Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Om det går dårlig økonimisk for Stabæk, blir vi nå dessverre nødt til å holde (litt) med Enga, da det kan tilføre litt ekstra på salgssummen.

24813[/snapback]

Nåja, vet ikke det..... enkelte ganger blir man minnet om at penger ikke er alt......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Om det går dårlig økonimisk for Stabæk, blir vi nå dessverre nødt til å holde (litt) med Enga, da det kan tilføre litt ekstra på salgssummen.

24813[/snapback]

Nåja, vet ikke det..... enkelte ganger blir man minnet om at penger ikke er alt......

24818[/snapback]

Så enig, så enig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muri kan fortelle at han er veldig godt fornøyd med å ha kommet til Vålerenga, og han gleder seg til fortsettelsen av karrieren, i ny klubb.

-"Vålerenga er i mine øyne det beste alternativet i Norge om man vil være med på å vippe Rosenborg av tronen. Det er er en hardtsatsende klubb, som jeg håper å kunne hjelpe til toppen av Tippeligaen", sier Muri.

-Hva forventer du i Vålerenga?

-Jeg forventer av meg selv at jeg står på, presterer og utvikler meg som fotballspiller. Det håper og tror jeg skal holde til masse spilletid. Jeg ønsker å ta nye, store steg i karrieren min, og tror et miljøskifte er rett i så måte. Samtidig får jeg en annen type trener enn hva jeg er vant til. En trener som stiller tøffe krav, men er fair.

fra her

har han glemt alt hva som var før november 2004???? utrolig, han må virkelig ha vært en hemmelig vif supporter...eller er han bare en av de mange spillerne som ikke tenker på noe annet en penger/berømmelse...uff..uff...siste gang jeg hørte noe slikt var da morten berre gikk fra st.pauli til vif. herregud...er egentlig glad nå at han forsvant, en som ikke har hjertet sitt i stabæk trenger vi vel ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Andre Muri
  • Opprett ny...