Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ser at Tippeligalagenes TV-kamper er klarlagt.

Kommer det til å blir overført noen kamper på TV (og da tenker jeg på riksdekkende kanaler) fra 1. divisjon i år?

23679[/snapback]

Det pleir vel å være 1 eller kanksje 2 + kvalikkampene

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg/vi mulighet å få live-nyheter på pc / www.

Vet noen om (f.eks) VG  har også live-ticker for 1.Division

Takk fra RRC

23686[/snapback]

Det mener jeg da bestemt. Har aldri tenkt så mye over det, men det skal nok definitivt være mulig å følge med på alle Stabæks scoringer også i 2005, også fra Tyskland.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De pleier å sende en kamp når tippeligaen har sommerpause midt i juli. De viste Mandal - Start i sommer

Ellers så sender de jo en mer eller mindre god direkteoppdatirng på 4-4-2 på NRK.

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er val bare å håpe at NRK følger opp med 1. divisjon. De har jo ikke råd til å kjøpe tippeliga, premier league eller engelsk 1. divisjon og sender tysk fotball. Virker som de er veldig keene på å sende kamper lørdager og sender nesten hva en de kommer over for å vedklikeholde nordmenn sin trang til plingfester lørdagene. Så jeg er optimist og lever i håpet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er val bare å håpe at NRK følger opp med 1. divisjon. De har jo ikke råd til å kjøpe tippeliga, premier league eller engelsk 1. divisjon  og sender tysk fotball. Virker som de er veldig keene på å sende kamper lørdager og sender nesten hva en de kommer over for å vedklikeholde nordmenn sin trang til plingfester lørdagene. Så jeg er optimist og lever i håpet.

23735[/snapback]

Nå har vel NRK allerede i dag rettigheter til Tippeligaen...Det blir nok AB-TV for de som ikke kommer seg på stadion

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tv-kamper
  • Opprett ny...