KongKjakan 4 Del Skrevet 2. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2005 (endret) Ser at Tippeligalagenes TV-kamper er klarlagt. Kommer det til å blir overført noen kamper på TV (og da tenker jeg på riksdekkende kanaler) fra 1. divisjon i år? Endret 2. Februar 2005 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Ser at Tippeligalagenes TV-kamper er klarlagt.Kommer det til å blir overført noen kamper på TV (og da tenker jeg på riksdekkende kanaler) fra 1. divisjon i år? 23679[/snapback] Det pleir vel å være 1 eller kanksje 2 + kvalikkampene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Har jeg/vi mulighet å få live-nyheter på pc / www. Vet noen om (f.eks) VG har også live-ticker for 1.Division Takk fra RRC Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Har jeg/vi mulighet å få live-nyheter på pc / www. Vet noen om (f.eks) VG har også live-ticker for 1.Division Takk fra RRC 23686[/snapback] Det mener jeg da bestemt. Har aldri tenkt så mye over det, men det skal nok definitivt være mulig å følge med på alle Stabæks scoringer også i 2005, også fra Tyskland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 2. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 2. Februar 2005 (endret) De pleier å sende en kamp når tippeligaen har sommerpause midt i juli. De viste Mandal - Start i sommer Ellers så sender de jo en mer eller mindre god direkteoppdatirng på 4-4-2 på NRK. Endret 2. Februar 2005 av Henrik H Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det er val bare å håpe at NRK følger opp med 1. divisjon. De har jo ikke råd til å kjøpe tippeliga, premier league eller engelsk 1. divisjon og sender tysk fotball. Virker som de er veldig keene på å sende kamper lørdager og sender nesten hva en de kommer over for å vedklikeholde nordmenn sin trang til plingfester lørdagene. Så jeg er optimist og lever i håpet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 2. Februar 2005 Del Skrevet 2. Februar 2005 Det er val bare å håpe at NRK følger opp med 1. divisjon. De har jo ikke råd til å kjøpe tippeliga, premier league eller engelsk 1. divisjon og sender tysk fotball. Virker som de er veldig keene på å sende kamper lørdager og sender nesten hva en de kommer over for å vedklikeholde nordmenn sin trang til plingfester lørdagene. Så jeg er optimist og lever i håpet. 23735[/snapback] Nå har vel NRK allerede i dag rettigheter til Tippeligaen...Det blir nok AB-TV for de som ikke kommer seg på stadion Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå