AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Dessuten er vi veldig klar over hvor vanskelig det er å rykke opp fra 1 divisjon. Det kreves 65, eller 62 poeng (Kommer litt an på hvordan man regner) for å klare opprykket. Det er ikke sikkert vi er gode nok til det engang, men vi TROR vi er det. 29571[/snapback] Skjønner det, men etter min mening er ikke f.eks. Bryne bedre rustet til å klare seg gjennom en tøff sesong. Greit nok at sesongen blir tøff, men den blir tøff for alle. Men dette er jo selvsagt opp til hver og en å tippe, jeg liker bare å få tiden til å gå på kontoret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Nå er det ikke bare trenere som psyker ut motstanderen, nå begynner også supporterne å psyke ut motstanderen, ved å favorrisere motstanderen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Del Skrevet 5. April 2005 (endret) Nå er det ikke bare trenere som psyker ut motstanderen, nå begynner også supporterne å psyke ut motstanderen, ved å favorrisere motstanderen 29575[/snapback] Er det ikke fantastisk? Endret 5. April 2005 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Likevel synes vi det er greit å holde en liten fot på bremsebedalen og en finger i jorda når vi tipper tabellen... @ringo 29571[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Likevel synes vi det er greit å holde en liten fot på bremsebedalen 29571[/snapback] 29578[/snapback] Takk Lars, jeg har alltid lurt på hvordan en bedal ser ut. Nå vet jeg det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 Hepp, Likevel synes vi det er greit å holde en liten fot på bremsebedalen 29571[/snapback] 29578[/snapback] Takk Lars, jeg har alltid lurt på hvordan en bedal ser ut. Nå vet jeg det! 29580[/snapback] Er det den røde stanga der? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 He,he, Sånn er det å være halvt finnmarking, p og b går mye i surr med hverandre.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 5. April 2005 Del Skrevet 5. April 2005 He,he, Sånn er det å være halvt finnmarking, p og b går mye i surr med hverandre.... @ringo 29585[/snapback] Så lenge du ikke omtaler oss som Stapæk..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Moss Dagblad har tilslutt klart å få oss opp på opprykksplass. Og når de sier det da kan det jo ikke gå galt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 6. April 2005 (endret) Del Skrevet 6. April 2005 (endret) Det hører hjemme bra at di fleste tror Stabæk går rett opp igjen! selv om dem tipper oss på 2! Hadde hørt hjemme om stabæk ble seriemester! Sist gang Stabæk var i 1 div var det jo Strindheim som ble seriemester foran Stabæk! Endret 6. April 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 Kanskje greit å ikke komme på første da, med tanke på historien Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 6. April 2005 Del Skrevet 6. April 2005 He,he, Sånn er det å være halvt finnmarking, p og b går mye i surr med hverandre.... @ringo 29585[/snapback] Så lenge du ikke omtaler oss som Stapæk..... 29586[/snapback] Ingen snakker så rent bokmaal som finnmarkinger på vidda! :-) Samiradio oddasatja så lenge patteria virka! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Frk Alta 0 Del Skrevet 7. April 2005 (endret) Del Skrevet 7. April 2005 (endret) Veldig morsomt å lese tabellen dere har tippa ;-) Det var nesten så man trodde den høye tabellplasseringa for Altas del var aprilsnarr med det samme... En 7. plass tror jeg er høyere på tabellen enn de aller fleste her nord håper på, men fornyelse av Adeccoliga-kontrakt - det skal det bli! :-) Skryt til dem som har foretatt så mange analyser og undersøkelser! Så får vi se hva som blir rett og ikke... Nå gleder vi oss til seriestart!! For Altas del var det bra at NFF tillot oss å spille inne i Finnmarkshallen. Ellers ville det blitt en del utsettelser - grassbanen ute ligger gjemt under en del snø... Men den skal skuffes bort fortest mulig. PS. Heldigvis klarer jeg fortsatt å skille B fra P og K fra G... Godt Alta ikke ligger på vidda... :-P Endret 7. April 2005 av Frk Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 183 Del Skrevet 7. April 2005 Del Skrevet 7. April 2005 Hebb, Tibset er gansgje litt i overkant. Men jeg har vært og tittet bå Alta og det ser rigtig pra ut! Det gan pli noen fine kamber mellom Alta og Stapækk. Tror forøvrig at Alta mot Skeid har botensiale til å pli en høydare hvis begge lagene slibber seg løs. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 VG tipper oss rett opp !!! Blir nok mye gøy med Stabæk på Nadderud i år også. Jeg skal støtte laget så sant jeg har tid og håper og tror på opprykk på direkten, sier Bjørn Einar til VG. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Mye fint skrevet av VG. Må si jeg ble overrasket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Legg merke til at han på den nye drakta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Jepp, så det. Uten reklame er det tidenes feteste Stabæk drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 men han har jo med reklame Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Err, ja, men jeg skal hvertfall ha uten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Vet ikke om Dagbladet's tips er lagt inn her tidligere, men her er den ihvertfall 1. DIVISJON: 1. Stabæk 2. Sogndal 3. Sandefjord 4. Kongsvinger 5. Strømsgodset 6. FK Tønsberg 7. Bryne 8. Hønefoss 9. Moss 10. Alta 11. Skeid 12. Pors 13. Mandalskam 14.Follo 15.Hødd 16.LøvHam Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Sorry. Snakk om idiot. Var ikke meningen å legge med hele dagens utgave. AMATØRFEIL Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Tør jeg foreslå en edit? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 8. April 2005 (endret) Del Skrevet 8. April 2005 (endret) hehe....mye som ikke var så veldig interessant der,men alt i orden det regner nesten med at du har begynnt og vorse jeg nå Endret 8. April 2005 av loudness Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 hmm. rart du skulle nevne det?! Fikk et glass champagne for en halvtime siden. ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 8. April 2005 (endret) Del Skrevet 8. April 2005 (endret) Dagbladet har virkelig tatt den helt ut på tabelltipping i år! til og med alle 24 avdelingene i 3 divisjon har dem tatt med i år! hehe ja mange tabeller holde styr på! men bryr meg kun om 1 avdeling i 3 divisjon avd 8. Håpe begge lag rykker opp i år! Dagbladet`s tips 3 divisjon. Avd. 8: 1. Mjøndalen 2. Stabæk 2 3. Konnerud 4. Birkebeineren 5. Åskollen 6. Drafn 7. Strømsgodset 2 8. R.O.S 9. Kongsberg 10. Bygdøy 11. Solberg 12. Åssiden ----------------- Mitt Tips! 1. Stabæk 2 2. Mjøndalen 3. Birkebeineren 4. Konnerud 5. Drafn 6. Åskollen 7. Godst 2 8. R.o.s 9. Bygdøy 10.Solberg 11.Åssiden 12 Kongsberg Hvor mange lag rykker opp/ned i 3 divisjon? Endret 8. April 2005 av tigermez Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Arne Sceie sa på østlandsendingen i ettermiddag at han har satt penger på at vi tar 1.plass i serie A! Så da er vel den saken klar! Tippeligaen 2006! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
tigermez 0 Del Skrevet 8. April 2005 Del Skrevet 8. April 2005 Arne Sceie sa på østlandsendingen i ettermiddag at han har satt penger på at vi tar 1.plass i serie A!Så da er vel den saken klar! Tippeligaen 2006! 29917[/snapback] Ja da kan han jo sikkert innkasere litt penger til middagen dette året også da! hehe Det er bare en Arne Scheie Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå