palau 0 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Er det ingen fra adm og ledelse som leser $$ sidene? Nå MÅ vi få noen gode nyheter! Nå føler jeg meg så frustrert og skeptisk at jeg nesten kunne vurdert om det er andre lag man også burde ha et godt øye til... Vinteren har vært (nesten) enda mer frustrerende enn sesongavslutningen. Bare motgang jo! Spillere blir borte, Aalbu går, elendige budsjetter, No News, litt tafatte treningskamper (i år igjen), nye trusler om spillere som går,,,,,,,,,, HUFF! GIVE ME SOMETHING NICE!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Gråtemøte den 11 februar klokken 1800 på onkel blå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 996 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 GIVE ME SOMETHING NICE!!!!!!!!!!!!!!! 23902[/snapback] Vi har jo fått JJ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 nesten kunne vurdert om det er andre lag man også burde ha et godt øye til... 23902[/snapback] Rett nok er jeg også ganske frustrert om dagen, men ett sted går grensen. Har en følelse (kanskje det bare er noe jeg har drømt) om at det skal skje noe snart! Og snart kommer de nye draktene...!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Nå føler jeg meg så frustrert og skeptisk at jeg nesten kunne vurdert om det er andre lag man også burde ha et godt øye til... 23902[/snapback] Ai, ai. STYGG SAK!!! Dette ma vaere en fryktelig darlig spok...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2005 (endret) Nå føler jeg meg så frustrert og skeptisk at jeg nesten kunne vurdert om det er andre lag man også burde ha et godt øye til... 23902[/snapback] Slik må vi ha oss frebedt! Endret 4. Februar 2005 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Vi gruser Bærum og signer Nanne og så er vi på rett spor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Nå føler jeg meg så frustrert og skeptisk at jeg nesten kunne vurdert om det er andre lag man også burde ha et godt øye til... 23902[/snapback] Ai, ai. STYGG SAK!!! Dette ma vaere en fryktelig darlig spok...... 23923[/snapback] HVITT FLAGG!!!!! det var et øyeblikks desperasjon og depresjon... Hadde nok ikke tatt Valiumen min i formiddag... Selvfølgelig er det INGEN andre enn de Blaa det er plass til i mitt $$hjerte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Vi gruser Bærum og signer Nanne og så er vi på rett spor. 23929[/snapback] DET kunne hjelpe det ja... LITT... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Landslaget er greit, palau. Men det svinger ikke akkurat av b-varianten som "herjer" i araberlandene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 017 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Kom igjen!! Jeg er lei av å vente! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Det må skje noe snart. Kanskje vi klarer å lure en toppspiller med å si at det blir spill i serie-A... Hører vi samba trommene??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 8. Februar 2005 Del Skrevet 8. Februar 2005 Hermed opphører det umiddelbare gråtebehovet. - Nanne inn - IA fortsatt med ... det nærmer seg "få igjen på skatten" og "lottogevinst" på en og samme dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Vi gruser Bærum og signer Nanne og så er vi på rett spor. 23929[/snapback] Tar vi LSK i dag er vi jo i strålehumør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 287 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 NEI! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 NEI! 24379[/snapback] Hva da? - Gråter av glede i dag jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 287 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 NEI! 24379[/snapback] Hva da? - Gråter av glede i dag jeg. 24383[/snapback] Jeg forsøker å holde følelsene inne i meg. Det blir så mye oppstyr på jobben... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå