev SAU: Nei for du er alltid så positiv ellers. Takk for komplimentet, sau! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 540 Del Skrevet 9. November 2021 Del Skrevet 9. November 2021 Fri fom torsdag og fram til mandag. Vel fortjent😊 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 301 Del Skrevet 9. November 2021 Del Skrevet 9. November 2021 1 time siden skrev Abel: Fri fom torsdag og fram til mandag. Vel fortjent😊 Helt på trynet, burde heller fått ekstratrening, det er det eneste de har fortjent!!! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 227 Del Skrevet 9. November 2021 Del Skrevet 9. November 2021 2 timer siden skrev Abel: Fri fom torsdag og fram til mandag. Vel fortjent😊 Er dette seriøst? Satan i helvete for en useriøs klubb jeg har valgt her i livet. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 249 Del Skrevet 9. November 2021 Del Skrevet 9. November 2021 3 timer siden skrev Abel: Fri fom torsdag og fram til mandag. Vel fortjent😊 Altså det finnes grenser for idioti, så regner med at dette er en ordning ALLE eliteserieklubbene har. Jeg regner med at man ikke gir bort gratis konkurransefortrinn til Mjøndalen og Brann i den situasjonen vi er i nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 10. November 2021 Del Skrevet 10. November 2021 Hva med Brann og Mjøndalen? Tar de også treningsfri? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. November 2021 Del Skrevet 10. November 2021 31 minutter siden skrev Slum: Hva med Brann og Mjøndalen? Tar de også treningsfri? Mjøndalen trener torsdag og fredag, fri i helgen.. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 10. November 2021 Del Skrevet 10. November 2021 1 time siden skrev nichb: Mjøndalen trener torsdag og fredag, fri i helgen.. @Slum Brann trener torsdag og fredag...har jeg forstått rett så har de hatt fri et par dager.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 637 Del Skrevet 11. November 2021 Del Skrevet 11. November 2021 Hvorfor er ikke klubben på en treningsleir i sydligere strøk nå? Var ikke de det for noen år siden på høsten og? Nå har vell ikke akkurat spillerne fortjent en treningsleir i varmen.. men hadde vell vært noe som kunne samlet gruppen enda mer og spilt inn ulike kampplaner og taktikker tenker jeg… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 12. November 2021 Del Skrevet 12. November 2021 Får håpe det fungerer å hvile seg iform nå så seint på høsten😊 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 15. November 2021 Del Skrevet 15. November 2021 Nå er det alvor 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zooted 300 Del Skrevet 15. November 2021 Del Skrevet 15. November 2021 1 time siden skrev arni: Nå er det alvor Når man drar igjen jakka både oppe og nede samtidig er det et klart tegn på at det er alvor ja. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Ikke noe Sandberg på trening i dag. Bare rolig aktivitet på siden. Ulla og Engh i hvert sitt mål. Får håpe han bare sparer kroppen til kamp… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 Det spøker vel litt for Sandberg hvis det var en ny hodeskade. Han har vel hatt flere nå så han og klubben må tenke på livet etter fotballen. Håper vi har et voksent medisinsk apparat som lar det være pri 1. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 2 timer siden skrev BigK: Ikke noe Sandberg på trening i dag. Bare rolig aktivitet på siden. Ulla og Engh i hvert sitt mål. Får håpe han bare sparer kroppen til kamp… På spilløkten var Sandberg i mål for startelleverlaget. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 20. November 2021 Del Skrevet 20. November 2021 2 timer siden skrev Slum: På spilløkten var Sandberg i mål for startelleverlaget. Ok, så bare siste halvdel, da var han ikke med Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 24. November 2021 Del Skrevet 24. November 2021 Kadettangen igjen, bedre karma hos Bærum SK nå enn før Sarpsborg?😀 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 360 Del Skrevet 27. November 2021 Del Skrevet 27. November 2021 På 24.11.2021 den 18.32 skrev arni: Kadettangen igjen, bedre karma hos Bærum SK nå enn før Sarpsborg?😀 Wangberg er klar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 27. November 2021 Del Skrevet 27. November 2021 4 timer siden skrev FranckTheBank: Wangberg er klar? Ja, ok intervju på klubbens hjemmeside Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 28. November 2021 Del Skrevet 28. November 2021 27 minutter siden skrev Dan the man: Dagens trening var fin Rekruttene sa men med Lumanza og Skytte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. Desember 2021 Del Skrevet 8. Desember 2021 Energisk trener team idag, men ikke enkle forhold på kunstgresset 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Abel 540 Del Skrevet 8. Desember 2021 Del Skrevet 8. Desember 2021 37 minutter siden skrev arni: Energisk trener team idag, men ikke enkle forhold på kunstgresset Belsvik peppet de offensive gutta på skuddtrening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. Desember 2021 Del Skrevet 8. Desember 2021 32 minutter siden skrev Abel: Belsvik peppet de offensive gutta på skuddtrening? Regner med det, måtte gå tidligere for å få igjen varmen😊 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå