Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

....og hva har skjedd med Mads J? Han skulle vel egentlig startet kampen. Skadet under oppvarming???

25667[/snapback]

Jeg var ikke der, så hav som skjedde vet jeg ikke. Jeg snakket med Mads på treningen i går. Da var han skadet og sto i olabukser og så på. Jeg ble derfor veldig overrasket over at han sto på den lagoppstillingen jeg fikk fra Stabæk noen timer senere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rangerer denne kampen høyt nok til at vi kan forvente oss pølse og kaffe i pausen? I såfall kommer jeg selvfølgelig.

25640[/snapback]

Jada, men husk termos og lompe.

25641[/snapback]

Hallo? Her kommer jeg med tom termos og 10 lomper. Men er det noen pølser og noe kaffe der? Nei.

Ellers en oppløftende kamp, synes jeg. Vår nye venn fra Nigeria bør vi beholde.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa han noe spennende?

25671[/snapback]

Neeei, egentlig ikke. Bare koseprat. Han var veldig fornøyd med signingen av Nanne

25672[/snapback]

Fin fint. Mads må vi beholde.

Ang Nanne, ett av Godset svina taklet han så leggskinnet han bokstavlig talt knuset. Faen for en gjeng. Og for ikke å snakke om det sinnsyke skuddet han hadde som ble bokset til corner. Ooooh som jeg har savnet slike skudd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rangerer denne kampen høyt nok til at vi kan forvente oss pølse og kaffe i pausen? I såfall kommer jeg selvfølgelig.

25640[/snapback]

Jada, men husk termos og lompe.

25641[/snapback]

Hallo? Her kommer jeg med tom termos og 10 lomper. Men er det noen pølser og noe kaffe der? Nei.

Ellers en oppløftende kamp, synes jeg. Vår nye venn fra Nigeria bør vi beholde.

25674[/snapback]

Sorry Per, skal både komme på kamp og ta med pølse neste gang. :o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vår nye venn fra Nigeria bør vi beholde.

25674[/snapback]

Ikke fordi det er skrevet av PerS, men jeg er helt - HELT uenig, send han hjem !!!

Digg med 3 mål og oppløftende spill...

25683[/snapback]

Hæ? Han var jo heit i dag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fotball handler om å score flest mål. Å score i sin første kamp er godt nok. La mannen få prøve seg litt til. Vær klar over at 30 graders temperaturforskjell og helt ukjente spillere, trenere, taktikk og språk tar mer enn 2 treningsøkter å komme over.

Målscorere trenger vi sårt. Ett eneste mål til i fjor og vi hadde vært i TL ennå... Eller om Mot alle Odds-Muri hadde fått hvile i sesongavslutninga.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Sif - Sif
  • Opprett ny...