AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Det er kamp i dag, ja? Kan vi håpe på Nanne fra start eller blir det innhopp mot slutten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Er kamp i dag på kunstgressen klokka 15:00. Håper å rekke bort etter skolen.. Skal vel ikke se bort i fra at Nanne får en halv kamp - minst! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Det hadde hvert moro det å komme seg til kampen... Desverre jobber jeg til klokken 4, rekker ikke å komme... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Prøvde å sette sammen et lag, men sliter som faen... Hvem er tilgjenngelige? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Husk vinter under lang!!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Husk vinter under lang!!!!!!!! 24331[/snapback] Haha, ikke faen, den brukte jeg flere timer på å brette perfekt, så den forlater ikke skapet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Skjønner at noen har det værre i 1.gangstjenesten enn det jeg hadde.. Hadde skapinspeksjon en gang, da bokstavelig talt rant det ut av skapet når jeg åpnet døren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Skjønner at noen har det værre i 1.gangstjenesten enn det jeg hadde.. Hadde skapinspeksjon en gang, da bokstavelig talt rant det ut av skapet når jeg åpnet døren... 24336[/snapback] Skapene på Huseby er det internasjonal kvalitet over Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Regner med du er på fisbasis? kan sende deg noen kule mail? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Jepp, jeg er på fisbasis. Du jobber også i forcen gjør du ikke? Uansett, mitt lag: Jon IA - Mike - Muri - Bjørnar Mads J - Tommy - Mads C - Torbjørn Veigar - Nanne/Finsi Endret 9. Februar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Da blir vel benken full av junior spillere. Kan bli spennende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Mads C gikk på krykker på Lørdag - spilleklar i dag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Mads C gikk på krykker på Lørdag - spilleklar i dag? 24353[/snapback] Ja faen, det glemte jeg. Med Tom, Henning og Mads ute blir det noe tynt på midtbanen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg fortsetter å terge - er Mike spilleklar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Mads C gikk på krykker på Lørdag - spilleklar i dag? Tviler jeg på. Trente alternativt i går. Det samme gjelder Henning. Morten er på tur med U"! landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Kanskje vi kan spørre fjøra om vi kan kjøpe noe spillere gratis av han? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Eller hva om de to kapteinene velger spillere til sitt lag annenhver gang før kampstart i ettermiddag? Hjemmelaget bør vel da ha fusvalg. Siden alle spillere allikevel skal kunne gå helt gratis imellom klubbene nårsomhelst, er jo dette en enkel og kjapp måte å gjøre det på. Man slipper alt dette bedritne papirarbeidet! Som alltid er jo det litt kjipt for den som blir "valgt" til sist, men men... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Faen vi skal banke skiten ut av det aLSKens amoraLSKe laget som for det meste har alkohoLSKadde supportere. (He-he. God på ordspill? Jeg burde vært artikkeLSKribent...) Selv om det ikke akkurat blir et nabooppgjør, føler jeg at vi har det samme forholdet til Lillestrøm som Andeby har til Gåseby og som Springfield har til Shelbyville. I såfall burde det være sånn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 er det noen som vet når mads J er spilleklar? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Guinn 1 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Regner med du er på fisbasis? kan sende deg noen kule mail? 24346[/snapback] Hvem kontakter HelpDesk for å opprette en egen mailingliste for Stabæk Supportere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Siden jeg er lokalbrukeradm så skal jeg melde det inn. Hvem skal være med på lista? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hvilken liste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 maillista for stabæk supportere ansatt i forsvaret. foreløpig er det vel undertegnede og andersbd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 maillista for stabæk supportere ansatt i forsvaret. foreløpig er det vel undertegnede og andersbd 24394[/snapback] Helpdesk er forøvrig noe av det morsomste jeg vet. De tar faktisk kontroll over pc'n din via nettet og du kan se musepila di flytte seg på din skjerm etterhvert som de sliter med akkurat det samme som du ringte inn for å få hjelp til! Grisegøy. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 "Selv om Lillestrøm ikke spiller i Adecco-ligaen, må vi regne dem som et meget godt lag, som virkelig skal gi gutta noe å Bryne seg på." Hehe, fint ordspill. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Optimismen har overtatt her i gården, og som en følge av det kaster jeg ut følgende utfordring: Noen som forbarmer seg over folk som må holde seg på jobben i dag, og ikke kan ta den lange turen til Nadderud, og som kan oppdatere oss stakkarer underveis som kampen skrider frem. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Skjer det noen live update noe sted? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Står noe her, men jeg liker ikke det som står, foreløpig.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 2-1 til lsk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hæ det er ikke mulig! Er det ingen som vet om noen som er på Kunstgresset og som kan sende sms så slum får oppdatert våre sider. Dølt å bruke kanarifugla sin side. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå