Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Når er det de store avisene begynner med sine tabelltips? 28372[/snapback] før siste serierunde 28376[/snapback] De store avisene er så feige. Da skal jo de fleste klare å tippe tabellen. Jeg synes de burde tippe før FØRSTE serierunde...... ) Ser for øvrig på mitt tips at jeg burde tippet Bryne på 2. plass, og Sogndal på 3., men har personlige interesser av at Sogndal rykker opp, sammen med oss! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Er det bare meg som har en følelse at Hønefoss kommer til å bli brukbare i år.... Ser de er dømt til å bli middelhavsfarere i de fleste medier... Sitter med en magefølelse om at de vil være med i kampen om kval plassen... Vet det kan høres rart ut, men det er ikke lett å gjøre noe med magefølelser... E, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Plassene 4-9 tror jeg kan bli litt hipp-som-happ, og ganske jevnt, og Hønefoss kan like godt komme på 4. plass, som 9. plass. 1-3 plass tro jeg er reservert Stabæk, Bryne og Sogndal! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 Odds fra Centrebet: SOGNDAL 2.50 STABÆK 3.00 SANDEFJORD FOTBALL 5.00 BRYNE 10.00 KIL TOPPFOTBALL 11.00 FK TØNSBERG 15.00 STRØMSGODSET 15.00 MOSS 29.00 HØNEFOSS BK 34.00 SKEID 41.00 MANDALSKAMERATENE 67.00 HØDD 81.00 ALTA 101.00 PORS GRENLAND 101.00 FOLLO 151.00 LØV HAM 251.00 Hadde det vært opprykk hadde det vært god investering. Er sikker på opprykk, men litt usikker på om det blir 1. eller 2. plass. Må uansett sette en del penger på dette Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 Odds fra Centrebet:LØV HAM 251.00 28469[/snapback] Sats 1 million kroner, kjøp opp klubben, legg 200 millioner kr inn til spillerkjøp. Får vel omtrent det meste som er verdt noe i norge. Evt kjøp motstanderne dårlige og sitt igjen med 50 mill om 1 år... Nesten for enkelt til å være sant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 Odds fra Centrebet:LØV HAM 251.00 28469[/snapback] Sats 1 million kroner, kjøp opp klubben, legg 200 millioner kr inn til spillerkjøp. Får vel omtrent det meste som er verdt noe i norge. Evt kjøp motstanderne dårlige og sitt igjen med 50 mill om 1 år... Nesten for enkelt til å være sant 28470[/snapback] Det er helt utrolig hva de klarer å sette som odds... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 26. Mars 2005 Del Skrevet 26. Mars 2005 Er det bare meg som har en følelse at Hønefoss kommer til å bli brukbare i år.... Ser de er dømt til å bli middelhavsfarere i de fleste medier... Sitter med en magefølelse om at de vil være med i kampen om kval plassen... Vet det kan høres rart ut, men det er ikke lett å gjøre noe med magefølelser... E, 28406[/snapback] Prøv dette: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Odds fra Centrebet:SOGNDAL 2.50 STABÆK 3.00 28469[/snapback] Også Expekt tipper Sogndal på 1.plass: Beste plassering in Adeccoligaen 2005 Nor. Divisjon 1 Sogndal - Any Other Team 2.60 1.45 Sandefjord - Stabæk 2.15 1.65 Vi vinner ihvertfall 1. kamp: Stabæk - Bryne Nor. Divisjon 1 1.75 3.75 3.85 Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, I løpet av dagen vil dere få resten av tabelltipsene våre... Så da har dere fasiten @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Konge. Gleder meg til å lese om de vakre blaa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 fasiten 29494[/snapback] Den er grei å ha når man skal legge inn tipsene på de ulike nettavisene. Plasseringene til Tønsberg og Alta synes å være i overkant optimistisk (på deres vegne) synes nå jeg. Men det er mulig jeg tar feil. Jeg har kun sett en treningskamp i år, så jeg har ikke like stort vurderingsgrunnlag som dere. Blir jo interessant å se om dere har satt Stabæk på 1. eller 4. plass....??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Akkurat den kan det være du må vente med til i morgen, men de resterende motstanderlagene får du i dag... Forutsatt at man får fikset forsiden da... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Tusen takk for fantastiske analyser, @ringo! Jeg er spent på hvilken plassering dere tipper Stabæk på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Alta er nok i overkant optimistisk ja, men det er tross alt tipping og ikke en eksakt vitenskap Tønsberg derimot har jeg vært og sett spille ved et par anledninger i vinter og de ser veldig, veldig skarpe ut! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Takk, Takk Lars, Men jeg skal nok bare ha halve æren. Rich har produsert mye på rekortfart og når man vet at han er midt oppe i fagoppgaveskriving så er det intet mindre enn imponerende! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Takk, Takk Lars, Men jeg skal nok bare ha halve æren. Rich har produsert mye på rekortfart og når man vet at han er midt oppe i fagoppgaveskriving så er det intet mindre enn imponerende! @ringo 29504[/snapback] OK! Tusen takk for fantastiske analyser Rich og @ringo! De er så bra at de burde ha vært konfidensielle, kun for innsyn av Stabækfolk, slik at de ikke blir misbrukt av motstanderlagene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Ærlig talt folken, hvor er selvtilliten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 ærlig talt ja! skjønner dere ikke at jon holder nullen i alle kampene og daniel putter 32 mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Satser på at dere tipper Bryne på topp nå, for ikke faen om vi skal bli slått av Sogndaoul. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 helt enig, se på sesongen i fjor og fjærn ødegaard, hvor mange poeng hadde egentlig sogndal fått da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Satser på at dere tipper Bryne på topp nå, 29521[/snapback] Og da var det i boks. Men tror jeg på det?? Nei, definitivt ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Ja Bryne seriemester, det hadde vært noe hehe, så lenge Vi blir blant di 2 beste er jeg fornøyd! og at Godset rykker ned sammen med Hønefoss! Dem har vel ikke tapt i vinter så er vel derfor dem vinner? Skåål for Felleskjøpet Endret 5. April 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Etter å ha dobbeltsjekket med fasiten (les redaksjonenes tips), vurdert alle lagene en gang til og tatt med i betraktning både subjektive og familiære hensyn, har jeg kommet fram til mitt nye reviderte tips. Det er mye som tyder på at dette vil være veldig nære sannheten: 1 Stabæk 2 Bryne ----------------- 3 Sogndal ----------------- 4 Sandefjord 5 Kongsvinger 6 Tønsberg 7 Skeid 8 Godset 9 Hønefoss 10 Moss 11 Alta 12 Pors ------------------ 13 Hødd 14 Mandalskam 15 Løv-Ham 16 Follo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Det er bra Freak Magnet... Serien har ikke begynt enda og du har allerede tippet to tabeller Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Snodig konklusjon på Tippinga deres her. Etter all fokusen dere legger på ant. baklengsmål, tar dere ikke opp Brynes kanskje aller største problem - keeperplassen. Per i dag ser det jo ut som 3. valget må stå i serieåpningen. Ellers er jeg uenig at Bryne kommer til å vinne serien - men det kommer vel ikke som noe sjokk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Det er bra Freak Magnet... Serien har ikke begynt enda og du har allerede tippet to tabeller 29547[/snapback] Neida, jeg har bare tippet en, den siste. Den første var bare en "arbeidstegning". Det er den siste som gjelder! Jeg kommer ikke til å endre den noe mer nå...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Per i dag ser det jo ut som 3. valget må stå i serieåpningen. Hepp, Keepersituasjonen ser ikke ut til å plage dem nevneverdig og vi hadde uansett ingen intensjoner om å tippe oss selv på topp, og andre kandidater er det ikke slik vi ser det @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) og vi hadde uansett ingen intensjoner om å tippe oss selv på topp 29559[/snapback] Hvorfor ikke? Endret 5. April 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) (Tipper Serie A 2005) Ender slik! Med hjertet ville jeg hatt Stabæk foran Sogndal 1. Sogndal 2. Stabæk ----------------- 3. Kongsvinger ----------------- 4. Bryne 5. Sandefjord 6. Tønsberg 7. Skeid 8. Godset 9. Moss 10. Mandalskam 11. Alta 12. Hønefoss ----------------- 13. Hødd 14. Pors 15. Løv/Ham 16. Follo Uansett tror jeg Hønefoss berger plassenså vidt, Tønsberg og Alta klarer seg og da Vil det nok stå mellom Hønefoss/Hødd og Pors om 12 plassen! Moss har nok lært av flausen fra i fjor. Så når serien er ferdig så blir det spennende se hvordan mitt tips ble! Men Bryne skal vi slå 3-1 tipper jeg vi vinner på Søndag! Endret 5. April 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Dette var ikke noe vi begynte med den siste måneden for å si det sånn... og det har tatt tid for å få alle brikkene på plass for Stabæk. Da er det greit å tone flagget. Dessuten er vi veldig klar over hvor vanskelig det er å rykke opp fra 1 divisjon. Det kreves 65, eller 62 poeng (Kommer litt an på hvordan man regner) for å klare opprykket. Det er ikke sikkert vi er gode nok til det engang, men vi TROR vi er det. Likevel synes vi det er greit å holde en liten fot på bremsebedalen og en finger i jorda når vi tipper tabellen... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå