JonasM 1 691 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Oppfattet jeg helt feil eller var det en mørk spiller til på treningsfeltet idag? Ikke bare Olle Olle og Ondo, la bare merke til det på intervjuet med JL.. Det lignet heller ikke på suka suka, var dette spilleren fra sierra leone? Det var to, og det var Luc og Boli, som har trent med oss av og på lenge (de deltok vel også i JET i fjor). Disse er såvidt jeg vet fra Elfenbenskysten. Stemmer. Og som i fjor skal de være med Stabæk G19 på årets JuniorElite-turnering på Hamar Der ble Boli toppscorer i fjor. Riktignok på delt førsteplass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 2. Juli 2011 Del Skrevet 2. Juli 2011 Håper disse to snart er gamle nok til å signere for STB. Kan ha funnet uslepent gull i de 2 som vi kan forme til diamanter og selge for like høy pris som LSK solgte sin spiss for nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marius 500 Del Skrevet 13. Juli 2011 Del Skrevet 13. Juli 2011 Kan melde om at hverken Pontus eller Veigar trente idag. Veigar har en kjenning i kneet, men begge skal være klare til søndag. Utover det så var Hammer helt enorm på trening, og puttet vel nesten tosifret i spillfasen. Lars Iver Strand la jeg knapt merke til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Juli 2011 Del Skrevet 13. Juli 2011 Veigar med kjenning i kneet men klar til søndag? Tvilsomt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 241 Del Skrevet 13. Juli 2011 Del Skrevet 13. Juli 2011 uslepent gull som vi kan forme til diamanter og selge Kan du ringe meg? Jeg vet om en gullsmed som gjerne vil gjøre en svært lukrativ avtale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 15. Juli 2011 Del Skrevet 15. Juli 2011 uslepent gull som vi kan forme til diamanter og selge Kan du ringe meg? Jeg vet om en gullsmed som gjerne vil gjøre en svært lukrativ avtale. Hehe ja kanskje en liten skriveleif.. Men en gullsmed sliper vel ikke diamanter? det kan vi gjøre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ChrisX 64 Del Skrevet 16. Juli 2011 Del Skrevet 16. Juli 2011 uslepent gull som vi kan forme til diamanter og selge Kan du ringe meg? Jeg vet om en gullsmed som gjerne vil gjøre en svært lukrativ avtale. Hehe ja kanskje en liten skriveleif.. Men en gullsmed sliper vel ikke diamanter? det kan vi gjøre... Sliper neppe diamanter, og han har nok tatt mer enn bare kveldsundervisning i regi av voksenopplæringen dersom han klarer å gjøre gull til diamanter. Slipe gull? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Noen som vet hvor og når det er trening i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blue_bird 75 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Her finner du det :Trenings tider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 28. Juli 2011 Del Skrevet 28. Juli 2011 Bare det at de trente ikke på TA i dag - ikke som jeg så i hvert fall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kittil 474 Del Skrevet 29. Juli 2011 Del Skrevet 29. Juli 2011 Bare det at de trente ikke på TA i dag - ikke som jeg så i hvert fall. Så spillerbussen kjøre inn på ene båt havna ved skøyen den dagen. Kanskje gutta har vært på battur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 4. August 2011 Del Skrevet 4. August 2011 Er dagens trening på Nadderud? Litt rart om det trenes på kunstgress i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. September 2011 (endret) Del Skrevet 2. September 2011 (endret) I motsetning til hva som har stått under treningstider på stabak.no, er det ingen trening i dag. Gutta har fri frem til mandag ettermiddag, og trener da på Nadderud kunstgress. See ya! Endret 2. September 2011 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2011 Del Skrevet 2. September 2011 Adecco info.. Høres betryggende ut... 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 2. September 2011 Del Skrevet 2. September 2011 mortimer, jeg tenkte akkurat det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. September 2011 Del Skrevet 2. September 2011 mortimer, jeg tenkte akkurat det samme Det ble litt mer detaljer enn jeg hadde planlagt det der. Vi sikter ikke mot Addecco. Jeg redigerer info og legger det hele bak meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 2. Januar 2012 Del Skrevet 2. Januar 2012 Kommer det snart oppdaterte treningstider? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. Januar 2012 Del Skrevet 2. Januar 2012 Ja. Første trening torsdag. Legger ut på treningssiden når klokkeslett er fastsatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
piff 219 Del Skrevet 2. Januar 2012 Del Skrevet 2. Januar 2012 Da synes jeg alle vi som er blaa - og blaaere enn noensinne NÅ!!! - skal møte opp og gi gutta en fantastisk førsteopplevelse av sesongen 2012!!! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Er man kommet noe nærmere treningstidspunkt i morgen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Er man kommet noe nærmere treningstidspunkt i morgen? Alle er invitert til prøvespill, og de som er villige til å betale den reelle kostnaden ved å trene er garantert plass i troppen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ETN 2 214 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 KL 1000 imorgen er årets første trening. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Stemmer. Sesongens første trening starter ca kl 10 i morgen (torsdag). Fredag starter treningen 1230. Velkommen :-) 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 hepp, noen som vet noe om prøvespilleren(e) det referreres til i enkelte media? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2012 (endret) Tv2 er kanskje flinke til å spå. Men hvorfor når det ikke kan gi særlig gevinst. Og hvorfor gå så langt som å presentere mye av det som i artikkelen står, som fakta? Og hvorfor liste opp, som fakta, hvem som kommer når dette er noe Tv2 vet det blant de fleste, også hos Belsvik, spekuleres i? http://www.tv2.no/sp...re-3674374.html Endret 4. Januar 2012 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Tv2 er kanskje flinke til å spå. Men hvorfor når det ikke kan gi særlig gevinst. Og hvorfor gå så langt som å presentere mye av det som i artikkelen står, som fakta? Og hvorfor liste opp, som fakta, hvem som kommer når dette er noe Tv2 vet det blant de fleste, også hos Belsvik, spekuleres i? http://www.tv2.no/sp...re-3674374.html Fantomet, har du hatt Yoda som norsklærer? eller Fantomet, norsklærer du Yoda har hatt? 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 4. Januar 2012 (endret) Del Skrevet 4. Januar 2012 (endret) Tv2 er kanskje flinke til å spå. Men hvorfor når det ikke kan gi særlig gevinst. Og hvorfor gå så langt som å presentere mye av det som i artikkelen står, som fakta? Og hvorfor liste opp, som fakta, hvem som kommer når dette er noe Tv2 vet det blant de fleste, også hos Belsvik, spekuleres i? http://www.tv2.no/sp...re-3674374.html Fantomet, har du hatt Yoda som norsklærer? eller Fantomet, norsklærer du Yoda har hatt? Norsklærer ei har jeg hatt, har kun litt av min Ibsen lest. Lovlig det er, og leser du raskt nok vil hjernen du har, smukt sammen sette den betydning der ment er å være, villig vekk. Endret 4. Januar 2012 av fantomet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stuart 1 832 Del Skrevet 4. Januar 2012 Del Skrevet 4. Januar 2012 Tv2 er kanskje flinke til å spå. Men hvorfor når det ikke kan gi særlig gevinst. Og hvorfor gå så langt som å presentere mye av det som i artikkelen står, som fakta? Og hvorfor liste opp, som fakta, hvem som kommer når dette er noe Tv2 vet det blant de fleste, også hos Belsvik, spekuleres i? http://www.tv2.no/sp...re-3674374.html Fantomet, har du hatt Yoda som norsklærer? eller Fantomet, norsklærer du Yoda har hatt? Norsklærer ei har jeg hatt, har kun litt av min Ibsen lest. Lovlig det er, og leser du raskt nok vil hjernen du har, smukt sammen sette den betydning der ment er å være, villig vekk. Uansett, du skriver norsk bedre than me. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Harry 583 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Blir det noen bilder eller video fra dagens trening? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 5. Januar 2012 Del Skrevet 5. Januar 2012 Hvor lenge trener de egentlig? Var bortom kl 12:00 men da var det ingen der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå