arni 9 538 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Så 2.omgang sjæl og han virket som en lederskikkelse på banen. Men det var mye rust og lite prikkskyting når han fikk brukbare sjanser. Farten imponerte, men ikke luftstyrken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 14. Februar 2005 Del Skrevet 14. Februar 2005 Litt synd at du ikke har fått svar, så jeg tenkte jeg kunne melde om en liten episode fra kampen da jeg var innom. Om kommunikasjonen mellom JJ og Nanne. Jeg sto ved siden av JJ da han - enten skrek ualminnelig lavt, eller visket litt høyt - "Daniel". Det var bare såvidt jeg hørte det. Hvorpå Nanne snudde seg og tolket noen besynderlige fingerbevegelser fra sin trener, og nikket bekreftende. De guttene (eller gjentene, Tonje) kjenner hverandre godt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 Nannskog duger. Han går utapå det meste av tidligere spisskompetanse i laget! Hadde vi spisskompetanse i fjor???????????????????????? hmmmmmmmmmmmm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 Nannskog duger. Han går utapå det meste av tidligere spisskompetanse i laget!Hadde vi spisskompetanse i fjor???????????????????????? hmmmmmmmmmmmm 25244[/snapback] Spisskompetanse kan man vel ha på alt. Mao så kan man ha spisskompetanse på midtstopper spill. Hvis det er en spiss med spisskompetanse som spiss, så blir det vel spissspisskompetanse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 538 Del Skrevet 16. Februar 2005 Del Skrevet 16. Februar 2005 Vi får se om en uke med samspill har hjulpet mot Godset på lørdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå