@ringo 22 187 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Hepp, For å fordrive tiden litt! Hvem starter mot Bærum...??? Tom og Mike er litt småskadet etter hva jeg forstår.... Synes Tommy og Hauger virket gode sammen når jeg sjekket ut treninga her om dagen... er det et godt midtbanepar??? Mitt forslag! Jon Morten, Muri, IA, Holter Tobben, Henning, Tommy, Bjørnar Finsi, Veigar Noen andre? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 549 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Jørgen bør vel ha en plass, hvordan lykkes han på treninga du så? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Jon Morten - IA (du blir for faen!) - Muri - Bjørnar Henning - Tommy - Clausen - Tørbjørn Veigar - Nanne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 187 Del Skrevet 4. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 4. Februar 2005 (endret) Hepp, Synes han så litt passiv og uinteressert ut... Men jeg så ikke hele treninga... @ringo Endret 4. Februar 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Hepp, Synes han så litt passiv og uinteressert ut... Men jeg så ikke hele treninga... @ringo 23934[/snapback] Som mot Skeid m.a.o. Ikke bra! Vi trenger han i toppmotivert versjon. Veigar og Eirik på topp. Vi venter med Nannskog til neste treningskamp ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Spilte ikke Finstad bra mot Skeida da? Vartet han ikke opp med noen finter han aldri har tatt før? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 Spilte ikke Finstad bra mot Skeida da? Vartet han ikke opp med noen finter han aldri har tatt før? 23936[/snapback] Jo, han spilte ok. Det er riktig at han tok en fin finte som skapte stor jubel. Tommy tok forøvrig også en. Tydelig at Veigar har kjørt opplæring i vinter. Når vi snakker om passiv og uinteressert mener vi/jeg Mads J. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 4. Februar 2005 Del Skrevet 4. Februar 2005 ---------------------Jon--------------------- Morten-------Muri-------IA-------Tommy Mads J.---Henning----Mads C-----Bjørnar ------------Finsi------------Veigar------------ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå