Mortimer 4 395 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Desverre bare en ønskedrøm fra min side. Synes det har vært kjedelig på forumet i det siste. På tide å få opp aktiviteten igjen!!! Håper jeg ikke ødelegger så mange sarte sjeler med denne spøken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Nå får du skjerpe deg. Ikke første gang du river meg ned i søla med slike tråder (ref. Ny trener-tråden, spm du selv har gitt deg rødt kort for) Fy skam! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Det er vel ikke første gangen du er ute og kødder slikt... Ser du har fått deg to røde kort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 din jævel! fortjener et nytt rødt kort for den der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Ikke bra, Mortimer. Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Takk skal du ha, Mortimer! Det var deilig å bli litt glad nå, i et 1/2 sekund!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Men Mortimer skal ha for at han ga oss alle en sinnsyk bra følelse det lille sekundet før man åpnet tråden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Egg og råtne tomater flyr din vei. Slem gutt. (Jeg har lagt merke til at i filmer kastes det ofte også salatblader i slike sammenhenger. Hvorfor skjønner jeg ikke helt. Hadde det engang vært salathoder......?!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen. Jeg ga datteren min på 10 nye raggsokker til jul, pakket inn i en PS2 eske. Kjempesuksess hos oss. Hun ble så jævlig skuffa. har ikke ledd så mye på år og dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen. Jeg ga datteren min på 10 nye raggsokker til jul, pakket inn i en PS2 eske. Kjempesuksess hos oss. Hun ble så jævlig skuffa. har ikke ledd så mye på år og dag 23651[/snapback] Hahaha. Dagens morsomste. Og Mortimer, usportslig oppførsel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Dette er ikke morsomt. Det er som å gi en 9-åring nye sokker til jul innpakket i emballasjen til den feteste spillmaskinen. Jeg ga datteren min på 10 nye raggsokker til jul, pakket inn i en PS2 eske. Kjempesuksess hos oss. Hun ble så jævlig skuffa. har ikke ledd så mye på år og dag 23651[/snapback] Du er ond Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Skikkelig dårlig gjort Mortimer! Selv om det var for godt til å være sant.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
S_ern 3 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 IKKE MORO Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 1. Februar 2005 Del Skrevet 1. Februar 2005 Ikke bra! huff huff Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Men som dere ser så økte aktiviteten, alle ble glade ( ihvertfall et par sekunder ) og mange følte nok sterk sitring i kroppen før de åpnet tråden. Tenk hvordan følelsen blir når en ny spiller endelig kommer.... Den dagen jeg endelig snapper opp at vi virkelig har kjøpt en ny spiller ( hvis den dagen kommer ) Så er det ingen som gidder å lese tråden ( ulv, ulv effekten ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 ( ulv, ulv effekten ) 23669[/snapback] Alternativt full barnehagedekning, full barnehagedekning effekten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Men som dere ser så økte aktiviteten, alle ble glade ( ihvertfall et par sekunder ) og mange følte nok sterk sitring i kroppen før de åpnet tråden. Tenk hvordan følelsen blir når en ny spiller endelig kommer.... 23669[/snapback] På samme måte som man er ganske fornøyd når man tror man har ordnet en dame på byen, og det viser seg at hun ble med deg hjem for å faktisk se på frimerkesamlingen din. Poenget mitt er at de få sekundende med overfladisk glede blir overskygget av den grenseløse skuffelsen man føler etterpå!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 "flere innlegg enn Stian Ohr" Går det an å fjerna dette, elle? Ikke at det bryr meg så veldig, men vi kunne vel i anstendighetens navn funnet en annen å referere til der...... F.eks. kunne Mortimer fått sin egen: "Flere røde kort enn Flem". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 "flere innlegg enn Stian Ohr" Jeg har fjernet denne fra listen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 "flere innlegg enn Stian Ohr" Jeg har fjernet denne fra listen. 23720[/snapback] Det er på tide å putte inn noen flere på toppen: F.eks Større en Bin Laden Like taletrengt som Ivar Hoff Mer utagerende en Mette Marit Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Jeg må vel egentlig komme med litt flere spøker før jeg kan få den statusen. Fra flem Oj, nå spør du vanskelig. Det er faktisk ikke så mange røde, alt er relativt, men vil anslå det til ca 7-8. Når det gjelder gule så er det en kortstokk og vel så det. Sannsynligvis et sted mellom 60-70 totalt. Men det kommer jo ann på om man regner det pr spøk eller pr reaksjon etter spøken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Ikke det at det er så viktig, men siden vi snakker om endringer på listen. Er det noen som har tenkt å legge "Fair fans" inn på listen over medlemmer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Hva mener du med det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Nå må lære deg å bruke denne QUOTE funksjonen slum så vi skjønner hvem du spør. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Spørsmålet var til Frikeren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Haha, KUN 7-8? Faen for en fet kar. Kom deg på banen igjen Flem! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Hva mener du med det? 23768[/snapback] Tipper han mener mitt spørsmål jeg, Mortimer, så jeg svarer. Jeg mener at når men søker på liste over "medlemmer" så kommer ikke de som er registrert som FAIR FANS opp, kun brukere, styret, etc... Fair fans ligger ikke som et alternativ under rullgardinen "alle medlemmer". Ble det klarere nå? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Er det noen som har tenkt å legge "Fair fans" inn på listen over medlemmer? 23766[/snapback] Ikke Slum iallefall... Han er så sliten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 3. Februar 2005 Del Skrevet 3. Februar 2005 Spørsmålet var til Frikeren. 23771[/snapback] some magnets attract some magnets repel some magnets say: hey, what the hell i’ll take it both ways first you come and then you go and then you turn around and P.A.Y.S. it stays yes it stays no i don’t know what you’re doin’ here i don’t even want you near seem like a seem like a (uhhh...) i’m a i’m a i’m a freak magnet i’m a freak magnet i’m a freak magnet i’m a freak magnet and i’m callin all the freaks from the freak freak planet i’m a freak magnet well the birds of a feather will fly and flock together and the letter will come whether it’s good or bad weather there’s a cut on my knees cause i need to freeze and there’s a cord on my coat cause i need to cut the rope and you’re talkin like sleaze and you’re lookin like disease seem like a seem like a (uhhh...) i don’t want wanna date you ooo i don’t wanna rape you ooo i don’t wanna kiss you ooo i will never miss you because some magnets repel and some magnets attract and some magnets retreat and then attack attack attack i want it both ways first i come and then you go and you’re the one of us who pays who says yes? i say no Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg