Bendix 64 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Helt siden Belsvik gikk til Rosenborg har vi vært noe svake på spissplass. Vi har alle hatt noen innlegg hvor vi ytrer vår bekymring over mangel på målfarlige spisser. De siste 10-12 minuttene i treningskampen mot Bærum så jeg lyset (tror jeg) Vi hadde nesten spilt en hel treningskamp hvor det var vanskelig å se hvem som spilte i 1. & 2. div. SÅ BYTTA VI INN VEIGAR Plutselig hadde vi et ofensivt mønster, nesten plan over spillet. Vi fikk bevegelse, hurtighet og innsats som hadde vært mangelvare. Den mannen snudde kampen mer eller mindre alene. Fortsetter han som i den kampen er jeg ikke fult så bekymret mer. Ellers var også Thomas ganske bra. Det så mer ut som vi trenger en ny midtbane! Vi ble i perioder utspilt på midten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Helt enig, jeg tror Veigar blir knallgod i år hvis han unngår skader. Men han trenger en makker. Finsi duger ikke, selv om han var solid i går. Og ja, vi trenger en midtbanespiller eller to. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Jeg tror Veigar, Henning og Jon blir nøkkelspillerne våre. Men det hadde jo ikke gjort noe om Veigar fikk en målkåt makker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Jeg tror Veigar, Henning og Jon blir nøkkelspillerne våre. Men det hadde jo ikke gjort noe om Veigar fikk en målkåt makker. 24015[/snapback] Og Muri. Han var solid mot Bærum. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Helt siden Belsvik gikk til Rosenborg har vi vært noe svake på spissplass. Vi har alle hatt noen innlegg hvor vi ytrer vår bekymring over mangel på målfarlige spisser. De siste 10-12 minuttene i treningskampen mot Bærum så jeg lyset (tror jeg) Vi hadde nesten spilt en hel treningskamp hvor det var vanskelig å se hvem som spilte i 1. & 2. div. SÅ BYTTA VI INN VEIGAR Plutselig hadde vi et ofensivt mønster, nesten plan over spillet. Vi fikk bevegelse, hurtighet og innsats som hadde vært mangelvare. Den mannen snudde kampen mer eller mindre alene. Fortsetter han som i den kampen er jeg ikke fult så bekymret mer. Ellers var også Thomas ganske bra. Det så mer ut som vi trenger en ny midtbane! Vi ble i perioder utspilt på midten 24013[/snapback] Det var artig å se Veigar i går! Mange av oss har tro på han og såfremt han holder seg skadefri (og ikke forlater oss) tror jeg vi vil få mye mer å glede oss over i tiden som kommer. Men Veigar kan ikke gjøre alt alene. Vi så noe av det mot Skeid. Veigar bandt opp flere forsvare uten at vi klarte å utnytte det i særlig grad grunnet dårlig/feil bevegelse hos de andre offensive spillerne. Thomas viste en del bra mot Bærum men langt fra nok til å avblåse spissjakten. Vi trenger noen som setter sjansene og det har vi ikke nå. Når vi trenger 7-8 sjanse før vi scorer har vi et offensivt problem! I tillegg må vi ha bedre dekning på spissplassen. Veigar er skadeutsatt og vi så i går at kombinasjonen Finsi/Eirik ikke gir det offensive trøkket vi behøver. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Jeg tror Veigar, Henning og Jon blir nøkkelspillerne våre. Men det hadde jo ikke gjort noe om Veigar fikk en målkåt makker. 24015[/snapback] Og Muri. Han var solid mot Bærum. 24016[/snapback] Håper det. Glad i Muri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Eirik var forresten en skuffelse mot Bærum. Hadde han ett skudd på mål? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Eirik var forresten en skuffelse mot Bærum. Hadde han ett skudd på mål? 24019[/snapback] Jeg fikk dessverre bare med meg 2. omgang, og da virket det som om han ikke var klar over at lagene hadde byttet side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Eirik var forresten en skuffelse mot Bærum. Hadde han ett skudd på mål? 24019[/snapback] Jeg fikk dessverre bare med meg 2. omgang, og da virket det som om han ikke var klar over at lagene hadde byttet side. 24020[/snapback] Hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Synd å si der, men IA var den som overrasket meg mest... Tror han er mye mer egnet som midtforsvar enn bækk. Veigar, skadefri, blir årets spiller i 1 div og blir solgt til Lyn ette 7 kamper og 12 mål for 400.000. På det tidspunktet har vi nemelig ansatt Arne Scheie som sportslig leder. De 400.000 skal dekke mndslønna til Arne. Lyn selger Veigar for 273 mill til Real Madrid 2 mnd etter. Scheie glemte videresalsgs%. Scheie slutter etter 3 mnd fordi han savnet Kjell Chr. Rike. Forza Stabaeck Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 IA var kaptein. Ser på det som et positivt tegn vedr. valg av klubb, men det er vel bare jeg som drømmer. Helt enig vedr. Eirik, tror han var på vinterferie. Han var ihvertfall ingen trussel der han rusla rundt på banen! Og ja, man trenger mer en 1 spiss. Mente bare at vi nå har en som holder mål. Da trenger vi vel bare en til (han derre Kim N. på Bærum dere vet) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Veigar og Nanne på topp! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 6. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2005 (endret) IA var kaptein. Ser på det som et positivt tegn vedr. valg av klubb, men det er vel bare jeg som drømmer. Helt enig vedr. Eirik, tror han var på vinterferie. Han var ihvertfall ingen trussel der han rusla rundt på banen!Og ja, man trenger mer en 1 spiss. Mente bare at vi nå har en som holder mål. Da trenger vi vel bare en til (han derre Kim N. på Bærum dere vet) 24023[/snapback] Eller Daniel Nannskog. Tror den neste uken blir meget, meget spennende. Søren, der slo du meg Markus ;-) Endret 6. Februar 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 IA var kaptein. Ser på det som et positivt tegn vedr. valg av klubb, men det er vel bare jeg som drømmer. 