palau 0 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 IAs tvil om LSK eller bli,,,, plutselig beslutning om å bli. (begrunnelse bl a samboer som studerte osv.. som om det er avgjørende om du bor på i Skedsmo eller Bærum).... FLOTT beslutning forøvrig. Digger at IA blir. Han sier JA på et tidspunkt hvor det internt er brennsikkert (dvs mer enn 90 %) at Muri går til Enga. Fasit: IA ville ikke bli om Muri ble. Muri går = IA blir Kampen om avgjørende plass i defensivt spill var styrende for IA. OG Terrieren IA har nok sett seg ganske trøtt på en litt LaidBack Muri. Sånn tror jeg EN av forklaringsvariablene er... og er egentlig glad for at det ble som det ble. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 Vi skal vel ikke se bort fra at det ble vanskeligere å velge LSK når valget sto mellom fast, godt betalt stopperplass på SIF eller muligens stopperplass i ny klubb. Jeg tror også at IAs avgjørelse ikke skjer uavhengig av Andre Mummis avgang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. Februar 2005 Del Skrevet 12. Februar 2005 Så bilder fra VIF - DIF på TV, Muri spilte hele kampen. Så noen sjanser som dukket opp foran Enga's mål, Muri svirra rundt som en hodeløs kylling... Var ikke i nærheten, kansje han savnet Mike? Sammy kom innpå siste 15. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 16. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 16. Februar 2005 (endret) I lys av dagens hendelser i sportsverdenen så ligger nok svaret i Muris bortgang (fra Stabæk altså) i at ledelsen i klubben på et eller annet finurlig vis har sjekket opp hans kontoer hos diverse bookmakere rundt omkring. Noe sier meg nemlig at han satset endel kroner på at et visst lag i blaagrønn drakt skulle rykke ned fra det gode selskap ifjor. Endret 16. Februar 2005 av kjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 I lys av dagens utviklinger har Muri satt seg på benken til VIF foran spill hos Stabæk. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=267051 Smart move Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 16. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 16. Februar 2005 (endret) Jeg liker det jeg ser! Synd det muri (hånlig)! Endret 16. Februar 2005 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 HAHAHAHAHAHA! Ja slåss med Ronny Johnsen du Muri! Lykke til! Bra valg. Møkkamann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 I lys av dagens hendelser i sportsverdenen så ligger nok svaret i Muris bortgang (fra Stabæk altså) i at ledelsen i klubben på et eller annet finurlig vis har sjekket opp hans kontoer hos diverse bookmakere rundt omkring. Noe sier meg nemlig at han satset endel kroner på at et visst lag i blaagrønn drakt skulle rykke ned fra det gode selskap ifjor. 25382[/snapback] Etter å ha sett videoen av skandalemålet blir jeg ikke veldig betenkt, på den andre siden har jeg sett sånn hele sesongen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 HAHAHAHAHAHA! Ja slåss med Ronny Johnsen du Muri! Lykke til! Bra valg. Møkkamann. 25399[/snapback] Hahahahaha. God start på dagen detter her! AHAHAHAHA Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 17. Februar 2005 Del Skrevet 17. Februar 2005 Han kommer nok krypende på knærne om et år, og vil tilbake, men da er toget gått.....,og han dømmes til et liv i evig fortapelse. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå