Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dessuten er vi veldig klar over hvor vanskelig det er å rykke opp fra 1 divisjon. Det kreves 65, eller 62 poeng (Kommer litt an på hvordan man regner) for å klare opprykket. Det er ikke sikkert vi er gode nok til det engang, men vi TROR vi er det.

29571[/snapback]

Skjønner det, men etter min mening er ikke f.eks. Bryne bedre rustet til å klare seg gjennom en tøff sesong. Greit nok at sesongen blir tøff, men den blir tøff for alle.

Men dette er jo selvsagt opp til hver og en å tippe, jeg liker bare å få tiden til å gå på kontoret ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er det ikke bare trenere som psyker ut motstanderen, nå begynner også supporterne å psyke ut motstanderen, ved å favorrisere motstanderen

29575[/snapback]

Er det ikke fantastisk? :)

Endret av I A Hagen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Likevel synes vi det er greit å holde en liten fot på bremsebedalen

step2.gif

29571[/snapback]

29578[/snapback]

Takk Lars, jeg har alltid lurt på hvordan en bedal ser ut. Nå vet jeg det! :D

29580[/snapback]

Er det den røde stanga der?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hører hjemme bra at di fleste tror Stabæk går rett opp igjen! selv om dem tipper oss på 2!

Hadde hørt hjemme om stabæk ble seriemester! Sist gang Stabæk var i 1 div var det jo Strindheim som ble seriemester foran Stabæk!

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

He,he,

Sånn er det å være halvt finnmarking, p og b går mye i surr med hverandre....

@ringo

29585[/snapback]

Så lenge du ikke omtaler oss som Stapæk..... :)

29586[/snapback]

Ingen snakker så rent bokmaal som finnmarkinger på vidda! :-) Samiradio oddasatja så lenge patteria virka!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig morsomt å lese tabellen dere har tippa ;-) Det var nesten så man trodde den høye tabellplasseringa for Altas del var aprilsnarr med det samme... En 7. plass tror jeg er høyere på tabellen enn de aller fleste her nord håper på, men fornyelse av Adeccoliga-kontrakt - det skal det bli! :-)

Skryt til dem som har foretatt så mange analyser og undersøkelser! Så får vi se hva som blir rett og ikke...

Nå gleder vi oss til seriestart!!

For Altas del var det bra at NFF tillot oss å spille inne i Finnmarkshallen. Ellers ville det blitt en del utsettelser - grassbanen ute ligger gjemt under en del snø... Men den skal skuffes bort fortest mulig.

PS. Heldigvis klarer jeg fortsatt å skille B fra P og K fra G... Godt Alta ikke ligger på vidda... :-P

Endret av Frk Alta
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hebb,

Tibset er gansgje litt i overkant. Men jeg har vært og tittet bå Alta og det ser rigtig pra ut! Det gan pli noen fine kamber mellom Alta og Stapækk. Tror forøvrig at Alta mot Skeid har botensiale til å pli en høydare hvis begge lagene slibber seg løs.

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om Dagbladet's tips er lagt inn her tidligere, men her er den ihvertfall

1. DIVISJON:

1. Stabæk

2. Sogndal

3. Sandefjord

4. Kongsvinger

5. Strømsgodset

6. FK Tønsberg

7. Bryne

8. Hønefoss

9. Moss

10. Alta

11. Skeid

12. Pors

13. Mandalskam

14.Follo

15.Hødd

16.LøvHam

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagbladet har virkelig tatt den helt ut på tabelltipping i år! til og med alle 24 avdelingene i 3 divisjon har dem tatt med i år! hehe ja mange tabeller holde styr på! men bryr meg kun om 1 avdeling i 3 divisjon avd 8. Håpe begge lag rykker opp i år!

Dagbladet`s tips

3 divisjon. Avd. 8:

1. Mjøndalen

2. Stabæk 2

3. Konnerud

4. Birkebeineren

5. Åskollen

6. Drafn

7. Strømsgodset 2

8. R.O.S

9. Kongsberg

10. Bygdøy

11. Solberg

12. Åssiden

-----------------

Mitt Tips!

1. Stabæk 2

2. Mjøndalen

3. Birkebeineren

4. Konnerud

5. Drafn

6. Åskollen

7. Godst 2

8. R.o.s

9. Bygdøy

10.Solberg

11.Åssiden

12 Kongsberg

Hvor mange lag rykker opp/ned i 3 divisjon?

Endret av tigermez
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne Sceie sa på østlandsendingen i ettermiddag at han har satt penger på at vi tar 1.plass i serie A!

Så da er vel den saken klar! Tippeligaen 2006!

29917[/snapback]

Ja da kan han jo sikkert innkasere litt penger til middagen dette året også da! hehe

Det er bare en Arne Scheie

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Tabelltips
  • Opprett ny...