Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Ser at ronny johnsen også er på vei til vif. blir kanskje ikke så mye spilletid på muri da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Hvis dette blir stående som Emnets tittel - så vil jeg ikke bli stående som Emnets starter. 24681[/snapback] Bytt tilbake til den opprinlige da dere med admin rettigheter. Dette er misbruk av makt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Hvis dette blir stående som Emnets tittel - så vil jeg ikke bli stående som Emnets starter. 24681[/snapback] Bytt tilbake til den opprinlige da dere med admin rettigheter. Dette er misbruk av makt. 24685[/snapback] ENIG! Start deres egen tråd! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Et veldig heldig bilde av Muri her ja... Ser ut som en apekatt !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Drar han duden i øret? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 10. Februar 2005 (endret) Drar han duden i øret? 24690[/snapback] Hvem sa Muri ikke kunne tjuv-triks, antagelig bruker han ørenen til motstandere istedenfor å klatre på ryggen, litt vanskligere å se for dommeren. BYTT TEMA TITTEL NÅ !!! - TAKK TAKK Endret 10. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 kan ikke noen slenge inn muri på hall of shame? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Har ikke annen kommentar enn: Se for guds skyld å få saken om Muri på SS forsiden inn under "Nyheter om ANDRE" så fort som svint. Han spiller jo ikke for Stabæk Fotball. Og det sier det meste. Ferdig med ham, fokus på de med MØRKEblå drakt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 - Jeg gleder meg veldig til å være med på å gjøre Vålerenga til Norges beste lag om noen år Exit Stabæk, Enter Hall of Shame For en idiot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Slapp av - dette er ikke krise 24585[/snapback] nei det er det lenge siden det var...nå er det langt over det.....lederne burde seriøst ta hatten og gå,makan til uduglighet......hvordan kan man klare og rykke opp igjen,med og selge unna alt man har??dette er håpløst,helt idiotiskkommer det ikke meget bra forsterkninger,så går dette rett til helvete,merkelig at de ikke skjønner det,men de gir vel totalt f... i det.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 KJÆRE MURI. Egentlig så har jeg mest lyst til å be deg om å dra til helvete, men det har du jo klart helt på egenhånd, så da slipper jeg det. helt enig med deg der,måtte han brenne i helvete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Kan det bli værre? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg blir skikkelig dårlig i magen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Ikke se så farlig ut a Muri, Nanne knuser deg om ca 14 mnd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Egentlig så har jeg mest lyst til å be deg om å dra til helvete, men det har du jo klart helt på egenhånd, så da slipper jeg det. Hepp, Så uendelig poetisk vakkert formulert, jeg ble nesten rørt til tårer! TAKK, TUSEN TAKK! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Jeg blir skikkelig dårlig i magen... 24723[/snapback] Haha, passa jævlig bra til bildet ditt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Ikke se så farlig ut a Muri, Nanne knuser deg om ca 14 mnd. 24724[/snapback] Når Nanne er i TL, er Muri i 1 div, og der blir han... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Bare så det er sagt: DET FINNES BARE ÉN ANDRÉ!! (og han heter Flem til etternavn) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Kan det bli værre? 24722[/snapback] Stchøgg var'n... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 det er det mest furniftige som har blitt sagt her inne på en stund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Gleder meg til bildet i den nye mosegrønne bortedrakta til Enga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 ''Jeg beordrer deg til å tenke positive tanker. Helt ærlig, hva tenkte du etter den første og andre STORE tabben muri gjorde forrige sesong??'' Helt seriøst så tenkte jeg at denne mannen, av ALLE, burde bli og kjempe som en løve for å kjempe oss opp igjen...Tror han har lært MYE av sesongavslutningen og kommer til å bli meget god i Enga. Tror hvem som helst kan utvikle litt aggressivitet i spill og mentalitet når du man har en stygg satan av en reke som skriker deg i trynet hele dagen på Norges styggeste unnskyldning for en dialekt...Det blir liksom litt annerledes enn den snillismen til Gaute som han ble oppfostret med... Men for all del, så lenge han husker gamle tilbakespillstakter når vi møter Enga i Cupfinalen så er alt såre vel for min del... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Slapp av - dette er ikke krise 24585[/snapback] nei det er det lenge siden det var...nå er det langt over det.....lederne burde seriøst ta hatten og gå,makan til uduglighet......hvordan kan man klare og rykke opp igjen,med og selge unna alt man har??dette er håpløst,helt idiotiskkommer det ikke meget bra forsterkninger,så går dette rett til helvete,merkelig at de ikke skjønner det,men de gir vel totalt f... i det.. 24713[/snapback] Oooops jeg er blitt schizofren. I Budstikka i dag står det at jeg er kritisk til salget av Muri.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 nei nei og atter nei, på dette bildet der, det er ikke den muri jeg kjenner og nå er jeg ferdig med denne saken! bye bye muri Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Oooops jeg er blitt schizofren. I Budstikka i dag står det at jeg er kritisk til salget av Muri.... 24770[/snapback] Det står vel egentlig ikke bare at du er kritisk, du har brukt ganke store ord og JJ gjør det samme! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Bare så det er sagt: DET FINNES BARE ÉN ANDRÉ!! (og han heter Flem til etternavn) 24746[/snapback] Hmm.....heter da ANDRÉ jeg å...eller har jeg tatt helt feil i alle år?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Bare så det er sagt: DET FINNES BARE ÉN ANDRÉ!! (og han heter Flem til etternavn) 24746[/snapback] Hmm.....heter da ANDRÉ jeg å...eller har jeg tatt helt feil i alle år?? 24776[/snapback] OK, vi må omformulere dette: Det finnes bare en Hotram - André Hotram Flem Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. Februar 2005 Del Skrevet 10. Februar 2005 Bare så det er sagt: DET FINNES BARE ÉN ANDRÉ!! (og han heter Flem til etternavn) 24746[/snapback] Hmm.....heter da ANDRÉ jeg å...eller har jeg tatt helt feil i alle år?? 24776[/snapback] OK, vi må omformulere dette: Det finnes bare en Hotram - André Hotram Flem 24779[/snapback] Hehe, jeg kjøper den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Etter å ha bearbeidet gårsdagens exit med plusser og minuser, konkluderer jeg med at dette kan være veldig positivt for klubben. Spesielt med hensyn på at vi får inn noen nye spillere, som jeg i større grad en noen gang har tro på at vi får inn. Det jobbes helt klart bevisst med dette, og jeg har blitt overbevist om at ledelsen faktisk har en plan med de gjør. Hvis jeg skulle velge IA eller Muri, så er valget enkelt. IA er best på stopperplass, men kan allikevel også brukes på både høyre og venstreback, altså mer anvendelig. Når det gjelder innsats og guts er det ingen tvil om hvem som kommer best ut. Muri har fart, men det hjelper ikke så mye når innsatsen ikke står i forhold, og når han i tillegg kan gjøre enkelte store feil, som skaper gedigne målsjanser for motstanderne. Pengene vi får for Muri skal brukes på spillerkjøp, leser vi, og det er bra. Det er også penger som ikke er budsjettert med. Så får vi håpe at man ikke regner med å få alle pengene som kan komme etterhvert. For en del av pengene er jo avhengig av at mannen får et visst antall kamper, og hvis Ronny Johnsen kommer, så ender det vel med at Muri havner på benken. Der han sakte men sikkert råtner opp og forsvinner. Nei, vi skal ikke gråte over dette. Når mannen ikke har mer ryggrad enn som så, så er han overhodet ikke noe å spare på. Good riddance! Men, nå forventer jeg at det ikke kommer noen flere salg. Men Ingos artikkel tyder jo også på det. Og så gleder jeg meg til neste uke, hvor vi forhåpentligvis har et nytt midtbanetårn på plass. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Ser i Dagsavisen at Muri allerede har skiftet sosiolekt: - Nei. Jeg er bare meg sjæl, jeg, svarer Muri. Så vidt meg bekjent (riktignok bodd borte fra Asker i 7 år nå), er det fremdeles "selv" og ikke "sjæl" man bruker i både Asker og Bærum. Han har nok vært en skap-enga lenge... Om det går dårlig økonimisk for Stabæk, blir vi nå dessverre nødt til å holde (litt) med Enga, da det kan tilføre litt ekstra på salgssummen. Eller, så lenge vi rykker opp ser jeg helst at vi aldri får de ekstra pengene... Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg