stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Hverken Alta Idrettspark eller Finnmarkshallen godkjent for 1. divisjonsspill Dette er jo artig for oss som har kjøpt flybilett til kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Jeg har jo allerede laget en tråd om at kampen flyttes...;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Jeg har jo allerede laget en tråd om at kampen flyttes...;-) 23627[/snapback] Ja det er sant! Vet du noe mer om fremtiden, o'store orakel elaang? Hvilke spillere kommer, hvilke spillere går, når er stadion ferdig og hvordan går det med oss i år? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Jeg har jo allerede laget en tråd om at kampen flyttes...;-) 23627[/snapback] Ja det er sant! Vet du noe mer om fremtiden, o'store orakel elaang? Hvilke spillere kommer, hvilke spillere går, når er stadion ferdig og hvordan går det med oss i år? 23629[/snapback] Dæven, du rimer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Jeg har jo allerede laget en tråd om at kampen flyttes...;-) 23627[/snapback] Ja det er sant! Vet du noe mer om fremtiden, o'store orakel elaang? Hvilke spillere kommer, hvilke spillere går, når er stadion ferdig og hvordan går det med oss i år? 23629[/snapback] 1. Ja 2. Tja. 3. Geitost. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Tror ikke man trenger å bekymre seg for billetter til Alta, de kan sikkert refunderes. :-P Nei, da, det ordner seg, trenger "bare" tre mill kroner (eller alternativt: 200 rein...) til å få et nytt grassdekke i Finnmarkshallen. Grassbanen på Aronnes (Alta Idrettspark) er ikke godkjent for spill til neste år, men i år regner man jo med spilling der, da... og det er jo der kampen mot Stabæk skal spilles, så det er ikke noe å tenke på... Verre er det i april, da det fortsatt ligger snø der! ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 trenger "bare" tre mill kroner (eller alternativt: 200 rein...) 23664[/snapback] Hvordan er egentlig kursen på rien? 200 var bare rå gjetting fra min side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Jeg tror kanskje dette kan være kursen på rein. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Jeg tror kanskje dette kan være kursen på rein. 23692[/snapback] En temmelig ustø kurs i mine øyne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå