Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

jeg vil j0 som jeg skriver i profilen gjerne ha gruppe, men ejg vet ikke om jeg tør helt enda. Derfor søker jeg firkant først. meg+ en ung passiv til + to aktive... det virker dritfett for meg.

24898[/snapback]

Dritings?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

jeg vil j0 som jeg skriver i profilen gjerne ha gruppe, men ejg vet ikke om jeg tør helt enda. Derfor søker jeg firkant først. meg+ en ung passiv til + to aktive... det virker dritfett for meg.

24898[/snapback]

Dritings?

24899[/snapback]

hehehehe, spørs om ikke han limte inn innlegget sitt feil sted. høres ut som ett innlegg om passer hjemme på helt andre fora enn i en fotballdiskusjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

24898[/snapback]

Dritings?

24899[/snapback]

hehehehe, spørs om ikke han limte inn innlegget sitt feil sted. høres ut som ett innlegg om passer hjemme på helt andre fora enn i en fotballdiskusjon

24902[/snapback]

Hahaha, gleder meg til å høre forklaringen på denne i morra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åh! Nå fikk jeg følelsen av at det er Tobbe.

24881[/snapback]

Hva driver Jesper med for tia?

24889[/snapback]

Jeg tenkte også på ham. Ringte Tom og han avkreftet Jesper. Ut fra beskrivelsen til Ingo passer Buer Johansen godt inn.

24890[/snapback]

Faen. Hadde vært konge å fått Jesper tilbake.

24891[/snapback]

Budstikka skriver at det var Jesper, men at han har avlyst turen til søndag fordi det ble skriverier om turen i avisene. Ingegrigt hadde avtalt å møte ham for en prat om jobb etter karriæreslutt (og sikkert litt om behov for defensiv midtbanespiller), men så avlyses turen fordi Jesper er under kontrakt og han ikke vil fremstå som illojal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. kaptein:

- Ingen ny spiller kan gå inn å bli kaptein (det fungerer bare ikke)

- Jon er ikke egnet fordi han ikke er noen ledertype

- Mike skuffet som kaptein i forrige sesong. han klarte ikke å samle gutta og gi dem det lille ekstra når de lå under (det er kapteinens viktigste jobb)

IA er dermed mitt soleklare valg som kaptein. Han har de egenskapene som trengs

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

24898[/snapback]

Heregud! KONGE!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

24898[/snapback]

Heregud! KONGE!!!

24942[/snapback]

He-he. Han har hatt en drita kompis på besøk, og glemt å logge seg av mens han var på dass. Jeg hadde gjort det samme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

24898[/snapback]

Heregud! KONGE!!!

24942[/snapback]

Det er som en scene fra en stoner komedie, hehehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er direkte jeg:

passiv?

ser du ok ut?

24898[/snapback]

Heregud! KONGE!!!

24942[/snapback]

He-he. Han har hatt en drita kompis på besøk, og glemt å logge seg av mens han var på dass. Jeg hadde gjort det samme.

24943[/snapback]

hehehe, det ville jeg også sagt!!!

best å skylde på Skybert ja ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Vet ikke om det betyr så mye hvem som er kaptein. Jeg mener å huske at vi hadde en kaptein når jeg var i militæret, men jeg tror vi stort sett gjorde som vi ville like vel.

Uansett er det vel I.A. som bør bære bindet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uenig...Jesper har erfaring fra klubben, blir sentralt plassert og har mye erfaring med vervet. han er svensk og deler initialer med den svenske treneren. JJ velger JJ og det er, etter min mening, helt riktig :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Atleten: Det er oftest visekapteinen som har alt ansvaret i forsvaret.

27681[/snapback]

Der tar du faktisk feil. Vise-kapteinen er den i offiserkorpset som har ansvaret for å underholde med musikk.

trubadur.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns en skikklig kapteingeneral bør være på midten. holder en knapp på jepp, han er jo såppass rutinert og slik. visekaptein mike. han nok mer rutinert enn I.A

27791[/snapback]

Jeg er enig, jeg tror at Jes blir beste alternativ... men han må komme inn i miljøet, det er ikke mange i startelveren fra han spilte i Stabæk...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er enig, jeg tror at Jes blir beste alternativ... men han må komme inn i miljøet, det er ikke mange i startelveren fra han spilte i Stabæk...

27856[/snapback]

Kommer an på startellveren selvfølgelig, men miljøet har fortsatt Finstad, Steners, Tom, IA og Holter.... samt Belsvik og Flem. Burde ikke ta lang tid!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det betyr så mye hvem som er kaptein. Jeg mener å huske at vi hadde en kaptein når jeg var i militæret, men jeg tror vi stort sett gjorde som vi ville like vel.

Uansett er det vel I.A. som bør bære bindet.

27674[/snapback]

Er det ikke mer praktisk med OB?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 år senere...

Årets nye kaptein er Morten, men hvem har blitt visekaptein?

Ifjor var det VPG som hadde bindet når hverken MK eller MMS spilte.

Super-Jon kanskje? Har vel uansett ikke så mye å si, vi vet jo alle hvem som er Sjefen på banen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Vår Nye Kaptein
  • Opprett ny...