Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp, det nærmer seg dramatisk årets andre test.

Skeid spiller match mot RBK kvelden før, det er naturlig å tro at de topper laget sitt da og muligens stiller med ett noe reservepreget mannskap mot oss. Får det noen betydning for hvilket lag vi stiller med?

JJ har sagt at han skal rotere på laget frem til La Manga. Torbjørn Melhuus har imponert på trening og mot Ham-Kam sist, vil han få tillitt fra start? JJ har sagt han vil prøve Tom og Tommy som backer, skjer det nå? Hvem vokter Buret? Har Eirik og Henning rystet av seg reisestøvet? Er de to Mads tilbake på banen? Blir I.A. klar, er han syk eller bare Kanari Gul?

Hvem tror du starter mot skeid Lørdag?

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

------------------jon----------------

morten----muri------kjølø----bjørnar

mads-----henning----tommy---torbjørn

---------veigar------eirik------------

hmm, torbjørn på venstre blir vel litt feil, må tenke mer på det her.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem tror du starter mot skeid søndag?

@ringo

23471[/snapback]

Går ikke matcen på lørdag forresten?

23476[/snapback]

Øyyyy.....

Joda, jeg var i sesongmodus jeg nå!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------Isak-----------------

Morten---Mike---Muri---Bjørnar

Mads J---Tom----Tommy--Branimir

---------Veigar-----Tomas----------

23473[/snapback]

Jeg tror mer på:

--------------------------Jon-------------------------

Morten------Mike------------IA----------Mads Clausen

Henning----------Jørgen----------Torbjørn--------Bjørnar

------------------Veigar-------Markegård------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har stabak.no lagt ut info om kampen. Sannsynlig lagoppstilling er:

Espen Isaksen

Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, André Muri, Bjørnar Holmvik

Torbjørn Melhuus, Mads Jørgensen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll

Veigar Pall Gunnarsson, Thomas Finstad

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har stabak.no lagt ut info om kampen. Sannsynlig lagoppstilling er:

Espen Isaksen

Morten Skjønsberg, Inge André Olsen, André Muri, Bjørnar Holmvik

Torbjørn Melhuus, Mads Jørgensen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll

Veigar Pall Gunnarsson, Thomas Finstad

23488[/snapback]

Synes laget ser spennende ut jeg. Noterer meg at I.A. spiller, så da kan vi vel regne med han fremover også. Greit med Isak i mål. JJ skal jo prøve ut alle spillerne, så da er det bra at han også får vist seg fram i kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

--------------Isak-----------------

Morten---Mike---Muri---Bjørnar

Mads J---Tom----Tommy--Branimir

---------Veigar-----Tomas----------

23473[/snapback]

Jeg tror mer på:

--------------------------Jon-------------------------

Morten------Mike------------IA----------Mads Clausen

Henning----------Jørgen----------Torbjørn--------Bjørnar

------------------Veigar-------Markegård------------------

23485[/snapback]

Vi var ikke helt borte noen av oss. (Bortsett fra du da.) Kanskje vi skal melde oss til tjeneste?????

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om Branimir er skadet? Han fikk seg jo en smell mot Kamma, og jeg synes han gjorde en god kamp der oppe til han måtte ut. Kan jo hende at JJ synes at Torbjørn gjorde en bedre jobb. Logiske forklaringer mottas med takk.

Tror også at Hennig kommer innpå etterhvert ettersom det var den sentrale midtbanen som slet mest på Hamar. Det blir sikkert bedre med SuperMads.

Steners på vingen??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeid slo RBK.

Da har de vel svidd av alt kruttet!?

Det blir spennende i morgen!

23506[/snapback]

Svidd av kruttet....???... vel, et julemorkent RBKforsvar er ikke all verdens målestokk.

Legg merke til DAWDA + MOUNIR + MOA --!!! OBSOBS!

og her snakker vi langt fra kjøpespiller .... men norske, egendyrkete spiillere fra jrstall!! *misunne-misunne*

Men klart det blir spennende. Et lag med ambisjon om TL bør markere seg allerede i kampen mot Skeid....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp

Morro at Torbjørn får tillit fra start! Vi snakker mye om nye spillere, men det gjør jo absolutt ingenting om de nye spillerne kommer fra egen JR Stall!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Setter stor pris på all informasjon som kommer fra Valhall, hvis noen har oversikt over stillingen, så tar jeg gjerne imot en rapport.

Gleder meg til å lese de første kampreferatene, fra de som har tatt turen.

Neste gang, mot Bærum, skal jeg heldigvis også være LIVE tilstede.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gidder ikke skrive så alt for mye, men alt i alt styrte vi mesteparten av spillet, og burde ha vunnet. 1 omgang var meget bra, og vi hadde flere store målsjangser. Men, vi mangler fortsatt en spiss. 2 omgang ble preget av dagens elendige dommer, som også presterte å vise ut Tom.

Dagens beste: Veigar og Bjørnar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan jeg si, vil våge å påstå at vi spilte rundt Skeid i 80 minutter. De eneste gangene skeid var farlige var når nr. 20 hadde ballen - tror det var Dawda Leigh

Jørgensen virket misfornøyd og var grinete hele kampen og trvies muligens ikke i Stabæk, Veigar blomstrer sammen med Bjørnar

Vi spilte de siste 30 men kun Holter, Muri og Tommy av de såklart faste. Henning og Eirik kom innpå mot slutten... La spesielt merke til at IA var kaptein den perioden han var på banen og Veigar som gikk ut etter ca 35 (?) min av første omgang...

Dagens dommere: Branimir skulle hatt straffe, ingen skulle hatt gule kort og offside ble konsekvent dømt feil

Dagens applaus: Tom på vei ut med rødt kort

Dagens minne: Finstad og Tommys piruetter med ballen.

Dagens beste: Veigar og Bjørnar.

Thomas rekker nesten frem:

2005_0129_034348.JPG

Tom bommer - ikke at jeg skjønner det utifra dette bildet:

2005_0129_040313.JPG

Branimir (?) nesten, men keeper på ballen:

2005_0129_043450.JPG

Dommeren koste seg i sin egen lille uforstålig verden:

2005_0129_044628.JPG

Alle bildene som dessverre bærer preg av dårlig lys og langt unna...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finta til Finsi var jo av argentinsk klasse.

Deler forøvrig ikke oppfattelsen av Mads J, jeg satt rett bak benken, og han virket ikke furt eller noe mens han satt der.

Veigar måtte ut med krampe\stekk\ettellerannet i låret, så ikke alvorlig ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig blandet, og jeg synes en del var under akseptabelt nivå. Men vi gjorde mange bytter underveis, og kanskje det påvirket spillet. Men det var viktig for oss å la mange få spille nå

"En del under akseptabelt nivå" - vi skal med andre ord bli jævlig mye bedre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns mads virket grei jeg. han smilte å tullet med de andre under oppvarmingen og var entusiastisk og engasjert under kampen.

Jeg ble dødsimponert over spissparet veigar-finstad. Regner med de ble bytta ut fordi JJ ville se alle gutta i akjon. (Branimir var heller ikke dårlig)

Markegård hadde ingen god kamp og var til tider passiv. (hvorfor går han ike i posisjon foran mål??)

I tillegg spilte bjørnar en kanonkamp. svært få feil og en viktig medspiller i pasningsspillet.

PS. vi kunne trengt en skikkelig midtbanefighter som kan putte på mål i tillegg. Kan vi ikke kjøpe han nr. 20??

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skeid er en god talentfabrikk, men etter alt å dømme et middelmådig førstedivisjonslag. 4-3 mot RBK må være et arbeidsuhell fra RBKs side, eller en kompensasjon for Braathen.

1. omgang er vi klart bedre enn skeid, som likevel har omgangens største sjanse, men Espen redder med en fantastisk parade. 2. omgang har Skeid god kontroll, særlig i overtall.

Skal vi være et topplag i førstedivisjon må vi slå lag som Skeid vher gang med et par mål. Vi sliter fremdeles med effektiviteten og savnet av hodestyrke på topp er skrikende. Vi mangler ikke én goalgetter - vi mangler visst 3-4..

Skuffa - særlig over 2. omgang. At ikke gutta som skal slåss seg inn på laget viser større innsats er utrolig. Slapt. Endatil var det Skeid som hadde en kamp i beina, ikke vi. Skuffende er det også at vi er helt ute av stand til å kontre oss til overtallsituasjoner foran motstanders mål, akkurat som i fjor. Spillet er for omstendelig. Midtforsvaret er ikke tett nok.

Positivt: Veigar fram til han må ut. Venstresiden i 1. omgang: gode kombinasjoner Bjørnar - Tom - Tommy - Veigar. Byttene dreper venstresiden i 2. omgang. Espen er bra i mål, bortsett fra korte utspill opp i midten.

JJ har nok å jobbe med fram til seriestart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Skeid - Stabæk
  • Opprett ny...