ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Hvem er matchen mot i dag?? Når og hvor? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Sjekk ut "Neste Kamp" på Stabæks offisielle hjemmeside. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Kl 1500 på Kunstgresset. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Hønefoss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Synes det lukter Nannskog debut jeg... En lukt jeg trives med, bare så det er sagt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2005 (endret) Laget? ------------------Isak------------- Morten ---- IA ------- Mike ---- Holter Mads J --- Tommy --- Torbjørn---- Branimir --------- Nanne --- Veigar ----------- Er Morten tilbake fra Malta, og er Henning klar? Lar han Isak få sjansen i mål, mon tro? Endret 11. Februar 2005 av Freak Magnet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Budstikka skriver at Nannskog skal spille en omgang. Henning er fortsatt skada iflg mine kilder. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Budstikka skriver at Nannskog skal spille en omgang. Henning er fortsatt skada iflg mine kilder. 24841[/snapback] Da prøver jeg å ta en tur... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 333 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Noen som har mulighet for å komme med oppdateringer på forumet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Skal prøve, men jeg har mest lyst til å dra og se matchen Live. Flaut å si at jeg har gått glipp av ALLE de fire treningskampene iår... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Flaut??? Jeg vil heller si skandale!.. Gå og skam deg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Enig. Sorry, ingen oppdateringer fra meg. Jeg stikker til Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Budstikka skriver at Nannskog skal spille en omgang. 24841[/snapback] Bekreftet av Jan også. Som jeg gleder meg!!! Med kamp mot Hønefoss er alt duket for hat-trick av Nanne. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Budstikka skriver at Nannskog skal spille en omgang. 24841[/snapback] Bekreftet av Jan også. Som jeg gleder meg!!! Med kamp mot Hønefoss er alt duket for hat-trick av Nanne. 24863[/snapback] La gutten få en sjanse da. ikke paralyser ham med press Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Informasjon om kampen finnes her! Ikke den beste oppdateringen, da den er litt feil vinklet. Men hvis ingen kan hjelpe med noe bedre, så går det ihvertfall ann å følge utviklingen av kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 "30 min spilt nå. hbk tatt noe over nå.men skaper lite fremover" Stabæk har tydeligvis vært best til nå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Faen, 0-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Ingen som har noe mer informasjon? Lag??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 333 Del Skrevet 11. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 11. Februar 2005 (endret) Stenersen setter inn til 1-1 på frisparkt fra 22m rett før slutt. Ender 1-1 Endret 11. Februar 2005 av Håvard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 visstnok årsbeste av hønefoss...burde vi egentlig være bekymret da? Ser at Ole B. Sungot scorer jevnt og trutt for dem... http://www.lf.no/Se_nyheter.asp?Article_ID=395 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Vel, jeg syntes det var en grei oppvisning. Flere spillere viser at de ligger godt ann. Nanne, Poljac, Henning, Morten og Tommy var gode. Målet til Tommy var en skikkelig perle. Og så var det ikke så jævla kaldt i dag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 visstnok årsbeste av hønefoss...burde vi egentlig være bekymret da? Ser at Ole B. Sungot scorer jevnt og trutt for dem... http://www.lf.no/Se_nyheter.asp?Article_ID=395 24885[/snapback] Kun kort referat denne gangen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Februar 2005 Del Skrevet 11. Februar 2005 Kan vel muligens bidra til Rich sitt referat. Stabæk blir til tider overkjørt på midten de 70 minuttene vi spiller med Henning og Torbjørn som spilte sentralt. Når vi flytter opp Tommy sammen med Henning overtar vi spillet. Hønefoss skaper masse sjanser de første 70 når deres midtbane kan tre passninger gjennom til flankene som har gode løp og innlegg. DRILLO-FOTBALL? Særdeles mange baller spilles over vår midtbane, muligens som et resultat av vår fraværende sentrale midtbane. Disse ballene blir generellt for korte og alle spilles fra IA, vi er veldig passive på andre ballen og det blir vel veldig ofte "break-downs" som Drillo kalte det. Jeg vet ikke om jeg liker tankegangen. Når Tommy flyttes opp på midten får både Henning og Tommy mere ro og vi klarer å overta spillet, både Henning og Tommy - i spann - klarer i mye større grad å tre passningene riktigere enn IA. Nanne viser hurtighet i en løpsduell, på den andre siden kan Hønefoss spillerene våre tregere en Holter for alt vi vet. Han roper mye og virker mer tent enn resten av gutta. I tillegg er han inne i feltet mye tidligere enn våre eksisterende spillere. Vanligvis er det ingen i midten når ballen kommer... Nanne derimot er der Ikke den beste kampen, virker som om vi mangler motivasjon mot mindre annerkjente motstandere. 1 div blir ingen walk-in-the-park og kombinasjonen av oss mindre gode og motstanders beste kamp gir neppe 3 poeng. Det possitive er at vi ikke taper på en dårlig dag. Noen bilder, men gikk dessverre fort tom for batteri på kamereaet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 Noen som kan fortelle hvorfor ikke Veigar var utpå i går, og hvorfor han ikke har spilt så veldig mye i kampene som har vært? Han har vel ikke småskadet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 018 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 Hva slags drakter var det vi spilte med? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 Kun genser, den samme de trener i, en blanding av flecce og overtreksjakke - tror jeg. Vi har vel kun hvite drakter om dagen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå