Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 1. Februar 2005 (endret) Follo har også signa et sinnsykt keepertalent som er med i A-stallen: Ola Østereng fra min nabokommune Askim. Forøvrig artig å lese på Folle sine sider at en tidligere klassekamerat av meg som har vært innom Lyn ikke lykkes i det hele tatt... Ifølge faren skulle han spille sentralt på Barcelona sin midtbane.. Han og faren oppførte seg deretter.. Nå spiller han venstreback på Follo 2.. Skadefryd? jeg? Endret 1. Februar 2005 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Follo har også signa et sinnsykt keepertalent som er med i A-stallen: Ola Østereng fra min nabokommune Askim. Forøvrig artig å lese på Folle sine sider at en tidligere klassekamerat av meg som har vært innom Lyn ikke lykkes i det hele tatt... Ifølge faren skulle han spille sentralt på Barcelona sin midtbane.. Han og faren oppførte seg deretter.. Nå spiller han venstreback på Follo 2.. Skadefryd? jeg? 23639[/snapback] Hvilken klubb kom denne Østereng fra? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Skadefryd? Jeg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Haha.. Er miljøet i Bergen for tøft for ham? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Østereng kom fra Askim IF eller FK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Østereng kom fra Askim IF eller FK 23670[/snapback] får håpe han kan utrette mirakler da.......for det trengs med det laget. der er det ikke mye å bekymre seg over for dere!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Østereng kom fra Askim IF eller FK 23670[/snapback] får håpe han kan utrette mirakler da.......for det trengs med det laget. der er det ikke mye å bekymre seg over for dere!! 23671[/snapback] Vi hadde en mann tilstede, som melder det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus73 0 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Østereng kom fra Askim IF eller FK 23670[/snapback] får håpe han kan utrette mirakler da.......for det trengs med det laget. der er det ikke mye å bekymre seg over for dere!! 23671[/snapback] Vi hadde en mann tilstede, som melder det samme. 23673[/snapback] jeg vet, jeg stod sammen med han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 jeg vet, jeg stod sammen med han Selvsagt gjorde du det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 sandefjord har vært på jakt i brasil Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Mars 2005 Del Skrevet 9. Mars 2005 En solgt hos en av våre "konkurrenter" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Og da var Samir klar for Godset. Penger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Neppe. Faen, jeg vedder på at Samir putter mot oss i år, med et frispark. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Mars 2005 Del Skrevet 10. Mars 2005 Samir er bossmann er han ikke? Mulig man skal ha noen kroner for utviklingsarbeidet.. men ikke noen overgangssum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå