Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ang turer, igjen.

Gledelig at nye fjes har kjøpt billetter til turene iår. Men fortsatt er det en del av de faste fra forumet som ikke har kjøpt. Hva skjer: Elaang, Guinn, Torgrim, Fredrik Staubo, Håkon, KingKnut, Stuart, Morten, Minstemann Risan, Woxen, ErikErik, Tom-Erik (Men han har vel sine grunner...) Markus, Mortimer, Atleten, Nato osv

Prisen har gått litt opp siden forrige gang, men er fortsatt billige. Billettprisene vil stige fram til seriestart og fram til de aktuelle datoene på borteturene.

Sjekk linken for de nye prisene:

http://www.stabaek.no/action.lasso?-databa...d=11658&-search

Billetter kjøpes på Bua, Tirsdager 17:30 - 18:45

Ring meg på 936 00 995 for Info.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har Sogndal gått fra 50 - 190, mens feks. Molde bare har steget fra 80 -120? Er dette fordi det nå "nærmer seg", eller annen grunn?

Hadde forresten vært bra med et barometer som sier hvor mye som er solgt til feks. Sogndal(som flere svenske grupper har hatt stor suksess med). Fikse en skikkelig mobilisering. Med litt markedsføring, tror jeg ikke 150 mann i Sogndal er noen umulighet.

1912

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor har Sogndal gått fra 50 - 190, mens feks. Molde bare har steget fra 80 -120? Er dette fordi det nå "nærmer seg", eller annen grunn?
Sogndal var jo ekstremt billig i utgangspunktet. Men når har vi har dritbillige priser på markedet i over 1 månded, å det bør holde.

Prisene til de andre borteturene har ikke steget så mye fordi det fortsatt en lenge til avreise.

Hadde forresten vært bra med et barometer som sier hvor mye som er solgt til feks. Sogndal(som flere svenske grupper har hatt stor suksess med). Fikse en skikkelig mobilisering. Med litt markedsføring, tror jeg ikke 150 mann i Sogndal er noen umulighet. 1912

Det hadde absolutt vært en mulighet, jeg får se hva jeg gidder og får tid til. 150 mann til Sogndal er vel litt optimistisk...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde absolutt vært en mulighet, jeg får se hva jeg gidder og får tid til. 150 mann til Sogndal er vel litt optimistisk...?

Er det ikke det vi kaller "hårete mål"..?

1912

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang turer, igjen.

Gledelig at nye fjes har kjøpt billetter til turene iår. Men fortsatt er det en del av de faste fra forumet som ikke har kjøpt. Hva skjer: Torgrim

Ingen fare - det kommer, det kommer! Bue er vel egentlig på størrelse med en Brustad-bu så det burde jo være mulig å holde litt lenger oppe enn til kl 18.45?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen fare - det kommer, det kommer! Bue er vel egentlig på størrelse med en Brustad-bu så det burde jo være mulig å holde litt lenger oppe enn til kl 18.45?

Joa, nå som Blaa er stengt er det ingen vits i å stenge kl 18:45 for å rekke quizen kl 19:00.

Bare gi meg beskjed på forhånd 93600995, så er du sikret åpningstid også etter 18:45.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skulle gjerne kjøpt billetter til hver bidige bortetur, men det må gjøres på bua? som er oppe hver tirsdag som jeg jobber.. litt vanskelig å spalte kroppen.. sogndal frister.. pris?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne kjøpt billetter til hver bidige bortetur, men det må gjøres på bua? som er oppe hver tirsdag som jeg jobber.. litt vanskelig å spalte kroppen.. sogndal frister.. pris?

Priser fram til og med fredag 11.4.03:

Søndag 13/4 (1. runde): Sogndal - Stabæk (18.00) kl. 07:00 kun 350 kr

Lørdag 26/4 (3. runde): Lillestrøm - Stabæk (19.00) kl. 17:30 kun 40 kr

Søndag 11/5 (5. runde): Molde - Stabæk (20.00) kl. 07:00 kun 190 kr

Torsdag 29/5 (8. runde): Tromsø - Stabæk (18.00) Norwegian Air: 1678 kr (pr.7.2.03) + overn.

Søndag 15/6 (10. runde): Brann - Stabæk (18.00) kl. 07:00 kun 190 kr

Søndag 29/6 (12. runde): Aalesund - Stabæk (18.00) LØRDAG kl. 08:00 kun 250 kr

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klanen har solgt 800 billetter til Lerkendal.

Folk står på venteliste for å få ta fly.

Vi fattige på østkanten har PENGER

Tro meg, det er ikke de 350 kr bærums folk har problemer med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klanen har solgt 800 billetter til Lerkendal.

Folk står på venteliste for å få ta fly.

Vi fattige på østkanten har PENGER

Tro meg, det er ikke de 350 kr bærums folk har problemer med.

Utifra deres kåring her på siden er jo klanen elendige supportere

At kun 800 har kjøpt billett til rbk-kampen er en skandale

12.april kommer til å bli veldig dårlig reklame for norske reisende fotballsupportere ;-)

Not

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Ny uke, nye priser
  • Opprett ny...