24023[/snapback] Frykter det, IA er gone. Om 6 mnd kan han forhandle med andre klubber. På det tidspunktet spiller ikke vi i TL. Frykter at hvis han ikke går nå går han enda billigere til sommeren... Selg/bytt, mens vi kan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Søren, der slo du meg Markus ;-) 24026[/snapback] Hva har jeg gjort nå da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Hva har jeg gjort nå da? 24028[/snapback] Raskere enn meg til å nevne Nannskog som spissmakker til Veigar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. Februar 2005 Del Skrevet 6. Februar 2005 Nei, snurre-meg, det var det AndersDB som gjorde, jeg skriver da bare tull jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Vi trenger en annen spiss - et skikkelig oppspillspunkt. Thomas er en gjennombruddsspiss, Veigar er god i boksen med ballen i beina, Branimir har ingen ekstremferigheter, Eirik kunne vært en tanksenter og den vi leter etter, men det virker jo ikke som han gidder røre på seg. Han var elendig mot Skeid. Nannskog virker som mannen og veigar har så langt vist seg som hans makker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Noen flere som ser på Suberbowl? Her snakker vi tank-sentre til midtbanen vår! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Eirik var forresten en skuffelse mot Bærum. Hadde han ett skudd på mål? 24019[/snapback] Tror ikke han hadde det, men han jobbet bra og viste stor vilje, det skal han ha. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Noen flere som ser på Suberbowl? Her snakker vi tank-sentre til midtbanen vår! 24040[/snapback] Jeg tror ikke lønna vil bli noe problem heller.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Noen flere som ser på Suberbowl? Her snakker vi tank-sentre til midtbanen vår! 24040[/snapback] Selvfølgelig!! For 17 året på rad...:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 7. Februar 2005 Del Skrevet 7. Februar 2005 Veigar og Daniel N. hadde vært helt topp, og et spisspar som kan gjøre det stort i Serie-A! Får håpe Veigar holder seg skadefri og at JJ får fortalt Nanneskog hvor fantastisk flott klubb Stabæk er. Med Finsi og Eirik i bakkant, skulle det være god oppdekking på spissplassene. Da mangler vi bare noe nytt på midten. Håper også det skjer noe iløpet av denne uka. Snart skal vi reise til La Manga, og da bør vi ha noen nye på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 Helt enig, jeg tror Veigar blir knallgod i år hvis han unngår skader. Men han trenger en makker. Finsi duger ikke, selv om han var solid i går. 24014[/snapback] En titt tilbake i arkivet, viser at profeten Anders faktisk forutså noe som så langt (kort) stemmer... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 vent litt...etter to kamper kan du ikke bedømme om veigar blir knallbra denne sesongen... men hvis han blir knallbra, så er det helt ok for meg. (ellers synes jeg at veigar er bra som 1.div spiller, men duger ikke som tippeliga spiller) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 vent litt...etter to kamper kan du ikke bedømme om veigar blir knallbra denne sesongen...men hvis han blir knallbra, så er det helt ok for meg. (ellers synes jeg at veigar er bra som 1.div spiller, men duger ikke som tippeliga spiller) 31082[/snapback] Nei det er ikke sikkert det holder ut sesongen, men som jeg skrev - så langt ser det bra ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 19. April 2005 Del Skrevet 19. April 2005 vent litt...etter to kamper kan du ikke bedømme om veigar blir knallbra denne sesongen...men hvis han blir knallbra, så er det helt ok for meg. (ellers synes jeg at veigar er bra som 1.div spiller, men duger ikke som tippeliga spiller) 31082[/snapback] Vi får se til neste år om han duger da, vedder en god kasse øl på at han duger i TL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 Jeg tror Veigar, Henning og Jon blir nøkkelspillerne våre. Men det hadde jo ikke gjort noe om Veigar fikk en målkåt makker. 24015[/snapback] Og Muri. Han var solid mot Bærum. 24016[/snapback] Håper det. Glad i Muri! 24018[/snapback] Ikke alle spådommer slår helt til, tydeligvis. Fortsatt like glad i Muri, SL? (ellers synes jeg at veigar er bra som 1.div spiller, men duger ikke som tippeliga spiller) 31082[/snapback] vent litt...etter fjorårssesongen kan du ikke bedømme om veigar ikke duger i TL... (ingen var spesielt gode i fjor), men hvis han blir knallbra, så er det helt ok for meg. En (merk, veldig viktig) skadefri Veigar ER knallbra, i 1. divisjon OG Tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 litt av hvert Maren! Har det vært noe mer i islandske medier om Veigar? Muligens med en litt annen lyd enn i vinter da han ville hjem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. April 2005 Del Skrevet 20. April 2005 Håper det. Glad i Muri!24018[/snapback] Ikke alle spådommer slår helt til, tydeligvis. Fortsatt like glad i Muri, SL?31094[/snapback] Muri og jeg har slått opp. Han ville ikke ha min kjærlighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå