il Pirata 16 Del Skrevet 12. Mars 2003 Del Skrevet 12. Mars 2003 Stabæk junior har signert en 18år gammel gutt fra Bodø. Noen som vet noe mer om denne karen? Det eneste jeg vet er at morpirata har leid ut kjelleretasjen til han, så han skal bo hjemme her et år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 12. Mars 2003 Del Skrevet 12. Mars 2003 Navn?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 12. Mars 2003 Del Skrevet 12. Mars 2003 Navn?? Hvor mange 18-åringer kan det bo i Bodø da? Jeg synes il Pirata har levert mer enn nok opplysninger i denne saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 12. Mars 2003 Del Skrevet 12. Mars 2003 da får du passe på at han spiser riktig da il...Ring Fedon med en gang og inviter til tupperware-party! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. Mars 2003 Del Skrevet 13. Mars 2003 morpirata har leid ut kjelleretasjen til han, så han skal bo hjemme her et år. Da bør vel du være den nærmeste til å finne ut mer om fyren. For fu bor vel samme sted? Eller snakker vi Tjuttavika? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 20. Mars 2003 Del Skrevet 20. Mars 2003 For dere som ønsket litt info om den nye Stabæk junior spilleren har jeg følgende info å komme med. Han heter Anders Karlsen. 18år fra Bodø (født 18.02.85) Spiller midtbane/spiss. Har tidligere spilt for Bodø-Glimt junior. Hans favoritt lag er Newcastle og drømmen er å få engang spille i premier League. Men først er målet å komme inn på a-laget til Stabæk. Han gjennomførte sin første trening sammen med juniorlaget i dag. Ellers skal det sies at han er en meget hyggelig kar! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Mars 2003 Del Skrevet 20. Mars 2003 Hans favoritt lag er Newcastle og drømmen er å få engang spille i premier League Dette klarer du vel å plukke av han. Frekkazien som kommer til seriestart vil bringe en oversikt over hvilke lag i Europa det er akseptablet å ha et godt øye til. Newcastle er definitivt ikke på ja-listen :roll: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 21. Mars 2003 Del Skrevet 21. Mars 2003 Newcastle er definitivt ikke på ja-listen :roll: Junæited, da? Det er bra lag! Åsså Liids. Ja, holdt på å glemme Livepul. Hvem leder Premier League nå, forresten? Jeg tror Chelsea vinner, jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Erik 0 Del Skrevet 21. Mars 2003 Del Skrevet 21. Mars 2003 Hmpf! Sorry, skal ikke herpe forumet deres fullstendig. Får gratulere med den nye spilleren, så skal jeg holde meg vekk noen minutter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 21. Mars 2003 Del Skrevet 21. Mars 2003 Junæited, da? Det er bra lag! Åsså Liids. Ja, holdt på å glemme Livepul.Hvem leder Premier League nå, forresten? Jeg tror Chelsea vinner, jeg. Nå har jeg ikke lest den artikkelen som Rich prater om, men jeg er rimelig sikker på at det er ingen Premier League lag i Ja-oversikten... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Erik Del Skrevet 21. Mars 2003 Del Skrevet 21. Mars 2003 Nei det håper jeg virkelig ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Anders Karlsen debuterer for Stabæk2 på nadderud i dag. Hvis noen lurer spiller han spiss. Hva trenger vi vel ikke enn et ungt spisstalent?! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Tom Erik i denne tråden er Skiens gangster.... Når han er i Oslo like han å brenne det amerikanske/israelske flagg og å ta seg en kaffekopp på Blitz(likte). Se bildet av han på oddrane-forum under fotballprat..... Ryktene skal ha det til at han en gang "knabbet" en tannpirker under restaurant besøk i Oslo,og en serviett fra McDonalds men dette er ikke bekreftet,da miljøet rundt han frykter represalier ved tysting. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 5. Mai 2003 Del Skrevet 5. Mai 2003 Siden Tommern(Tom Erik) tilhører en klubb som er veldig opptatt av men med lite tøy på(Odd-Flagg foran snoppen) kan dere selv tenke dere represaliene........ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 18. Mai 2003 Del Skrevet 18. Mai 2003 Tenkte jeg skulle informere om at Anders Karlsen ikke spiller kampen mot Follo i morgen pga sykdom... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 19. Mai 2003 Del Skrevet 19. Mai 2003 Matforgiftet av mor-pirata? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 19. Mai 2003 Del Skrevet 19. Mai 2003 du får legge et kaldt omslag på panna hans da Il Pirata Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
il Pirata 16 Del Skrevet 19. Mai 2003 Del Skrevet 19. Mai 2003 yes, skal passe på anders jeg. Slik at han blir frisk og rask.. Tror han er tilbake for fullt på junior kampen på torsdag. Tror han slet med noe Sars eller noe... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 20. Mai 2003 Del Skrevet 20. Mai 2003 ikke SARS il, det er din AIDS som ødelegger karrieren hans... fysjom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 20. Mai 2003 Del Skrevet 20. Mai 2003 faen ta denne skitne innloggingen... er glad i deg jeg il Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg