elaang 2 008 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 De dukker jo opp jo nærmere vi kommer seriestart, og jeg kom over den første allerede nå. Det er Moss Dagblad som begynner. De skal vist tippe en gang i måneden frem til seriestart, og dette er januarlista, mao før Nanne var på plass. Vi tippes på 4. plass, etter Sogndal (som ifølge avisen er STORfavoritt...), Sandefjord og Bryne (!). Men dette vet vi jo er feil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Oyuga er 1. divisjons beste spiss Korreksjon, 3. beste spiss. Etter Veigar og Nanne. Eller Nanne og Veigar. Vi får se utover. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 9. Februar 2005 (endret) Hepp, Stabaek.no kommer med sitt eget tabelltips når vi nærmer oss sesongstart. STAY TUNED! @ringo Endret 9. Februar 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hepp, Stabaek.no kommer med sitt eget tabelltips når vi nærmer oss sesongstart. STAY TUNED! @ringo 24350[/snapback] Vi venter i spenning med en dyp analyse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Det fete med Moss >Dagblad sitt konsept er at de oppdaterer tipset sitt en gang i måneden. Tipping med angrefrist med andre ord. har lagt ut en sak om det på forsiden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg skal prøve å komme med mitt tabelltips en uke før serieslutt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg skal prøve å komme med mitt tabelltips en uke før serieslutt. 24373[/snapback] Med angrefrist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hvordan kan de tippe Sogndal på topp når de har solgt alt som kan selges... Ousman Nyan, Marco Reda, Alexander Ødegaard.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Fordi de eransatt for å skrive om ting som har skjedd; ikke spå inn i fremtiden. De er mao ikke kvalifisert til oppgaven Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Det er vanskalig å spå! SPESSIELT om fremtiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Håvard Flo er også ute og spår Tønsberg er favoritt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Avspark er på plass i hyllene og har følgende tips: 1. Sogndal 2. Sandefjord 3. Stabæk 4. Kongsvinger 5. Strømsgodset 6. Bryne 7. Hønefoss 8. Mandalskameratene 9. Skeid 10. Hødd 11. Løv-Ham 12. Moss 13. FK Tønsberg 14. Alta 15. Pors 16. Follo De kan jo umulig ha lest dagens artikkel i Glomdølen når de bare tipper oss en plass over KIL... Mest overraskende tips er vel Hødd og Løv-Ham foran Tønsberg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Avspark er på plass i hyllene og har følgende tips: 1. Sogndal 2. Sandefjord 3. Stabæk 4. Kongsvinger 5. Strømsgodset 6. Bryne 7. Hønefoss 8. Mandalskameratene 9. Skeid 10. Hødd 11. Løv-Ham 12. Moss 13. FK Tønsberg 14. Alta 15. Pors 16. Follo Spiller ingen rolle hvor de tipper oss... bare vi kommer opp blandt de to beste når året er omme... De kan jo umulig ha lest dagens artikkel i Glomdølen når de bare tipper oss en plass over KIL... Mest overraskende tips er vel Hødd og Løv-Ham foran Tønsberg. 26831[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 dette er januarlista, mao før Nanne var på plass. ....og før vi mista Muri og Mads...Så vi har vel egentlig ikke bedret "sitsen".... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 dette er januarlista, mao før Nanne var på plass. ....og før vi mista Muri og Mads...Så vi har vel egentlig ikke bedret "sitsen".... 26838[/snapback] Helt feil!! Tror du vi hadde fått færre poeng hvis vi hadde spilt fjorårs sesongen med Nanne inn og Muri og Mads ut? Tror ikke det jeg heller, nei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fortsatt Blaa 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Tror du vi hadde fått færre poeng hvis vi hadde spilt fjorårs sesongen med Nanne inn og Muri og Mads ut? Tror ikke det jeg heller, nei. Hvis man i tilegg tar hensyn til at vi faktisk trenger HODER da vi er 17, er jeg ikke i tvil... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 8. Mars 2005 Del Skrevet 8. Mars 2005 Tror du vi hadde fått færre poeng hvis vi hadde spilt fjorårs sesongen med Nanne inn og Muri og Mads ut? Tror ikke det jeg heller, nei. Hvis man i tilegg tar hensyn til at vi faktisk trenger HODER da vi er 17, er jeg ikke i tvil... 26843[/snapback] Greit nok, men jeg vil bare si at du tar feil! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Endelig har den beste tabelltipseren startet med sine tips ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Glimrende, som vanlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Jeg bøyer meg i støvet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Jeg bøyer meg i støvet! 27429[/snapback] Tør jeg anbefale et annet vaskefirma? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Avspark har klint til med både tippeligaen og serie a på en gang. http://www.ta.no/lokal_sport/oddgrenland/article1502349.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Noen må forklare meg hvorfor folk tror saftbønda er bedre enn oss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 15. Mars 2005 (endret) Del Skrevet 15. Mars 2005 (endret) Endelig har den beste tabelltipseren startet med sine tips ! ! ! Hepp, Det er nok DE beste tabelltipserne du mener Jeg føyer meg til gratulantene! Glimrende arbeide Rich! @ringo Endret 15. Mars 2005 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Endelig har den beste tabelltipseren startet med sine tips ! ! ! Hepp, Det er nok DE beste tabelltipserne du mener Jeg føyer meg til gratulantene! Glimrende arbeide Rich! @ringo 27434[/snapback] Ja, selvfølgelig! Alle som jobber med kampanalyser og tabelltips skal ha full honnør!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Noen må forklare meg hvorfor folk tror saftbønda er bedre enn oss 27433[/snapback] Tror det har noe å gjøre med at de har kjøpt noen flere spillere, og vi har mistet viktige spillere som Stian Ohr og Sammy Wowoah. Men når vi får inn alle forsterkningene som vi venter på, så tenker jeg dem angrer seg......!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. Mars 2005 Del Skrevet 15. Mars 2005 Utrolig bra artikkelen på forsiden! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Legger inn mitt tabelltips for sesongen, selvfølgelig uten velbegrunnede og velformulerte analyser som redaksjonen kan vise til, kun basert på antagelser. (jeg må innrømme at jeg har juksa litt, for jeg satte tabellen opp først etter at redaksjonen (les: fasiten) hadde kommet med sitt første tips, dvs Pors, så det er ikke sikkert jeg hadde satt dem på 12. plass) Men resten har jeg fiksa sjøl: 1 Stabæk 2 Sogndal ----------------- 3 Bryne ----------------- 4 Sandefjord 5 Kongsvinger 6 Godset 7 Tønsberg 8 Skeid 9 Hønefoss 10 Moss 11 Alta 12 Pors ------------------ 13 Hødd 14 Mandalskam 15 Løv-Ham 16 Follo Måtte den beste (og vi vet alle hvem det er) vinne ! ! ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Når er det de store avisene begynner med sine tabelltips? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Når er det de store avisene begynner med sine tabelltips? 28372[/snapback] før siste serierunde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå