arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Virket på FCK-karen som møtet med Bjarmann var avtalt 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ShermanCostello 2 576 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 41 minutter siden, dirtyharry skrev: Toni skrev under for et par uker siden som utviklingsleder for LSK..Tror ikke han er ansatt i begge klubber altså.. Oppsigelsestid. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry 279 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 2 minutter siden, ShermanCostello skrev: Oppsigelsestid. Ja, men tror du ikke han har fokus på jobben han skal begynne i, forbereder litt?. Eller venter han mentalt helt til 1 januar, forberder ingeting? Husker selv da jeg skulle bytte en jobb hvor jeg følte jeg hadde blitt behandla dårlig i til en ny. Hadde selvfølgelig mentalt fokus på jobben jeg skal begynne i. Tror ikke jeg er helt unormal der..... Liker bare ikke hvorfor det skal være så mye LSK for rundt på treninga vår, spesielt nå som vi kjemper om nedrykk med dem....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 De klarer seg greit etter å ha vunnet 6p kampen mot oss 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 ser ikke ut som Bjarman har noe ansvar i LSKhttps://www.transfermarkt.co.uk/torgeir-bjarmann/profil/trainer/23203 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Bjarman har vel LSK i blodet tilsvarende Ingo har for oss. Så har vi Toni som er hentet til LSK sitt akademi. Jaja kanskje IAO jobber for en plan B hvis vi rykker ned at vi kan bli farmerklubb for LSK ?. Eller vil jeg si at null avslutninger på mål på trening vitner om at nå er det defensivt fokus. Luktet ikke helt Trond Sollied filosofi fra hans første uke i ny klubb tidligere i uken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 122 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2018 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. November 2018 Når IA får kritikk for å stå på feil sted under treningen(!) må man vel kunne sies å gå for bakkerekord i usaklig negativitet? 25 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 924 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Hva LSKs utviklingsavdeling har med Keita å gjøre skjønner ikke jeg helt. Hvorfor Toni skal gjøre en LSK-jobb på treningsfeltet til Stabæk skjønner jeg heller ikke. Kan vi ikke legge den død? Det er likevel litt ironisk å ha to "lsk-ere" på treningsfeltet når: LSK stenger treninger før viktig bunnoppgjør samtidig som Lennartson uttaler at han ikke "gadd å se Stabæk-Krisiansund fordi han får mer energi av å se Arsenal-Liverpool". Fotball er rart ass! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 18 minutter siden, Ace skrev: Når IA får kritikk for å stå på feil sted under treningen(!) må man vel kunne sies å gå for bakkerekord i usaklig negativitet? Det var ikke poenget, han så hva som foregikk, alt gikk greit for seg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Bjarmann er vel agent, så ikke så veldig merkelig at han er å ser på treningen. Han har vært der før i år og da satt han bortenfor feltet vårt og så på. Ingen vits i å lage en fjær til 10 høns her. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Du mener han har noen i stallen som FCK er interessert i? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Merkelig stemning her inne, hva skjer? At en ansatt, en agent og en representant for en klubb som har en spiller på utlån hos er på trening. Wow, noe må være galt? 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Ikke noe galt, Keita kan bli bra for LSK han? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 8. November 2018 (endret) Del Skrevet 8. November 2018 (endret) Dette våset her ass.. nivået på forumet er all time low Endret 8. November 2018 av joogs 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Godt å høre! Så får vi se hva som skjer med Keita 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Hva får du hvis du blander en håndfull konspiratorikere, en håndfull fotballinteresserte gubber og en fotballtrening? En tråd som denne... 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Også interessant å høre Ordinas forelese litt idag. Han har nok rett i at laget har manglet den mentale styrken som trengs for å drepe kamper når vi først har tatt ledelsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 2 timer siden, arni skrev: Ikke noe galt, Keita kan bli bra for LSK han? Men var det noen representanter fra LSK på treningen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Om jeg forstod vår venn fra FCK rett har fortsatt Bjarmann en speiderrolle for LSK 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 129 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Fatt mot, opp med humøret! RBK ligger under 5-1 etter 58 minutter. Er ikke det herlig, så vet ikke jeg. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 4 timer siden, arni skrev: Ikke noe galt, Keita kan bli bra for LSK han? Men du mener vel det er positivt om Keita drar til LSK, eller? For da har de gjort like dårlig overgangsvindu som oss? For jeg kan ikke huske at du har sagt hentingen av Keita var bra jobb av IAO? For å lire av seg noe positivt om IAO tror jeg du tok vaksine mot før seriestart. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 8. November 2018 Del Skrevet 8. November 2018 Kanskje du blander sammen legenden @ringo og meg når det gjelder kritikk av IA og vinduet sist? I så fall en ære det? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 9. November 2018 Del Skrevet 9. November 2018 9 timer siden, arni skrev: Kanskje du blander sammen legenden @ringo og meg når det gjelder kritikk av IA og vinduet sist? I så fall en ære det? Det kan være! Men lett å tro når normen er at hver gang jeg ser " last post by Arni" forventer jeg en underliggende tone av kritikk mot det meste som skjer i denne klubben? Men uansett kult at du skriver litt om hva som skjer på treninga, vi får jo ikke akkurat særlig med inside-information fra klubben selv. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. November 2018 Del Skrevet 9. November 2018 Godt å høre, jeg var vel forøvrig av de mest positive til ansettelsen av Berg. Gikk ikke så bra det? Rart å stå og prate med Energiske Ordinas igår og samtidig bivåne hvor lite energi Berg har ute på feltet.. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 9. November 2018 (endret) Del Skrevet 9. November 2018 (endret) Nå brakte ikke energinivået til Ordinas oss så mange seire heller. Jeg har ikke sett Berg på trening, men synes dette med at at han har lite ustråling er sterkt overdrevet. Gir et godt saklig inntrykk når han uttaler seg synes jeg. Så får spillerne gi en vurdering av hans kvaliteter som trener. Endret 9. November 2018 av smart korrekturlest:-) 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 9. November 2018 Del Skrevet 9. November 2018 Ta en tur på treninga imorgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Nr14 Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Når er treningene denne uken. Håper vi har nok spillere igjen til å få fornuftige treninger fremover. Vi burde ha denne type tenning som Skammelsrud referer i en hyllest til Eggen. Det endte med full krasj, der jeg kalte deg mange av de styggeste bannordene jeg hadde lært i Rakkestad. Jeg tenkte etter utblåsningen at nå var jeg ferdig i klubben. Nils Arne ville aldri godta dette. Du kom mot meg med et sint uttrykk. Jeg tror jeg til og med var oppe med knyttnevene – for å være parat. Når du kom helt bort til meg, kom smilet og du klappet meg på skulderen og sa: «Det er sånn jeg vil ha deg». Jeg forstod etter dette at jeg frem til nå hadde vært på trening for å bli trent og ikke tok ansvar sjøl. Du ville derimot ha spillere som bidro mot gruppa på treningsfeltet, en skulle ikke bare ta ansvar for seg selv og sin egen utvikling, men også gjøre lagkameratene bedre. Det var en tøff skole, men gjorde sitt til å få frem all kvaliteten og potensialet som lå latent hos spillerne Endret 13. November 2018 av Nr14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Peter 7 449 Del Skrevet 13. November 2018 Del Skrevet 13. November 2018 8 timer siden, Nr14 skrev: Når er treningene denne uken. Håper vi har nok spillere igjen til å få fornuftige treninger fremover. Vi burde ha denne type tenning som Skammelsrud referer i en hyllest til Eggen. Det endte med full krasj, der jeg kalte deg mange av de styggeste bannordene jeg hadde lært i Rakkestad. Jeg tenkte etter utblåsningen at nå var jeg ferdig i klubben. Nils Arne ville aldri godta dette. Du kom mot meg med et sint uttrykk. Jeg tror jeg til og med var oppe med knyttnevene – for å være parat. Når du kom helt bort til meg, kom smilet og du klappet meg på skulderen og sa: «Det er sånn jeg vil ha deg». Jeg forstod etter dette at jeg frem til nå hadde vært på trening for å bli trent og ikke tok ansvar sjøl. Du ville derimot ha spillere som bidro mot gruppa på treningsfeltet, en skulle ikke bare ta ansvar for seg selv og sin egen utvikling, men også gjøre lagkameratene bedre. Det var en tøff skole, men gjorde sitt til å få frem all kvaliteten og potensialet som lå latent hos spillerne https://www.stabak.no/nyheter/treningstider-uke-46-2018 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Del Skrevet 13. November 2018 (endret) Bra med trening kl 18:00 på søndag så de får trent under "samme" forhold som kampen. Endret 13. November 2018 av SAU 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sacrebleu 414 Del Skrevet 14. November 2018 Del Skrevet 14. November 2018 Vi burde klare å mobilisere på trening nærmere skjebnekampen 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå