ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Utrolig trist her i dag... Kjør debatt...!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Kjøre debatt på om det er trist? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 ett eller annet... kjedelig uten noe liv i forumet finnes det ikke noen rykter vi kan diskutere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Budstikka med nok en SENSASJONELL NYHET. Best å kjøpe papirutgaven!!!!!!!!!!! http://www.budstikka.no/redaksjonelt/nyhet...rticleID=187738 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Ok, er du trist er det bare å lese budstikka: Lørdag 12.2.05 side 3: "Skui: NOK EN HESTEHOV - Jeg fant min første hestehov 9. februar på Skui. Synes det er tidlig, spesielt siden det snør! Sier Edvard Liodden på 8 år. Det er ikke årets første hestehovfangst. Den ble funnet på Jar 9. januar i år." Gladnyheten er selvsagt ledsaget av et bilde der den ukjente fotograf har foreviget unge hr. Liodden sammen med hestehoven som måtte bøte med livet fordi Edvard oppdaget den. Vi venter spent på oppgølgeren: "ENDA EN HESTEHOV" som kanskje kommer om få dager når Turid-Laila på 29 finner sin første hestehov på Kolsås. Og Budstikkas journalister rykker ut med kamerateam for å forevige begivenheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Synes det beste med sånne "lokalaviser" er at man ofte kan lese den samme saken, for eksempel: "Sykkel stjålet, funnet uten den livsviktige pedalen" flere steder i avisen, skrevet av forskjellige journalister. Artig. Kanskje vi skal lage en konkurranse? Den som får budstikka på limpinnen med en falsk sak vinner den nye stabækdrakta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 hør hør! bra forslag! Når vi kårer en vinner samler vi inn her på forumet til 1000-tipseren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Kilden til Stikka er vistnok en pratesalig Ingebrigt... 24983[/snapback] Jeg fikk bekreftet det samme i dag. Rettere sagt; praten om dette var så livlig på sidelinjen at de ikke kunne unngå å snappe det opp. Her må Stabæk ta selvkritikk! Budstikka ringte forøvrig Jesper men han avviste at han hadde vært i kontakt med Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 He-he, kanskje det hele bare var en snedig plan fra Ingo&co for å få det til å virke som om de hadde storfisk på kroken? Og Budstikka beit på? Og alle vi andre? Hmmmmmm. Aner vi ulver i mosen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 Da kan det hende at ingo har vunnet en drakt allerede før vi har startet konkurransen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 He-he, kanskje det hele bare var en snedig plan fra Ingo&co for å få det til å virke som om de hadde storfisk på kroken? Og Budstikka beit på? Og alle vi andre? Hmmmmmm. Aner vi ulver i mosen? 25085[/snapback] Ser ikke bort ifra at det var Jespers offisielle svar til Budstikka. Hva som uoffisiellt har skjedd vet vi jo ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 Nedgang for Budstikka Opplaget i Budstikka sank fra 31.113 i 1003 til 30.915 i 2004 Vanskelig med tall og sånt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 I 1003 var vel budstikka en skikkelig budstikke også. Men det må ha vært bra med sysselsetting for å skrive 31.113 budstikker hver dag med runer på den tida. Jeg ser for meg Håkon Jarl rulle ut dagens budstikke og lese om årets første hvitveis som er funnet nær ståvivannet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2005 (endret) Arnestad(?) er vel den enste personen som fortsatt jobber i Budstikka fra de tider, de har hatt ganske kraftig gjennomtrekk... På den andre siden er jeg ganske glad Budstikka stoppet JJ, hvis lønna hans i Sverige er nærmere 900 000 tviler jeg på at det er rett mann for oss... Endret 15. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 Arnestad(?) er vel den enste personen som fortsatt jobber i Budstikka fra de tider, de har hatt ganske kraftig gjennomtrekk... På den andre siden er jeg ganske glad Budstikka stoppet JJ, hvis lønna hans i Sverige er nærmere 900 000 tviler jeg på at det er rett mann for oss... 25206[/snapback] Husk at det er svenske kroner, det blir vel omtrent 480.000 norske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 Arnestad(?) er vel den enste personen som fortsatt jobber i Budstikka fra de tider, de har hatt ganske kraftig gjennomtrekk... På den andre siden er jeg ganske glad Budstikka stoppet JJ, hvis lønna hans i Sverige er nærmere 900 000 tviler jeg på at det er rett mann for oss... 25206[/snapback] Husk at det er svenske kroner, det blir vel omtrent 480.000 norske 25224[/snapback] Som var ca. det Aalbu tjente.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 15. Februar 2005 (endret) På den andre siden er jeg ganske glad Budstikka stoppet JJ, hvis lønna hans i Sverige er nærmere 900 000 tviler jeg på at det er rett mann for oss... 25206[/snapback] Husk at det er svenske kroner, det blir vel omtrent 480.000 norske 25224[/snapback] Eller for å si det på denne måten... I Norge kan du bruke 480' norske kroner på I Sverige kan du få følgende for 900 000 OG hmmmm, vanskelig valg - i tillegg er det halv pris på snusen Endret 15. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 Hmmmmmm. Aner vi ulver i mosen? 25085[/snapback] Faunaen er ikke alltid like lett å ha oversikten over..... ulver eller ugler... noe i mosen er det i alle falll Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 nyheter til Budstikkatips kan i alle fall plasseres andre steder enn på denne tråden... se nytt tema Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 Faunaen er ikke alltid like lett å ha oversikten over..... ulver eller ugler...noe i mosen er det i alle falll Det norske ordtaket "ugler i mosen" kommer av det danske ordtaket "ulver i myra". Ett eller annet sted underveis har noen sporet av. Lurer på om Alz kan være på sporet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Vel, vi har snakket om å lure Budstikka i dag, en kompis av meg jobber i både aftenposten og budstikka og kommer til å stå sammen med meg i dag. Han skal rapportere fra kampen i dag. Dette betyr at ikke snakk mye rykter rundt meg i dag, bortsett fra at Flem skal snøre på seg skoene igjen i forbindelse med salget av Muri og Mike sin skadesituasjon. Faen det hadde vært konge å vokne opp med Flem returnerer på mandag morgen, selvom jeg neppe får sovet så lenge Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Vel, vi har snakket om å lure Budstikka i dag, en kompis av meg jobber i både aftenposten og budstikka og kommer til å stå sammen med meg i dag. Han skal rapportere fra kampen i dag. Dette betyr at ikke snakk mye rykter rundt meg i dag, bortsett fra at Flem skal snøre på seg skoene igjen i forbindelse med salget av Muri og Mike sin skadesituasjon. Faen det hadde vært konge å vokne opp med Flem returnerer på mandag morgen, selvom jeg neppe får sovet så lenge 25643[/snapback] Absolutt verdt et forsøk. Men du burde få med deg Flem på spøken (hvis du ikke alt har ordnet det da) , for de kommer garantert til å sjekke opp med han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 jeg skal klare å få med Flem... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 Faen i hælvete, årets dilema... Det ringer på døra og jeg tenker automatisk "faen de har funnet meg", i mangel på andre hjemmværende sniker jeg meg ut og åpner døra. Der står det en dame i Stabæk drakt og lurer på om jeg vil ha Budstikka. Hrmfpf - hva gjør jeg nå? Budstikka som jeg bannet på at aldri skulle ha i hus igjen !!! Vel, 100 kroner for 4 uker med opptenningshjelp går jo greit, spesielt når alle pengene uavkortet går til junioravdelingen og ny kunstgress bane. Ring junoiravdelingen og meld deg på!!! Best tilfelle er at Budstikka går konk p.g.a. alle skal ha det "gratis", du er varm ut vinteren og våre unge lovende får kunstgress. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pondus87 1 Del Skrevet 3. Mars 2005 Del Skrevet 3. Mars 2005 sånn skal det låte! Bare synd at du er en av få! Har selv prøvd å selge sånne.. ente opp med den nære familien Ingen andre ville ha.. (ringte på i sånn ca 30hus..) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 4. Mars 2005 Del Skrevet 4. Mars 2005 jeg er ikke så brennsikker på om Stikkea veltet overgangen til Jesper J likevel jeg... De kludret det til, og utsatte... men jeg har en magefølelse (ref. tråden "Nye spillere") Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. Mars 2005 Del Skrevet 5. Mars 2005 Ryktespreder Snakk om å kaste stein i glasshus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå