fantomet 299 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Farnerud og Knudsen har lenge vært de beste og viktigste spillerne våre. Respekterte begge to. Av spillere, ledelse og supportere. Ikke særlig viktig hva publikum, supportere og klubbledelsen mener. Ikke særlig viktig hva vi mener heller. Helt uvesentlig hva jeg mener. Men, stort MEN, Knudsen er keeper og de eldre manndige menn på topp i angrepet kommer ikke til å høre hva en keeper sier under kampen. Ikke kan han løpe ut for å snakke litt med dem og roe dem ned heller. Derfor Knudsen utelukket. Farnerud kan INGEN høre. Derfor Farnerud utelukket. Hauger spiller i en typisk kapteinsposisjon. Hauger er god og viktig og stabækgutt. Men Hauger har vel ikke noe han vil si. Derfor Hauger utelukket. Kapteinsbindet vil skli av overarmene på Mix og Anderson. Derfor Mix og Anderson utelukket. Nannskog ønsker selv å prioritere å være Nannskog. Derfor er Nannskog utelukket. Hoff og Hedenstad er på vei til Manchester fikk vi bekreftet denne uken. Derfor går begge heden til engelsk hoff antagelig, og blir utelukket. Jeg mener valget står mellom Gunnarson, Skjønsberg, Palmasson, Gromstad, eller rett og slett kjøpe en ny kaptein, -en som er kaptein og har kapteinspisskompetanse. Gromstad er ung. Skjønsberg trenger ikke den ekstra tyngden som kapteisrollen gir. Klarer ikke å finne noen klare svakheter hos Gunnarson, Palmasson og Skjønsberg egentlig. Allikevel går jeg for å investere noen kroner i en ny kapten siden ingen hører mer på meg enn på dere UANSETT. ALL TID går med på grublerier rundt røde kaptensbind mens natten.... Nei, forresten det blir alltid værrre frem mot natten, og forr... TØMMERNES. TØMMERNES har noe Obama over seg. Og han kommer fra Asker som Hervig Karlsen sier om han andre fra Asker .... Hanevold. Men han er enda eldre enn Kjølø. Får egentlig ikke bestemt meg. Hvorfor kan man ikke bare fortsette med Skjønsberg da? Tar han seg ekstra betalt for det? Også var han veldig oppriktig, ærlig og åpen i julenøtter/blaanøttene. Da stod han for noe, og noe viktig for mange. Min jul fikk for eksempel mening og ble ikke så blaatrist. Tror han kan sprite opp mange jeg. Og så har han så langt navn. Lettere å kalle ham kaptein. Håper de går for det når jeg får tenkt meg om. Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Veigar er vel utelukket som kaptein da han syter å klager som en liten unge når han ikke har dagen. Palmi spiller vel ikke fast engang? Morten er en god kaptein men må finne formen. Jeg mener fortsatt Pontus er førstevalget da han i tillegg til å være en glimrende spiller har erfaring og fotballklokskapen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gufa 550 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Allikevel går jeg for å investere noen kroner i en ny kapten Ninja-Alan, er det deg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Thumbs up for den! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest daglish7 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Thumbs up for den! Oppskrytt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 5. Februar 2010 Del Skrevet 5. Februar 2010 Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Thumbs up for den! Oppskrytt! NEI !! fra 3:12min http://encyclopediadramatica.com/Operation_Oh_Captain_My_Captain Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2010 (endret) (...)UANSETT. ALL TID går med på grublerier rundt røde kaptensbind mens natten.... Nei, forresten det blir alltid værrre frem mot natten, og forr... TØMMERNES. TØMMERNES har noe Obama over seg. Og han kommer fra Asker som Hervig Karlsen sier om han andre fra Asker .... Hanevold. Men han er enda eldre enn Kjølø. Får egentlig ikke bestemt meg. Får man kjøpt Absint på polet nå, eller må man fortsatt utenlands? Endret 6. Februar 2010 av Haze Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
andersmann 107 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Får man kjøpt Absint på polet nå, eller må man fortsatt utenlands? http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start;pgid=PDdIpmopVUk000EIiDawO9sM0000ZsELOIQt?ProductUUID=K2kKdlGlCxYAAAEIEfJRTcZn&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList Kun 55% da Men man kan jo også prøve en 70% men den går jo under narkotikaloven i Norge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Haze 1 749 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Får man kjøpt Absint på polet nå, eller må man fortsatt utenlands? http://www.vinmonopo...umpTo=OfferList Kun 55% da Men man kan jo også prøve en 70% men den går jo under narkotikaloven i Norge Var vel strengt tatt et retorisk spørsmål, men takk for godt svar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Absinth som selges over disk i europa inneholder ikke lenger malurt. Men jeg lurer på om vi ikke begynner å bevege oss i grenseland for topic. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 6. Februar 2010 (endret) Del Skrevet 6. Februar 2010 (endret) Sikker Petùr? Har en flaske her som gjør meg spinnvill, men det er muligens de 80% som gjør det.. Edit: Jeg håper ikke vår kaptein drikker absint. Endret 6. Februar 2010 av hdaniels Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
didde 0 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Når jeg tenker visekaptein kommer det fort frem en klar kandidat i mitt surrete hode, hovmester Farnerud. Ikke den som prater mest kanskje, men utrolig rutinert og kald, og han presterer aldri under middels. ja er helt enig han burde ihvertfall få sjangsen synes jeg da !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fantomet 299 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Man trenger ikke å ha en kaptein. Det er egentlig helt unødvendig. Snobberi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Farnerud og Knudsen har lenge vært de beste og viktigste spillerne våre. Respekterte begge to. Av spillere, ledelse og supportere. Ikke særlig viktig hva publikum, supportere og klubbledelsen mener. Ikke særlig viktig hva vi mener heller. Helt uvesentlig hva jeg mener. Men, stort MEN, Knudsen er keeper og de eldre manndige menn på topp i angrepet kommer ikke til å høre hva en keeper sier under kampen. Ikke kan han løpe ut for å snakke litt med dem og roe dem ned heller. Derfor Knudsen utelukket. Farnerud kan INGEN høre. Derfor Farnerud utelukket. Hauger spiller i en typisk kapteinsposisjon. Hauger er god og viktig og stabækgutt. Men Hauger har vel ikke noe han vil si. Derfor Hauger utelukket. Kapteinsbindet vil skli av overarmene på Mix og Anderson. Derfor Mix og Anderson utelukket. Nannskog ønsker selv å prioritere å være Nannskog. Derfor er Nannskog utelukket. Hoff og Hedenstad er på vei til Manchester fikk vi bekreftet denne uken. Derfor går begge heden til engelsk hoff antagelig, og blir utelukket. Jeg mener valget står mellom Gunnarson, Skjønsberg, Palmasson, Gromstad, eller rett og slett kjøpe en ny kaptein, -en som er kaptein og har kapteinspisskompetanse. Gromstad er ung. Skjønsberg trenger ikke den ekstra tyngden som kapteisrollen gir. Klarer ikke å finne noen klare svakheter hos Gunnarson, Palmasson og Skjønsberg egentlig. Allikevel går jeg for å investere noen kroner i en ny kapten siden ingen hører mer på meg enn på dere UANSETT. ALL TID går med på grublerier rundt røde kaptensbind mens natten.... Nei, forresten det blir alltid værrre frem mot natten, og forr... TØMMERNES. TØMMERNES har noe Obama over seg. Og han kommer fra Asker som Hervig Karlsen sier om han andre fra Asker .... Hanevold. Men han er enda eldre enn Kjølø. Får egentlig ikke bestemt meg. Hvorfor kan man ikke bare fortsette med Skjønsberg da? Tar han seg ekstra betalt for det? Også var han veldig oppriktig, ærlig og åpen i julenøtter/blaanøttene. Da stod han for noe, og noe viktig for mange. Min jul fikk for eksempel mening og ble ikke så blaatrist. Tror han kan sprite opp mange jeg. Og så har han så langt navn. Lettere å kalle ham kaptein. Håper de går for det når jeg får tenkt meg om. Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Bra underholdning! Takk, fantomet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabæk_lange 786 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Farnerud og Knudsen har lenge vært de beste og viktigste spillerne våre. Respekterte begge to. Av spillere, ledelse og supportere. Ikke særlig viktig hva publikum, supportere og klubbledelsen mener. Ikke særlig viktig hva vi mener heller. Helt uvesentlig hva jeg mener. Men, stort MEN, Knudsen er keeper og de eldre manndige menn på topp i angrepet kommer ikke til å høre hva en keeper sier under kampen. Ikke kan han løpe ut for å snakke litt med dem og roe dem ned heller. Derfor Knudsen utelukket. Farnerud kan INGEN høre. Derfor Farnerud utelukket. Hauger spiller i en typisk kapteinsposisjon. Hauger er god og viktig og stabækgutt. Men Hauger har vel ikke noe han vil si. Derfor Hauger utelukket. Kapteinsbindet vil skli av overarmene på Mix og Anderson. Derfor Mix og Anderson utelukket. Nannskog ønsker selv å prioritere å være Nannskog. Derfor er Nannskog