AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Tji-hi. Enga skal erstatte Panzer med Muri? He-he. Lykke til. Det er som å erstatte en schæferhund med en tam giraff. Ja den er rask og svær. Og høy. Men holder den folk unna egen bakgård? Panzer var fryktet over hele landet. Muri er en from og trivelig kar, det skal han ha. Ingen tjuvtriks der i gården, nei. Egentlig driter jeg i hvordan det går med VIF, jeg er ikke engang sikker på hvem andre de har i forsvar. Men Muri har KUN fungert i tospann med Mike..... Lykke til, Vålerenga. He-he. Dere kan stå foran mye fart og spenning. Seriøst synes jeg det er ynkelig av Muri å ville bytte klubb. Er det én som virkelig skulle tatt ansvar for nedrykket er det nettopp ham. Jeg støtter 100% at SF solgte ham, men det gjør at vi må ha inn nytt blod i klubben ASAP! Vi er jo snart nede i en tropp på 11 mann.... 24592[/snapback] Fullstendig enig. Dette tar jeg som sagt ikke så jævlig tungt. Klanen skal få kose seg med en midtstopper som står med henna i lomma både på trening og kamp. At Muri faktisk VIL til Enga er jo patetisk, vi vet jo alle hvordan talent stagnerer i den klubben. Mannen kostet oss plassen, drar med halen mellom beina og vil ikke bli ønsket tilbake i klubben fra min side hvertfall. En gang Enga svin, alltid svin. Nå må vi få inn en skikkelig fighter, Forresten syntes jeg prisen også var idiotisk. Mannen er jo 23? Vi burde hvertfall fått 5 mill. Adios Tornerose, skal bli spennende å se om klanen klarer å vekke deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Faen i hælvete. Trodde seriøst at jeg fikk smake min egen medisin når du sendte sendte tekstmelding til meg slum... Men takk for at du redda søvnen min. Uansett, NÅ HASTER DET MED FORSTERKNINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! litt poetisk: Stabæk fotball Hei hei hei, opprykk, opprykk nei nei nei Stabæk selger i en fei, samme om det er muri eller titten tei. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg tipper det er snakk om en slags "trade off" som det heter businessverdenen. For å finansiere Nannskogs lønn måtte de få inn en ekstra neve fjelldollars. Tror ikke Nannskog spiller for knapper og glansbilder etter å ha kommet til en klubb gratis. Som nevnt er Muri en viktig grunn til nedrykket, og burde således vært med på å få laget opp. MEN han har tydelig signalisert helt siden nedrykket at han ville bort, og spillere som ikke vil spille for oss bør vel egentlig ikke spille heller. Jeg tror også at totalpakken for Muri overstiger de 2millionene som VIF's "john blund" har uttalt seg om, det lukter 4-5 mill lang vei. Uansett er det surt å miste et at Norsk fotballs potensielle store stjerner. tror det er relativt lav odds for at han får prøve seg på landslaget innen 2-3 år. Menmen, vi kan ikke gråte over spillt melk. Morten, IA, Mike, Bjørnar er ikke så veldig tam forsvarsfirer, Men med tanke på backup på diverse plasser er det klart det er jævlig kjipt. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg ser at jeg har gått glipp av noe ved ikke å være på forumet noen timer..... Jeg er egentlig ganske forbanna!!!!!! Er det så vanskelig å sitte igjen med spillere? Og unskyld at jeg trekker det opp igjen, men er det en man som burda vise ansvar for å ta laget opp igjen så er det vel Muri. FAAN!!! For en dag, løpe etter T-banen i drittvær, forsinket buss i dritt vær og nå Muri til VIF! Og dagen har bare så vidt begynnt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg har egentlig en bra dag. Å få opp mot 5 mill for Muri kan da ikke gjøre noen trist. Er vel bare 7 mill for Belsvik i sin tid som er en bedre deal. Har alltid likt Muri og han har masse kvaliteter, men han var ikke god i fjor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Ærlig talt, Muri ble bare dårligere jo flere kamper han spilte. Da han først slapp inn på A-laget trodde jeg vi hadde fått en bedre spiller enn Brede Hangeland. Så feil kan man ta. Han har hatt samme utvikling som Torjus Hansén. At vi sitter igjen med ca. halvparten for Muri i forhold til hva vi fikk for Martin er utrolig bra. Men mindre Klanen vekker Tornerose en gang for alle kommer han aldri i noen landslagsdiskusjon. Til Muris forsvar for å ville til VIF tror jeg vi må ta med at Stabæk neppe var særlig negative til å selge ham... Snakker vi om talenter er jeg (i likhet med Pauligirl) mye mer redd for å miste Morten Skjønsberg. Han er et kjempetalent, en kriger og en virkelig profil. Jeg gleder meg til å se IA takle kjøttet av leggene til spissene i serie-A. Dette går bra folkens. Men vi må få utvidet stallen nå. A-troppen bør være på 22-25 mann. Slik det er nå er det bare et tidsspørsmål før Morten Henriksen dukker opp i startellevern pga skader.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 KJÆRE MURI. Egentlig så har jeg mest lyst til å be deg om å dra til helvete, men det har du jo klart helt på egenhånd, så da slipper jeg det. Jeg var tidligere ganske krass mot deg når det ble spekulert i om du forsvant tidligere i år. Dette er IKKE bra. Her viser du ryggrad som en gammal saltstang. I mine øyne så er dette svært illojalt. Dette nedrykket er nemlig du direkte innvolvert i. I en slik stund er det lett å glemme alt det positive du har gjort, det skal jeg ikke gjøre, men faen heller mann, dette var skuffende. Men men, hevnen kommer til neste år når enga har hatt sitt tradisjonelle nedrykk og vi har rykket opp. Gleder meg egentlig til å se deg sitte utenfor vår nye stadion å tigge om å komme tilbake, mens du feller dine bittre tårer over dette IDIOTISKE valget. Nå er det på tide både for spillere, ledere og supportere å vise stake, kjepp, kølle eller hva nå enn Hareide kalte det. Kyllingene er nå borte, spillerflukten er over, nå skal det JOBBES Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 KJÆRE MURI. Egentlig så har jeg mest lyst til å be deg om å dra til helvete Er det ikke det han akkurat har gjort? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ruudster 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Er det ikke det han akkurat har gjort? Hvis du leser hele setningen så er det jo akkurat det jeg sier Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Når jeg tenker meg om er ikke denne overgangen isolert sett så ille.. Men nå er vi enda en spiller mindre, fra et ledd som ikke skulle forsterkes. leser også i stikka at schultz sier at det skal handles, men langt ifra den summen enga betalte????????????????????????????? det bekymrer meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 [umiddelbar reaksjon, uten at jeg har lest andre innlegg her. FAEN! Er det én spiller som burde vært sitt ansvar bevist og spilt oss opp i eliten igjen så er det Muri. Måtte du fortsette med horrible bakoverpassninger også i 2005!! Mulig pengene er bra, men uansett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 "Vi ønsker både han og Vålerenga lykke til" Hva faen? Når ønsket man rivaler lykke til? 24531[/snapback] Enig. Og er det et lag jeg aldri, ALDRI vil si lykke til så er det Vålerena!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Når jeg tenker meg om er ikke denne overgangen isolert sett så ille.. Men nå er vi enda en spiller mindre, fra et ledd som ikke skulle forsterkes. leser også i stikka at schultz sier at det skal handles, men langt ifra den summen enga betalte????????????????????????????? det bekymrer meg. 24616[/snapback] Å få tak i en habil forvarspiller for 3-4 mill (som er verdien på Muri handelen) som går utenåp Muri skulle selv jeg ha fått til hvis jeg fikk muligheten. Dette er absolutt ingen krise, tvertimot, med mindre penga ikke går til forsterkninger, eller omvendt... Muri vet at han trenger et miljøskifte for å ha en mulighet til å bli bedre, det har sett ut som om han var grodd fast i Stabæk trøya - den gutten ville aldri ha vist oss noen forbedringer i $$ trøya. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Judas? Muri: "Det er klart dette er veldig spennende. Dette er en sportslig opptur for meg, og jeg kommer til et treningsmiljø som sikkert blir utfordrende." "Det blir spennende å spille for Vålerenga. Men det blir trist å forlate Stabæk, sier André Muri" (my ass) Schultz: "For det første var André Muri veldig tydelig på hva han ønsket selv. Og det var å dra til VIF" Agenten til Muri: "Den er helt grei. Men det er ikke økonomien som gjør at André valgte Vålerenga, sier Moe." Godt å høre at du absolutt ikke vil spille for klubben som har fostret deg opp, Muri! Endret 10. Februar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Det var min første reaksjon nå har jeg tenkt med litt om og ser at pengene er gode å ha, men mener som Mortimer at å selge i et ledd som ikke skal erstattes virker litt teit, men rekker vi nå og få noen GODE erstattere for pengene så ok, merk kun OK! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Med sånne kommentarer fra Muri så passer det veldig bra at han har tatt turen til helvete. God tur! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Han vil bli urban og spise kebab hver dag. Men spør du meg holder burgern på MacDonalds på bekkestua minst like dårlig kvalitet som en middels kebab. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 tonje du sier det: hvis vi nå får en erstatter som er virkelig god, er det ok. men jeg kan ikke tro på at vi får en god nok (og billig) erstatter... til muris ønske om å bli urban: hehe, må tenke på massevis spisesteder (ikke bare kebab) som ble stengt på grunn av dårlig hygiene...lykke til andre, jeg håper at du har en sterk mave :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Etter at Ohr var solgt så fresa vi littegranne etterpå. og da trodde vi det bare var Stabæks harde kjerne igjen som ville fighte med guts og vinnervilje opp i TL... hvem er nå den harde kjernen? som en eller annen sa; vi har snart en stall på nesten 11 mann... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Dette var trist, Muri! Men jeg tror det blir tristest for deg. Jeg hadde en drøm i natt. Stabæk spiller kvalikk mot Enga, største møkkalag på jord. Vi sender dem ned i første som et takk for ifjor! Da sitter du igjen med skammen. ....litt fint å tenke på, egentlig. Uansett! Takk for penga! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg hadde en drøm i natt. Stabæk spiller kvalikk mot Enga, største møkkalag på jord.Vi sender dem ned i første som et takk for ifjor! 24626[/snapback] dette har jeg drømt om siden nedrykket. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Dette var trist, Muri! Men jeg tror det blir tristest for deg. Jeg hadde en drøm i natt. Stabæk spiller kvalikk mot Enga, største møkkalag på jord. Vi sender dem ned i første som et takk for ifjor! Da sitter du igjen med skammen. ....litt fint å tenke på, egentlig. Uansett! Takk for penga! 24626[/snapback] .... avgjørende kvalikkamp ender 1-0 til Stabæk. Finnstad snapper opp et alt for løst tilbakespill fra Muri og setter ballen sikkert i mål forbi en utmanuvert Arason.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg drømmer at Stabæk gjør som AZ Alkmaar i nederland. De ligger nå på 2plass. Rett bak psv tror jeg. De har bare satset på egenproduserte spillere og aldri hatt noen spesielt god økonomi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Hehehe, arti' fyr. Hahaha, der ble innlegget hans sletta ja. Det som er enda mer arti' er det som står på det notoriske VG forumet. Enga gjengen er jo i 7. himmel. Ja ja, gleder meg til det første tilbakespillet hans. Endret 10. Februar 2005 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jo mer jeg tenker over Muris uttalelsen jo mindre liker jeg fyren. Bjørn Viljugrein fikk judas-stempelet da han dro til Enga. Det var etter at vi hadde fått inn Stavrum som konkurrent på hans plass på høyre kant. Jeg kan ikke huske at han sleika sånn for Enga som Muri gjør nå. Kan han ikke bare holde kjeft? Han var ikke akkurat pratsom i sine år hos oss. Stian kom som en nomade ("klubbhore") og ingen ble vel overraska av at han gikk - til hjemklubben. Muri er på vei inn i hall of shame etter min mening. Sykt at en sånn mann ble vist så mye tillitt. Særlig etter FFk-kampen ifjor, da han egenhendig serverte Viking seieren i Stavanger. Møkkamann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Muri er på vei inn i hall of shame etter min mening. 24653[/snapback] Hør hør Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Re: Til dere som stiller spørsmåltegn ved Muri og Skiri [message #86264 is a reply to message #86260 ] tor, 10 februar 2005 09:52 VIFpatriot Innlegg: 660 Registrert: juli 2004 Manisk tastapresiv Ikke tvil engang folkens, dette er ett kjempekjøp, tro meg! RBK ville ha han for ikke så lenge siden (ville leie han ut i ett år til TIL, noe som var uinteressant for Muri), og han er ifølge Hareide en av de han følger tettest med tanke på fremtidens landslag. Andre Muri er en ung spennende spiller som er hurtig, høy og med mye rutine til tross for sin unge alder. Han har nok noe å hente rent taktisk og kan nok bli tøffere. Forutsetningene for å lykkes med det økte jo betraktelig da han havnet under Rekdals vinger. Dem nevner det om og om igjen at han er så rask, jaja, han holdt jo godt følge med Brian West, nesten så han tok han igjen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Arason skal nok bli svett i år ja... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Kan vi andre også få endre overskrifter etterhvert? Kan bli mye moro av det... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Hvis dette blir stående som Emnets tittel - så vil jeg ikke bli stående som Emnets starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg