Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Desverre bare en ønskedrøm fra min side.

Synes det har vært kjedelig på forumet i det siste.

På tide å få opp aktiviteten igjen!!! Håper jeg ikke ødelegger så mange sarte sjeler med denne spøken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egg og råtne tomater flyr din vei. Slem gutt.

(Jeg har lagt merke til at i filmer kastes det ofte også salatblader i slike sammenhenger. Hvorfor skjønner jeg ikke helt. Hadde det engang vært salathoder......?!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen.

Jeg ga datteren min på 10 nye raggsokker til jul, pakket inn i en PS2 eske. Kjempesuksess hos oss. Hun ble så jævlig skuffa. har ikke ledd så mye på år og dag

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen.

Jeg ga datteren min på 10 nye raggsokker til jul, pakket inn i en PS2 eske. Kjempesuksess hos oss. Hun ble så jævlig skuffa. har ikke ledd så mye på år og dag

23651[/snapback]

Hahaha. Dagens morsomste.

Og Mortimer, usportslig oppførsel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

23651[/snapback]

Du er ond

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som dere ser så økte aktiviteten, alle ble glade ( ihvertfall et par sekunder ) og mange følte nok sterk sitring i kroppen før de åpnet tråden. Tenk hvordan følelsen blir når en ny spiller endelig kommer....

Den dagen jeg endelig snapper opp at vi virkelig har kjøpt en ny spiller ( hvis den dagen kommer ) Så er det ingen som gidder å lese tråden ( ulv, ulv effekten )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som dere ser så økte aktiviteten, alle ble glade ( ihvertfall et par sekunder ) og mange følte nok sterk sitring i kroppen før de åpnet tråden. Tenk hvordan følelsen blir når en ny spiller endelig kommer....

23669[/snapback]

På samme måte som man er ganske fornøyd når man tror man har ordnet en dame på byen, og det viser seg at hun ble med deg hjem for å faktisk se på frimerkesamlingen din.

Poenget mitt er at de få sekundende med overfladisk glede blir overskygget av den grenseløse skuffelsen man føler etterpå!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"flere innlegg enn Stian Ohr"

Går det an å fjerna dette, elle? Ikke at det bryr meg så veldig, men vi kunne vel i anstendighetens navn funnet en annen å referere til der...... F.eks. kunne Mortimer fått sin egen: "Flere røde kort enn Flem".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"flere innlegg enn Stian Ohr"

Jeg har fjernet denne fra listen.

23720[/snapback]

Det er på tide å putte inn noen flere på toppen:

F.eks

Større en Bin Laden

Like taletrengt som Ivar Hoff

Mer utagerende en Mette Marit

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må vel egentlig komme med litt flere spøker før jeg kan få den statusen.

Fra flem

Oj, nå spør du vanskelig. Det er faktisk ikke så mange røde, alt er relativt, men vil anslå det til ca 7-8. Når det gjelder gule så er det en kortstokk og vel så det. Sannsynligvis et sted mellom 60-70 totalt.

Men det kommer jo ann på om man regner det pr spøk eller pr reaksjon etter spøken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva mener du med det?

23768[/snapback]

Tipper han mener mitt spørsmål jeg, Mortimer, så jeg svarer.

Jeg mener at når men søker på liste over "medlemmer" så kommer ikke de som er registrert som FAIR FANS opp, kun brukere, styret, etc... Fair fans ligger ikke som et alternativ under rullgardinen "alle medlemmer".

Ble det klarere nå?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet var til Frikeren.

23771[/snapback]

some magnets attract

some magnets repel

some magnets say:

hey, what the hell

i’ll take it both ways

first you come and

then you go