utelukket. Hoff og Hedenstad er på vei til Manchester fikk vi bekreftet denne uken. Derfor går begge heden til engelsk hoff antagelig, og blir utelukket. Jeg mener valget står mellom Gunnarson, Skjønsberg, Palmasson, Gromstad, eller rett og slett kjøpe en ny kaptein, -en som er kaptein og har kapteinspisskompetanse. Gromstad er ung. Skjønsberg trenger ikke den ekstra tyngden som kapteisrollen gir. Klarer ikke å finne noen klare svakheter hos Gunnarson, Palmasson og Skjønsberg egentlig. Allikevel går jeg for å investere noen kroner i en ny kapten siden ingen hører mer på meg enn på dere UANSETT. ALL TID går med på grublerier rundt røde kaptensbind mens natten.... Nei, forresten det blir alltid værrre frem mot natten, og forr... TØMMERNES. TØMMERNES har noe Obama over seg. Og han kommer fra Asker som Hervig Karlsen sier om han andre fra Asker .... Hanevold. Men han er enda eldre enn Kjølø. Får egentlig ikke bestemt meg. Hvorfor kan man ikke bare fortsette med Skjønsberg da? Tar han seg ekstra betalt for det? Også var han veldig oppriktig, ærlig og åpen i julenøtter/blaanøttene. Da stod han for noe, og noe viktig for mange. Min jul fikk for eksempel mening og ble ikke så blaatrist. Tror han kan sprite opp mange jeg. Og så har han så langt navn. Lettere å kalle ham kaptein. Håper de går for det når jeg får tenkt meg om. Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Bra underholdning! Takk, fantomet. Hahahahaha Barack Banan Tømmernes er svaret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
didde 0 Del Skrevet 6. Februar 2010 Del Skrevet 6. Februar 2010 Farnerud og Knudsen har lenge vært de beste og viktigste spillerne våre. Respekterte begge to. Av spillere, ledelse og supportere. Ikke særlig viktig hva publikum, supportere og klubbledelsen mener. Ikke særlig viktig hva vi mener heller. Helt uvesentlig hva jeg mener. Men, stort MEN, Knudsen er keeper og de eldre manndige menn på topp i angrepet kommer ikke til å høre hva en keeper sier under kampen. Ikke kan han løpe ut for å snakke litt med dem og roe dem ned heller. Derfor Knudsen utelukket. Farnerud kan INGEN høre. Derfor Farnerud utelukket. Hauger spiller i en typisk kapteinsposisjon. Hauger er god og viktig og stabækgutt. Men Hauger har vel ikke noe han vil si. Derfor Hauger utelukket. Kapteinsbindet vil skli av overarmene på Mix og Anderson. Derfor Mix og Anderson utelukket. Nannskog ønsker selv å prioritere å være Nannskog. Derfor er Nannskog utelukket. Hoff og Hedenstad er på vei til Manchester fikk vi bekreftet denne uken. Derfor går begge heden til engelsk hoff antagelig, og blir utelukket. Jeg mener valget står mellom Gunnarson, Skjønsberg, Palmasson, Gromstad, eller rett og slett kjøpe en ny kaptein, -en som er kaptein og har kapteinspisskompetanse. Gromstad er ung. Skjønsberg trenger ikke den ekstra tyngden som kapteisrollen gir. Klarer ikke å finne noen klare svakheter hos Gunnarson, Palmasson og Skjønsberg egentlig. Allikevel går jeg for å investere noen kroner i en ny kapten siden ingen hører mer på meg enn på dere UANSETT. ALL TID går med på grublerier rundt røde kaptensbind mens natten.... Nei, forresten det blir alltid værrre frem mot natten, og forr... TØMMERNES. TØMMERNES har noe Obama over seg. Og han kommer fra Asker som Hervig Karlsen sier om han andre fra Asker .... Hanevold. Men han er enda eldre enn Kjølø. Får egentlig ikke bestemt meg. Hvorfor kan man ikke bare fortsette med Skjønsberg da? Tar han seg ekstra betalt for det? Også var han veldig oppriktig, ærlig og åpen i julenøtter/blaanøttene. Da stod han for noe, og noe viktig for mange. Min jul fikk for eksempel mening og ble ikke så blaatrist. Tror han kan sprite opp mange jeg. Og så har han så langt navn. Lettere å kalle ham kaptein. Håper de går for det når jeg får tenkt meg om. Men han blir jo ikke min kaptein. Min kaptein er Anders. Vi får rette oss etter ham. Bra underholdning! Takk, fantomet. ja takk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Hvem blir kaptein neste sesong? Blir Jon værende i klubben er han det naturlige førstevalget, med Mix og Morten på de neste plassene i mine øyne. Skulle alle disse tre derimot forsvinne, tror jeg vi skal slite med å finne en god kandidat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Perfect 7 3 815 Del Skrevet 29. November 2011 Del Skrevet 29. November 2011 Gromstad er et strålende kapteinsemne, men det er vel noen år for tidlig. At han sitter i spillerutvalget tyder også på en viss posisjon i spillergruppa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå