Rich 646 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg kan ikke forstå at det er så jævlig vankelig å sette riktig dato med en gang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Dagens slemmeste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg kan ikke forstå at det er så jævlig vankelig å sette riktig dato med en gang 24419[/snapback] Åå! nervene mine! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg kan ikke forstå at det er så jævlig vankelig å sette riktig dato med en gang 24419[/snapback] Og hvorfor er kampen flyttet? Vi snakker ikke tippekamp her, eller er det fordi Altaværingene skal få seg en tur på byen lørdag kveld? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Kjempe fint for da rekker jeg hjem fra Italia! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 De er jo helt håpløse i NFF! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Her så jeg plutselig for meg ferietur til Alta med kjærring og unger, midt i en gjeng med samer, og helt uten fotball. Fy Rich!!!!!!! Slemme mannen!!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Som en generell trøst. Dersom NFF skulle være så tette i pappen at de skulle komme på endre kampdag for Alta -Stabæk kampen så er ikke du alene blandt samer den aktuelle helgen i august hvertfall. Der vil det nemlig likevel kry av blaa og mørkeblaa som alle har kjøpt billett og betalt hotell i Alta. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Som en generell trøst. Dersom NFF skulle være så tette i pappen at de skulle komme på endre kampdag for Alta -Stabæk kampen så er ikke du alene blandt samer den aktuelle helgen i august hvertfall. Der vil det nemlig likevel kry av blaa og mørkeblaa som alle har kjøpt billett og betalt hotell i Alta. 24430[/snapback] He, he. NFF har flyttet alle bortekampene til Alta, enten til lørdag eller til søndag formiddag. Dette så Alta skal rekke flyet hjem og slippe 2 overnattinger. Det betyr endel penger det for enklubb som Alta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå