PerS 940 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 NRK-sporten meldte akkurat at kun detaljer gjenstår før Muri er klar som PanzerHagens erstatter. Hæ? Noen som har hørt noe? Har ikke fått svar fra gutten selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Du har jo kjennskap til gutten. Setter min lit til deg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Kan det være loven om at energimengden er konstant, Einstein og Newton og alt det andre jeg ikke kan en dritt om som slår til: Etter positive opplevelser kommer de negative?? Slett ikke overrasket over at andre klubber sikler på Muri, men krysser fingrene for at det blir med siklingen. Til Muri: Gjør som kapteinen din! Til VIF: Vekk med fingrene, tafsing forbudt! Tsju tsju! Husj! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Assman?? Jeg trodde dette var assman: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jepp! Der jeg tok det fra. Også delvis inspirert av Morten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mølla 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jepp! Der jeg tok det fra. Også delvis inspirert av Morten. 24505[/snapback] Hei alle Stabæk-folk! Noen av dere som kan fortelle om kvalitetene til Muri? Og svakheter. Er det sånn at Muri kan spille midtstopper og høyre back? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jepp! Der jeg tok det fra. Også delvis inspirert av Morten. 24505[/snapback] Hei alle Stabæk-folk! Noen av dere som kan fortelle om kvalitetene til Muri? Og svakheter. Er det sånn at Muri kan spille midtstopper og høyre back? 24507[/snapback] Hysj på deg. Kom dere vekk fra Muri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Faen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mølla 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hysj på deg. Kom dere vekk fra Muri. 24510[/snapback] Er nok litt sent ute du :-) Men kunne du fortelle litt om Muri mens du er fortsatt er her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Hysj på deg. Kom dere vekk fra Muri. 24510[/snapback] Er nok litt sent ute du :-) Men kunne du fortelle litt om Muri mens du er fortsatt er her? 24513[/snapback] Han blir nervøs i større forsamlinger. Flink på tilbakespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Overgangen er bekreftet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Farvel Tornerose. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Skriver dette under forutsettning om at han drar og forebeholder meg retten til å trekke alt tilbake hvis Muri blir. Mannen sendte oss ned i 1.div Hårreisende tabber både mot Fredrikstad og Viking, samme tabbe, to kamper på rad som kostet oss 4 poeng i innspurten. Bortsett fra dette så er han rask, plasseringsdyktig, små teknisk, god på hode, så lenge han ikke må sikte på mål. Har potensialle og var vel fast i midtforsvaret på U21 så lenge alderen tillot det. Et kupp, men regner med at dere har betalt dyrt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 hva faen?!?!?!?! hva i helvete er det ledelsen driver med? vi kommer faen meg aldri til å rykke opp igjen,. helvetes idioter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Tar egentlig ikke dette så jævla tungt. Har alltid hjertet i halsen når Tornerose har ballen. Jeg vet ikke rammene rundt overgangen, men er det judas takter her eller er det fine penger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 "Vi ønsker både han og Vålerenga lykke til" Hva faen? Når ønsket man rivaler lykke til? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Grrrrrrreit for meg. Han signer etter at han selv har fått sett at Stabæk er på vei opp igjen som en rakett. Men like vel, til Muri: ARSEHOLE (...for å si det på britisk. Vet ikke om ASSMAN har noe å legge til...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 "Vi ønsker både han og Vålerenga lykke til" Hva faen? Når ønsket man rivaler lykke til? 24531[/snapback] Hvordan i helvete er det mulig å skrive slikt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Eh, det jeg eller stabaek.no skrev? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Jeg prøvde bare å si at jeg var enig i deg... det var stabaek som skrev det Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Yiiii-haaaaa! AndersBD: les den noen ganger til.... he-he! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 hvem skal spille midtstopper når ia får en av sine vanlige skader? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Yiiii-haaaaa! AndersBD: les den noen ganger til.... he-he! 24539[/snapback] Mye penger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 hvem skal spille midtstopper når ia får en av sine vanlige skader? 24540[/snapback] Holter, selvsagt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Holter, selvsagt. HOLTER??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? God bedring Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Yiiii-haaaaa! AndersBD: les den noen ganger til.... he-he! 24539[/snapback] Mye penger? 24541[/snapback] Digg å bli kvitt? Enga trenger alle lykke-ønsker hvis de skal ha Muri i midtforsvaret? Hva mener du Alz? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 vi kan ikke ha en stall bestående av 11 "voksne" spiller og resten fra rekruttlaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 hva faen?!?!?!?! hva i helvete er det ledelsen driver med? vi kommer faen meg aldri til å rykke opp igjen,. helvetes idioter! 24524[/snapback] Den overgangen lå vel i lufta etter at I a ble. Muri har et enormt utviklings potensiale og det er trist å se han gå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 På VPN så tipper dem at prisen ligger på omtrent 2-3 mill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. Februar 2005 Del Skrevet 9. Februar 2005 Dere som har god kontakt(vel god og god, men god kontakt over mail) med Loe, dere må da vite noe!? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg