Andrea 0 Del Skrevet 15. Februar 2005 Del Skrevet 15. Februar 2005 Blir det mulighet for å kjøpe sesongkort på Onkel Blaa før treningskampen mot Strømsgodset på lørdag? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2005 (endret) Ifølge ryktene fra Stabæk ligger antall solgte sesongkort høyere nå enn hva de lå på i fjor på samme tidspunkt. Lovende !!! Endret 19. Februar 2005 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 19. Februar 2005 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2005 (endret) Ifølge ryktene fra Stabæk ligger antall solgte sesongkort høyere nå enn hva de lå på i fjor på samme tidspunkt. Lovende !!! 25724[/snapback] Jeg tror det er solgt dobbelt så mange som på samme tid ifjor edit: Øh. Når jeg tenker meg om, tror jeg det gjaldt Stabæk Support-medlemskap. Endret 19. Februar 2005 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Men vi har langt igjen for å nå våre mål. Vi nærmer oss halvveis, men hvis alle som leser på dette forumet kunne få ut fingeren og betale inn til kontoen angitt på forsida av stabaek.no eller giroen de fikk tilsendt ifm årsmøtet hadde det hjulpet mye! OG VERV VENNER OG KJENTE! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Jeg meldte inn meg og mine barn i dag - totalt 3 hvorav 2 er nye. Sesongkort kjøpes på Blaa ved anledning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 19. Februar 2005 Del Skrevet 19. Februar 2005 Hør hør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Rekrutteringen i spydebergs dypeste skoger jobbes det med. Foreløpig har mange sagt ja, men ingen gitt meg penger så jeg kan reise til bærum og betale. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. Februar 2005 Del Skrevet 22. Februar 2005 Kompis fikk pudding på mandag, meldes inn av meg i dag !!! Fremtiden er sikkret Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 23. Februar 2005 Del Skrevet 23. Februar 2005 Det kan bli mye skriking på tribunen i år, altså? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå