Gå til innhold

Anbefalte innlegg

morpirata har leid ut kjelleretasjen til han, så han skal bo hjemme her et år.

Da bør vel du være den nærmeste til å finne ut mer om fyren. For fu bor vel samme sted? Eller snakker vi Tjuttavika?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For dere som ønsket litt info om den nye Stabæk junior spilleren har jeg følgende info å komme med.

Han heter Anders Karlsen. 18år fra Bodø (født 18.02.85) Spiller midtbane/spiss. Har tidligere spilt for Bodø-Glimt junior. Hans favoritt lag er Newcastle og drømmen er å få engang spille i premier League. Men først er målet å komme inn på a-laget til Stabæk. Han gjennomførte sin første trening sammen med juniorlaget i dag. Ellers skal det sies at han er en meget hyggelig kar!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hans favoritt lag er Newcastle og drømmen er å få engang spille i premier League

Dette klarer du vel å plukke av han. Frekkazien som kommer til seriestart vil bringe en oversikt over hvilke lag i Europa det er akseptablet å ha et godt øye til. Newcastle er definitivt ikke på ja-listen :roll:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Newcastle er definitivt ikke på ja-listen :roll:

Junæited, da? Det er bra lag! Åsså Liids. Ja, holdt på å glemme Livepul.

Hvem leder Premier League nå, forresten? Jeg tror Chelsea vinner, jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Junæited, da? Det er bra lag! Åsså Liids. Ja, holdt på å glemme Livepul.

Hvem leder Premier League nå, forresten? Jeg tror Chelsea vinner, jeg.

Nå har jeg ikke lest den artikkelen som Rich prater om, men jeg er rimelig sikker på at det er ingen Premier League lag i Ja-oversikten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Tom Erik i denne tråden er Skiens gangster....

Når han er i Oslo like han å brenne det amerikanske/israelske flagg og å ta seg en kaffekopp på Blitz(likte).

Se bildet av han på oddrane-forum under fotballprat.....

Ryktene skal ha det til at han en gang "knabbet" en tannpirker under restaurant besøk i Oslo,og en serviett fra McDonalds men dette er ikke bekreftet,da miljøet rundt han frykter represalier ved tysting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden Tommern(Tom Erik) tilhører en klubb som er veldig opptatt av men med lite tøy på(Odd-Flagg foran snoppen) kan dere selv tenke dere represaliene........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ny Stabæk spiller
  • Opprett ny...